Digimessuilla iski hirveä kiinnostus hankkia 4K tv. Onko jollain kokemuksia tai ehdotuksia 4k televisioista? Olen ajatellut ostaa n. 50'' tuuman tv:n.
Tv:n tulisi toimia pelikäytössä Pc:n ja Ps4 kaverina.
Seuraavat mallit kiinnostavat.
Samsung UE48HU7505 48" Smart 4K Ultra HD 3D LED
Philips 49PUS7909 49" Smart Android 4K Ultra HD 3D LED
Panasonic TX-48AX630E 48" Smart 4K Ultra HD 3D LED
Kokemuksia kellään?
4K tv kokemuksia?
3
495
Vastaukset
- ertvertgwe
Eiköhän ole parempi mennä suoraan 60 - 65 tuumaisiin, ei tarvi heti alkaa itkemään että kun se ruutu on niin pieni.
- alllu
Testien perusteella ostin sampan.Aikaste hyvä on .Ehkä sd laatuinen kuva ei ole
esim. sampan HD H8005 tasoinen,mutta tosi hyvä kuitenkin.Sonya ei ole kaavailuissasi,mutta lukemani perusteella siinä olisi pienin input lag,pelaamista ajatellen.
Jostain luin,että " 4 K televisioissa on tv (sd) kuva melkein yhtä hyvä,kuin HD televisioissa. "Melkein" johtunee siitä,että kuvaa joudutaan prosessoimaan 4 kertaa tiheämmäksi,kuin HD:n kuvaan.
Joku voi ja saa olla eri mieltä. Itselleni vain on muodostunut tällainen käsitys. Kokemusta on vain tästä.
Samsung UE48HU7505 48" - Mievaan.a
Tärkeä tekijä on näytön virkistystaajuus. Halvemmissa mailleissa se on 50 Hz ja kalleimmissa suurempi kuten esim. 100 Hz. Hyvä kuva on pääasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285