Mistä halpoja lautoja?

minä

Mistä liikkeistä saisi halpoja lumilautoja?
Onko jotain hyvää nettikauppaa tms.

18

7537

Vastaukset

• halpa = huono. Itse ostaisin mielummin hyväkuntoisen käytetyn hyvä laudan.

• Mä hommasin omani yhdestä laskettelukeskuksesta. Siinä niitä oli pitkä rivi kahvilan seinän vieressä pystyssä.

• hahhaa tosi viisasta -.-'

• Olis meinaan myynnissä stuf silencer merkkinen lauta. lauta on ostetu tammikuu 04. laudan pituus 145cm. Lähes uusi laskettu vajaat pari tuntia. Laukku lähtee kaupanpäälle. Laudan hinta on 270€

Ja stuf kengät kokoa 38 sopii noin 40 kokoiselle jalalle. hinta 80€

Lauta on vaasassa

crazydreamer_81 at hotmail.com

• Kun tuo hoverfin ei enää toimita yksityisille ostajille noita lautojaan. muuten hyvä että ei ois mitään toista vaihtoehtoa???

• Halvan ja HYVÄN laudan saat omaksesi siteineen ja kenkineen osoitteesta vesse81@yahoo.com! Lauta on Wild Duck Wibe 44, eli pituus 144cm. Kengät kokoa 42-43. Paketti hintaan 150€!!!

• kokeile www.tori.fi sieltä löytyy aika halvalla noit lautoi

• jooo... www.tori.fi on hyvä

• Junkyard tai blue tomato tosi hyvii!"!!!!

• www.Myboard.fi

• itsekkään en tiedä mistä sais noin 125 - 130 cm lautaa

• Itekki etin jotain hyvää lautaa mut sen mä tiiän et blue tomaton sivusto on iha sika kallis!

• Moi!
    Huuto.netistä saa hyviä lautoja halvalla!
    Itse ostin 120e hyvän laudan ja olen todella tyytyväinen siihen!

• onko 165 senttiselle henkilölle 150cm lauta liian suuri?

• Laudan pituus mitataan : oma pituus kertaa 0,9 ite oon saman pitunen. Eli sulle sopii 148 cm eli se on ihan sopiva ;)

• itse suosittelen kovasti Halpa-Hallin lumilautoja. Hinta-laatu suhde kohdillaan

• Tori.fi on kätevä, mutta ihan normi kaupoista saa lautija ja laudat kestää sen 2-3 vuotta että ei haittaa vaikka siihen vähä enemmän pistäisi rahaa

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    86
    3485
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    14
    1596
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    55
    1119