on kaunis nainen.
Olga Temonen
12
4529
Vastaukset
- Arvostanaitoutta
Olet havainnoinut oikein. On sisäistä ja ulkoista loistetta. On onnistunut säilyttämään tyttömäisen vartalon. Kouvolasta ei näitä löydy.
- SissosSaakeli
Jepulis, nättihän tuo on mutta kärtsää siltä itteltään. Piti vaihtaa kassajonoa, ei tuon nätin takana nenä kestänyt odotella.
- OnTheCrack
Pyykkäriä nenuun! Jos muuten onnaa!
- SaippuaaOlgalle
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä kuinka menet pyykkäri nokassa vonkaamaan nätiltä olgalta toosaa. Onnaako?
- OlgaOnNätti
Taitaa Tuukka olla semmoinen äijä ettei mistään pikkuseikoista piittaa kun Olgan näköinen nainen on juuri siinä osuvasti kohdillaan. Taitaa Olgakin olla pikkusen hepakassa Tuukan suhteen. Semmonen pari että erottamiseen tarvitaan kuolema tai virkavalta. Katellaan kumpi osuu ensin.
- hinkuvinkuvitonen
Kuin pyykkilauta
- Eiseulkoinenkauneus
Tykkään fiksummista.
- NeverHeardName
Joku riemurallin vosuko tuo olga on?
- Anonyymi
Onko Olga venäläisrotuinen, silmät ovat ainakin isot kuten venäläisillä.
- Anonyymi
Niin on Olga kaunis venäläinen nainen ,teki lapsilisiä Jedu näppäimistö väärinpäin kertoi,mielestäni teki Pentti Hyyrönmäkeä ja sen poikia lapsilisistä rikos maksu rikkeet kivet
- Anonyymi
Olen joskus polkassut :D ainakii voluumia lähtee ;D
- Anonyymi
Pentti Hyyrönmäki keskustelut ,pelko ase lauennut sormeen hoito Nivala
Kalevi Kekkonen puhelin Pentti Hyyrönmäki puhelin pelko siirrot tytöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540