Minun Samsung Galaxy Express 2stani katkeaa välillä 3g yhteys. Esim jos en käytä yhteyttä se vaan katoaa. Olen huomannut että jos katson esim videota netistä niin yhteys pysyy.
Onko mitään ratkaisua tähän ongelmaan?
Liityymä sonera.
3G Yhteys katoaa samsung
6
163
Vastaukset 6
Voit asua 3G alueen rajoila jolloin tämä on normaalia.
- (^.^)
Olen testannut, että yhteys katoaa muuallakin kuin kotona.
(^.^) kirjoitti:
Olen testannut, että yhteys katoaa muuallakin kuin kotona.
Mobiiliyhteyksillä tällainen on normaalia.
- Asiat selviksi
Ei tuo ole ongelma, vaan ominaisuus.
- sdfgsdfgsdfgsdfg
onko tuon asetuksissa kohtaa "Ota jatkuva mobiilidata käyttöön" tms?
viittaisi ennemminkin laitteen väärään asetukseen, jos käytettäessä kerran yhteys toimii ok.
nykyisillään nuo mobiiliyhteydet on jo varsin laadukkaita, joten yhteyden katoaminen ei ole mikään "ominaisuus".
katso kohdat taustadata, virransäästö jne. nuo kun vaihtelee vähän laitteittain. Se sulkee kokonaan operaattorin datayhteyden eikä siis katko sitä välillä.
Yhteyden katoaminen on ominaisuus näissä mobiiliverkoissa. Siitä ei vielä päästä pitkään aikaan eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa791877Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341202Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134954Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200879- 85723
- 65710
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo210674- 67637
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 64574
- 35571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32548- 55517
- 36514
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28442- 33423
- 40417
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin12408- 82408