Mistä liikkeistä saisi halpoja lumilautoja?
Onko jotain hyvää nettikauppaa tms.
Mistä halpoja lautoja?
19
10338
Vastaukset
- antsa
halpa = huono. Itse ostaisin mielummin hyväkuntoisen käytetyn hyvä laudan.
- omani
Mä hommasin omani yhdestä laskettelukeskuksesta. Siinä niitä oli pitkä rivi kahvilan seinän vieressä pystyssä.
- jeesjees
hahhaa tosi viisasta -.-'
- J.T
Olis meinaan myynnissä stuf silencer merkkinen lauta. lauta on ostetu tammikuu 04. laudan pituus 145cm. Lähes uusi laskettu vajaat pari tuntia. Laukku lähtee kaupanpäälle. Laudan hinta on 270€
Ja stuf kengät kokoa 38 sopii noin 40 kokoiselle jalalle. hinta 80€
Lauta on vaasassa
crazydreamer_81 at hotmail.com - Lautailija
http://www.hoverfin.com/
Linkin alla tuottet ja sieltä lumilaudat.- juu
Kun tuo hoverfin ei enää toimita yksityisille ostajille noita lautojaan. muuten hyvä että ei ois mitään toista vaihtoehtoa???
- Vesa
Halvan ja HYVÄN laudan saat omaksesi siteineen ja kenkineen osoitteesta [email protected]! Lauta on Wild Duck Wibe 44, eli pituus 144cm. Kengät kokoa 42-43. Paketti hintaan 150€!!!
- täs ois
kokeile www.tori.fi sieltä löytyy aika halvalla noit lautoi
- tässäki ois
jooo... www.tori.fi on hyvä
- junkmato
Junkyard tai blue tomato tosi hyvii!"!!!!
- täsä
www.Myboard.fi
- missä ois
itsekkään en tiedä mistä sais noin 125 - 130 cm lautaa
- osku. k
Itekki etin jotain hyvää lautaa mut sen mä tiiän et blue tomaton sivusto on iha sika kallis!
- Tietävä
Moi!
Huuto.netistä saa hyviä lautoja halvalla!
Itse ostin 120e hyvän laudan ja olen todella tyytyväinen siihen! - help me
onko 165 senttiselle henkilölle 150cm lauta liian suuri?
- snoukkaaja100000
Laudan pituus mitataan : oma pituus kertaa 0,9 ite oon saman pitunen. Eli sulle sopii 148 cm eli se on ihan sopiva ;)
- Välineurheilija
itse suosittelen kovasti Halpa-Hallin lumilautoja. Hinta-laatu suhde kohdillaan
- Tietäjättietää
Tori.fi on kätevä, mutta ihan normi kaupoista saa lautija ja laudat kestää sen 2-3 vuotta että ei haittaa vaikka siihen vähä enemmän pistäisi rahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293