Osaako joku sanoa miten tällaisessa tilanteessa yleensä toimitaan; olen toista kertaa raskaana ja minulle tehdään suunniteltu sektio, kuten ekassakin raskaudessa. Silloin tietysti pääsimme perhehuoneeseen. Mitenkähän sitten tällä kertaa tapahtuu?Tiedän tietysti, että ensisynnyttäjät ovat etusijalla perhehuoneissa, mutta käytännössähän on aika hankalaa jos sektion jälkeen joutuu jäämään yksin yöksi ja mies lähetetään kotiin. Pelottaa aika paljon, miten siitä selviytyy? Sitähän joutuu koko ajan soittamaan hoitajan paikalle.
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Onko mitään mahdollisuuksia päästä enää perhehuoneeseen?
toinen sektio ja perhehuone
2
147
Vastaukset
- rwxg
Meidän sairaalassa perhehuoneet ovat ensisynnyttäjiä varten. Jos joskus harvoin käy niin hyvä tuuri, että huoneita olisi vapaana, voidaan se tietysti antaa myös muille, mutta kuulema tällaista sattuu tosi harvoin. Tietysti, jos sinun sairaalassasi olisi enemmän mahdollisuuksia tämmöistä toteuttaa, niin kannattaa kysyä.
Kyllä sinä siitä selviydyt! Ja ne kätilöt siellä osastolla on töissä, onhan heidät soitettava paikalle, jos ei itse pysty ja pääse vauvaa hoitamaan :D Hyvällä kipulääkityksellä sinä kuitenkin pian pääset itsekin hommiin. - haitsu
Viimeksi vain meni puolitoista vuorokautta, että pääsin sängystä ylös... Kai siitä selviää, mutta kurjaahan se on. Jostain luin, jos oikein ymmärsin, että vauva joutuu sitten lastenosastolle. Näinkö se sitten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823