JUSSI K! sis en vaan kestä kuunnella sitä sen ääntäkää, niin jotenkin teennäinen! Selkeästi rooli päällä.. Mielestäni hän ei ansaitse voittoa. Silä ei ees oo mitään persoonaa ja annettavaa muutakun poskiensa kauhistelu ja hiuksiensa laitto... Annalle voisi voitto mennä, räväkkä ja ihana tyyppi.
INHOTTAVIMMAT ASUKKAAT TÄLLÄHETKELLÄ
12
252
Vastaukset
- näin on
Jussi K on talon fiksumpia miehiä!
- Jussifani
Jussi on kiva poika, joka haluaisi pientä hauskuuttakin taloon. Ei kommentaatorina
sanonut pahasti. Ja tottahan nekin asiat olivat. Herkkähipiäisiä ovat jotkut asukkaat. Jussi joutuu koko ajan arvostelun kohteeksi.Olisipa näitä Jusseja useampi talossa, voisi olla hauskempaa katsottavaa.
- jooo o
"fleda minttiin" yyyyyyyyyyyyyyyyy en kestä! kamala niljake.
Jussi mukava , huumorintajuinen poika, joka turhaan on saanut kestää Jonathanin
mollausta. Minä en vieläkään ymmärrä, mitä pahaa siinä kommentaattoritehtävässä Jussi teki. Olisiko pitänyt sanoa; "oi onneksi alkoivat välipalalle, ovat sen ansainneet. Kivat vaatteet. Vihannekset ovatkin nahistuneita, älä ota niitä" Olisin BB:nä palkinnut Jussin viihdyttävästä, kylläkin lyhyestä suorituksesta.- tällä hetkellä
Inhottavimmat ovat: Jonathan, Jenna, Joonas ja Tuija.
- ärtynyt
Edellisiin lisäys Jussi K. Yäk, yäk mikä typerys.
- Minun listani
Jonathan ja puudelinsa Tuija ällöimmät. Jenna vastenmielinen ja Anna ei oo terve. Joonas ikävystyttävä, ei ole muuta tehnyt kuin purkkia ja pulloa heitellyt.
- asdfsaf
Juuri kertoi Jussi K miten saanut ennakkokäsitykset ennen taloon menoa ja valinnut näin kenen kanssa kannattaa olla. Oltuaan pari tuntia talossa antoi äänet jonathanille vaikkei tuntenut ja on kaveerannut ja läyhänny andten ja joonaksen kanssa.
Tuskinpa Jussia kiinnostaa andte ja joonas ens viikolla. ovat eri puolelta suomea ja ihan eri maailmasta. Liikkuu julkkisten ja hyvännäkösten kanssa,ei lappalaisten ja työttömien lyhyehköjen kanssa.
Jännä miten viaton ilme puree ihmisiin. No samalla lailla andten tyhjä persoonaton ilme ja olemus puree..- ekat ulostulijat..=)
Jonathan, Jenna ja Tuija on ärsyttävimmät ihmiset talossa.
- valikoima paras
ekat ulostulijat..=) kirjoitti:
Jonathan, Jenna ja Tuija on ärsyttävimmät ihmiset talossa.
Kun valitatteettei talossa ole räväköitä asukkaita niin jennahan räväkästi huutaa ja Tuijakin syö hilpeästi räkäänsä ja itse päätirehtööri huutaa kun kaikki puhuu vain hänestä.siinähän sitä räväkkyytä on ja vaatteet kuin jostai viime vuosisatojen paikatuista hursteista.lopuksi vielä yyyyyyyyja akka kuoro myötä elää.Älkää valittako siinä teille valikoimaa parhaasta bbvalikoimasta.nähkää hyvät puolet.
- Puskaradio
Jussista (K)kuulin että on inhottava omahyväinen tyyppi talon ulkopuolella.
- Inhokkilistani
Tässä on mun inhokkilistani:
1. Jonathan ja Jenna
2. Tuija ja Anna
3. Jussi K ja Joonas
4. Andthe
5. Pertti
Toivottavasti talosta menee illalla sähköt ja koko finaali peruutetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6078021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413073Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4002153- 1281327
- 311293
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923