Tiedän, että olen aloittanut liian myöhään tämän lukemisen ja laskemisen. Osaan jossain määrin biologian asiat (paitsi 3-kurssi), kemiaa olen käynyt aiemmin kaksi kurssia sekä AMK:ssa orgaanista kemiaa (tästä voi olla hyötyä tai sitten ei...) ja tällä hetkellä opiskelen kemiaa iltalukiossa.
Fysiikasta takana on nyt vasta kurssit 1-4. Ne olen siis käynyt iltalukiossa tänä syksynä. FY5-kurssin olen käynyt kerran vuosia sitten ja säteilyfysiikasta minulla on hieman hajua koulutukseni takia.
Eli minulta puuttuvat vielä FY5-8, KE3-5 ja bilsa pitäisi lukea läpi. Onkohan tässä enää mitään järkeä, kun tuntuu, ettei aika riitä? Lisäksi jo käydyt fysiikan kurssit kaipaisivat nekin lisätehtävien vääntämistä. Tarvitsen varmaan vielä vuoden lisäaikaa projektin onnistumiseksi.
2015 vai 2016?
1
121
Vastaukset
- tietäjä234
Ei tosiaan ole myöhäistä huhhuh! Eikös lukion kurssi ole n.30h? Sinulta siis puuttuu FY ja KE yhteensä 7 x 30 = 210h opiskelua.
Jos luet joka päivä vaikkapa 4 tuntia, sinulta menisi n. 50 vuorokautta asioiden opetteluun. Eli olisit vuodenvaihteessa valmis. Sitten koko kevään voisit panostaa laskurutiiniin ja kertaukseen bilsassa. Ihan hyvin mahdollista! Varsinkin kun kemia on sinulla jo hyvin hallussa, pääsykokeessahan on paljon orgaanista kemiaa (etenkin tasapaino/ph-laskut). Et missään nimessä ole myöhässä vielä! Itsekuriahan se tietysti vaatii valtavasti käydä itsenäisesti nuo kurssit. Oletko miettinyt valmennuskurssia keväälle? Opettelet asiat ennen sitä, sitten kertaat ja lasket siellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585596- 974593
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3782735Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s791252Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3361083- 65911
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46846Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799