suositelkaa hyvää optista rullahiirtä

Janne

Itselläni on tällainen Creativen 15e optinen ollut vuoden ja nyt on alkanut vasemman näppäimen kosketuksessa olemaan häikkää. Tämäkin on vaihdettu jo kerran aikaisemmin.

Mikähän olisi kestävä optinen? Ennen vaadin siltä hyvää tarkkuutta (nykyinen 800dpi) mutta en enään juuri pelaile, joten se ei ole tärkeää. Rulla ei saa rahista ja ylimääräisiä nappeja en tarvitse. Eli kohtuu halpaa (kestävää!) perushiirtä etsiskelen.

7

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikonpoika

      Minulla on ollut muutaman viikon Creative Mouse Optical 3000, verkkokauppa.com 14.60 e. (tuotenumero 7625) Tilasin sen myös toiseen koneeseeni, kun olen tyytyväinen. Tästä hiirestä ei juurikaan saa nosto-otetta, mutta miksi sitä pitäisikään nostaa? Kestävyydestä en tietenkään voi sanoa mitään. Hiiri on tietenkin langallinen, langaton ei kelpaisi...

      • Janne

        Juuri sama hiiri josta tuossa puhuin. Toistamiseen en kyllä hommaa kun 2kpl noita jo temppuillut.

        Seuraavaksi jotain muuta kuin Creativea.


      • Mikonpoika.
        Janne kirjoitti:

        Juuri sama hiiri josta tuossa puhuin. Toistamiseen en kyllä hommaa kun 2kpl noita jo temppuillut.

        Seuraavaksi jotain muuta kuin Creativea.

        Jatkossa nähdään, onko kyseessä huonon tuurin kasautuma, vai laadun heikkous? Näkkyypähän...


    • Beard

      Ostin Stockan hulluilta päiviltä tollasen: Trust Ami Mouse 250S Optical. Hyvä on eikä maksanu paljoa. Just käteen sopiva!

    • Ole

      Yksinkertaisesti paras.
      Pelkkä pöytälevy riittää alustaksi.
      Nopea ja tarkka.

      Jos Graaffista suunnitelua harrastat niin MX1000

      • Janne

        Varmasti hyvä. Mutta hintaa vain sellaiset 50e liikaa.


      • dumdum
        Janne kirjoitti:

        Varmasti hyvä. Mutta hintaa vain sellaiset 50e liikaa.

        Suosittelisin katsomaan Logitechin tuoteperheestä ratkaisua itsellesi. Vaikka hintaa hieman enemmän, niin on kyllä laatuakin.. Kuinkas vanha tuo omasi olikaan missä näppäin nyt temppuilee? ;)

        Niin ja jos ostat nyt toisen samanlaisen (tai hintaisen) kuin mitä nykyhiiresi, niin et varmaan jää paljoa enää logitechin hinnasta, lisäksi omasta mielestäni käyttömukavuus logitechillä huippua.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe