Mistä liikkeistä saisi halpoja lumilautoja?
Onko jotain hyvää nettikauppaa tms.
Mistä halpoja lautoja?
19
10501
Vastaukset
- antsa
halpa = huono. Itse ostaisin mielummin hyväkuntoisen käytetyn hyvä laudan.
- omani
Mä hommasin omani yhdestä laskettelukeskuksesta. Siinä niitä oli pitkä rivi kahvilan seinän vieressä pystyssä.
- jeesjees
hahhaa tosi viisasta -.-'
- J.T
Olis meinaan myynnissä stuf silencer merkkinen lauta. lauta on ostetu tammikuu 04. laudan pituus 145cm. Lähes uusi laskettu vajaat pari tuntia. Laukku lähtee kaupanpäälle. Laudan hinta on 270€
Ja stuf kengät kokoa 38 sopii noin 40 kokoiselle jalalle. hinta 80€
Lauta on vaasassa
crazydreamer_81 at hotmail.com - Lautailija
http://www.hoverfin.com/
Linkin alla tuottet ja sieltä lumilaudat.- juu
Kun tuo hoverfin ei enää toimita yksityisille ostajille noita lautojaan. muuten hyvä että ei ois mitään toista vaihtoehtoa???
- Vesa
Halvan ja HYVÄN laudan saat omaksesi siteineen ja kenkineen osoitteesta [email protected]! Lauta on Wild Duck Wibe 44, eli pituus 144cm. Kengät kokoa 42-43. Paketti hintaan 150€!!!
- täs ois
kokeile www.tori.fi sieltä löytyy aika halvalla noit lautoi
- tässäki ois
jooo... www.tori.fi on hyvä
- junkmato
Junkyard tai blue tomato tosi hyvii!"!!!!
- täsä
www.Myboard.fi
- missä ois
itsekkään en tiedä mistä sais noin 125 - 130 cm lautaa
- osku. k
Itekki etin jotain hyvää lautaa mut sen mä tiiän et blue tomaton sivusto on iha sika kallis!
- Tietävä
Moi!
Huuto.netistä saa hyviä lautoja halvalla!
Itse ostin 120e hyvän laudan ja olen todella tyytyväinen siihen! - help me
onko 165 senttiselle henkilölle 150cm lauta liian suuri?
- snoukkaaja100000
Laudan pituus mitataan : oma pituus kertaa 0,9 ite oon saman pitunen. Eli sulle sopii 148 cm eli se on ihan sopiva ;)
- Välineurheilija
itse suosittelen kovasti Halpa-Hallin lumilautoja. Hinta-laatu suhde kohdillaan
- Tietäjättietää
Tori.fi on kätevä, mutta ihan normi kaupoista saa lautija ja laudat kestää sen 2-3 vuotta että ei haittaa vaikka siihen vähä enemmän pistäisi rahaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950