NASAN vahvistaman tiedon mukaan maapallo tulee olemaan kolme-kuusi päivää täysin pimeänä mahtavan aurinkomyrskyn takia. Jotkut lähteet kertovat että maapallo tulee avaruudessa sellaseen paikkaan missä joku juttu blokeeraa auringonvalon täysin (ei kuitenkaan lämpöä) joulukuun 21 pvän ympärillä. Näin kertovat sähköpostit ja some tänä aamuna.
Ajattelin vain tuoda hieman piristystä tähän marraskuiseen harmauteen palstalla.
Kolme päivää pimeyttä
43
140
Vastaukset
:DD kiitos piristyksestä. Onko aprillipäivä Ruotsissa marraskuun 11. pv? Sullon kivat sähköpostit, mä sain vain sellaisen kliseisen missä joku on delannut ja mä saan 42,3 miljoonaa. Taisi olla jopa puntaa. Sitten jotkut vielä valittaa että elämä on julmaa ja epäoikeudenmukaista... ainiin, onhan se teille jotka elävät 3 päivää pimennossa..
Paitsi Nasan vahvistamiin (tai sitten ei vahvistamiin, lähteestä riippuen) ennustuksiin , asiaa ovat valottaneet myös seuraavat kuuluisuudet: Prinsessa Kaoru Nakamuru, joka kertoo maapallon joutuvaan paikkaan jota sanotaan nuudeliksi ja jossa kaikki valo estyy; tiibettiläinen lama joka ennustaa että 10% ihmiskuntaa tuhoutuu (miten, ei lähde kerro), Rasputin, joka tosin ei tiennyt ajankohtaa, San Gaspar de Bufalo, Maria Julia Jahenny, hopi-intiaanit, joiden seremoniallinen uusi puhdistuspäivä olisi v. 2222, Sisar Ristiinnaulitun Jeesuksen Maria, Marie JUlie Jahenny de Gaudais (todennäköisesti sama henkilö kuin aikaisemmin jo mainittu),Pedro Gaete, joka kertoo maapallon joutuvan neljänteen ulottuvaisuuteen, Terrence McKenna, Secrteto de Fatima ja suolana pohjalla....
kaikkien rakastama Nostradamus!- eppu2
Paloma.se.co kirjoitti:
Paitsi Nasan vahvistamiin (tai sitten ei vahvistamiin, lähteestä riippuen) ennustuksiin , asiaa ovat valottaneet myös seuraavat kuuluisuudet: Prinsessa Kaoru Nakamuru, joka kertoo maapallon joutuvaan paikkaan jota sanotaan nuudeliksi ja jossa kaikki valo estyy; tiibettiläinen lama joka ennustaa että 10% ihmiskuntaa tuhoutuu (miten, ei lähde kerro), Rasputin, joka tosin ei tiennyt ajankohtaa, San Gaspar de Bufalo, Maria Julia Jahenny, hopi-intiaanit, joiden seremoniallinen uusi puhdistuspäivä olisi v. 2222, Sisar Ristiinnaulitun Jeesuksen Maria, Marie JUlie Jahenny de Gaudais (todennäköisesti sama henkilö kuin aikaisemmin jo mainittu),Pedro Gaete, joka kertoo maapallon joutuvan neljänteen ulottuvaisuuteen, Terrence McKenna, Secrteto de Fatima ja suolana pohjalla....
kaikkien rakastama Nostradamus!Myös on ennustettu, että pallo keikahtaa, akseli siirtyy, vedet syöksyvät rannikoilla maalle ja uutta maata tulee näkyviin.
Tulee kunnon siivous, kun ihmiset eivät sitä itse tee. eppu2 kirjoitti:
Myös on ennustettu, että pallo keikahtaa, akseli siirtyy, vedet syöksyvät rannikoilla maalle ja uutta maata tulee näkyviin.
Tulee kunnon siivous, kun ihmiset eivät sitä itse tee.Kyllä kyllä ja niin varmasti tapahtuukin, joskus, mutta toivomme ettei meidän eikä jälkeläistemme elinaikana. Tai siis tollanen 10 tuhannen vuoden marginaalikin ennenkuin se Suuren Siivouksen päivä tulee tuntuisi turvalliselta.
Mutta onko NASA vahvistanut että ne tapahtuu nyt tän joulukuun aikana?- eppu2
Paloma.se.co kirjoitti:
Kyllä kyllä ja niin varmasti tapahtuukin, joskus, mutta toivomme ettei meidän eikä jälkeläistemme elinaikana. Tai siis tollanen 10 tuhannen vuoden marginaalikin ennenkuin se Suuren Siivouksen päivä tulee tuntuisi turvalliselta.
Mutta onko NASA vahvistanut että ne tapahtuu nyt tän joulukuun aikana?´´Paloma´´
Tuosta Nasan jutusta en tiedä, kuulostaa mielenkiintoiselta, varsinkin kun auringossa on tätä aktiivista toimintaa (josta E jo jossain kommentissa mainitsikin) ollut.
Käsittäisin tuon neljännen ulottuvuuden olevan astraalitaso, sitten, kun ihmiskunta on kehittynyt niin paljon, ettei ole joka käänteessä toistensa kurkuissa kiinni. eppu2 kirjoitti:
´´Paloma´´
Tuosta Nasan jutusta en tiedä, kuulostaa mielenkiintoiselta, varsinkin kun auringossa on tätä aktiivista toimintaa (josta E jo jossain kommentissa mainitsikin) ollut.
Käsittäisin tuon neljännen ulottuvuuden olevan astraalitaso, sitten, kun ihmiskunta on kehittynyt niin paljon, ettei ole joka käänteessä toistensa kurkuissa kiinni.@eppu2:
No sitten. Näyttää että meillä on vielä hieman matkaa sinne astraalitasolle ;)
Googlasin mitä NASA on sanonut ja he ovat sanoneet ettei asiassa luonnollisestikaan ole mitään perää. Mutta vain epävirallisesti.....Paloma.se.co kirjoitti:
@eppu2:
No sitten. Näyttää että meillä on vielä hieman matkaa sinne astraalitasolle ;)
Googlasin mitä NASA on sanonut ja he ovat sanoneet ettei asiassa luonnollisestikaan ole mitään perää. Mutta vain epävirallisesti.....Kävin NASAn sivuilla tutkailemassa että mistä sä puhut, ja huhhuh kun meikä ahdistui... mulla on sellainen kaapelikammo, missä ikinä menee kaapeli, mulla on melkeinpä pakko-oire saada se piiloon. Nyt mä tiedän miksei minusta tullut astronauttia.
http://www.nasa.gov/sites/default/files/iss039e014393_0.jpg
Toisaalta matka jonnekin Marsiin olis mennyt kivasti kun olisin nuo kaapelisotkut selvittänyt.hmp.f kirjoitti:
Kävin NASAn sivuilla tutkailemassa että mistä sä puhut, ja huhhuh kun meikä ahdistui... mulla on sellainen kaapelikammo, missä ikinä menee kaapeli, mulla on melkeinpä pakko-oire saada se piiloon. Nyt mä tiedän miksei minusta tullut astronauttia.
http://www.nasa.gov/sites/default/files/iss039e014393_0.jpg
Toisaalta matka jonnekin Marsiin olis mennyt kivasti kun olisin nuo kaapelisotkut selvittänyt.hahahahahaha toi kuvahan on kuin lutusen työpöydältä mun on pakko kopsata se
- €--
Kadanassa oli aikoinaan häiriöitä, ei mahottomuus että tulisi tietääkseni pystytään elinimoimaan jonkun verran.
Auringon pilkkuja on jaksoittain ja tällä hetkellä on justii aktiivinen jakso huipussaan, sittempä nähdään. - valon lapsi -
alotukseen ;
ILOITSEN JO NYT joulukuun 21 pv jälkeistä aikaa, koska tiedän että päivä alkaa pidentyä jokapäivä mutamalla sekunnilla,
iiiiiiiiiiiiiiiiiihanaaaaaa kun kevat taas tuleeValon lapsi, sulla on ihana tapa piristää itseäsi :)) ja helppo kun se maailma kirkastuu joka vuosi. Kun tämän vuoden talvipäivänseisaus on ohi, voit jo aloittaa vuoden 2015 talvipvseisauden unelmoinnista :)
Paloma.se.co kirjoitti:
Sä oot varmaan sukua mun lutuselle. Se iloitsee ihan samasta asiasta. :)
Ja tää oli @valon lapsi, vaikka ei näistä ketjujen rakenteista enää ota sikakaan selvää. Minulle tulee sähköpostiin aina tiedotuksia että Rakas paloma sinulle on taas vastattu eikä asialla ole mun kommentin kaa mitään tekemistä.
- näin
Paloma.se.co kirjoitti:
Ja tää oli @valon lapsi, vaikka ei näistä ketjujen rakenteista enää ota sikakaan selvää. Minulle tulee sähköpostiin aina tiedotuksia että Rakas paloma sinulle on taas vastattu eikä asialla ole mun kommentin kaa mitään tekemistä.
Niitä tulee postiin jos olet aloittaja, vaikka ei sulle varsinaisesti kukaan vastaisikaan.
näin kirjoitti:
Niitä tulee postiin jos olet aloittaja, vaikka ei sulle varsinaisesti kukaan vastaisikaan.
Joo, sen tiedän ja se on ok. Mikä mua joskus risoo kun vastaan toisten aloitukseen ja sitten saan 100 ilmoitusta postiin vaikka vastaukset eivät olekkaan minun kommenttiini.
Huomenna laskeutuu Suomalaisuus Asteroidille.
Jos ei lipsahda Norppa-verkoille.
Tai Hirvi-metsälle.
Joku ylempänä lainasikin hävyttömästi minua.
Minä olen se aito valon lapsi.
Ainoa ja oikea 21.12. Mayojen Sulka-Käärme.
Colombiankin kummitus.
MINÄ kutsuin Asteroidin, antaakseni maailmalle taas valon ja uskon uuteen
elämään.
Muutamalla viikolla peloitellen.
H.minttupuu kirjoitti:
Miten voi olla valon lapsi, jos on syntynyt vuoden pimeimpänä päivänä?
:D"minttupuu"
Vain harvoin on Kohtu valaistu
ääni-aallot vain väreilee siellä.
Pari putkea valoineen poikketa saattaa
Jos geeneistä äitikin kaakattaa.
H.- ent. siivoojaparka
minttupuu kirjoitti:
:D"minttupuu"
Minä olen pitänyt itseäni aina valon lapsena, koska olen syntynyt vuoden valoisampana yönä. Nyt kun ajattelee toisinpäin, niin voi ei, minähän olen tuonut pimeyden tullessani.
Nyyh!
Siis hunkszko on syntynyt samojen tähtien alla kuin pikkuveljeni? Viikon ero. No se selittää aika paljon. minttupuu kirjoitti:
:DMinttu-muruseni, juuri pimeimpään aikaanhan valon lasta tarvitaan.
Tuomaan valoa pimeyteen, toivoa toivottomille, lohtua lohduttomille, onnea onnettomille jne.
Tyttäreni syntyi 23.12 ja toi suuren ilon ja valon tullessaan, joulun tunnelmaa korostamaan.hunksz kirjoitti:
"minttupuu"
Vain harvoin on Kohtu valaistu
ääni-aallot vain väreilee siellä.
Pari putkea valoineen poikketa saattaa
Jos geeneistä äitikin kaakattaa.
H.H, Taksin katolla vilkkuu.............
ent. siivoojaparka kirjoitti:
"minttupuu"
Minä olen pitänyt itseäni aina valon lapsena, koska olen syntynyt vuoden valoisampana yönä. Nyt kun ajattelee toisinpäin, niin voi ei, minähän olen tuonut pimeyden tullessani.
Nyyh!
Siis hunkszko on syntynyt samojen tähtien alla kuin pikkuveljeni? Viikon ero. No se selittää aika paljon.Siivoojaparka, sinä se siis olet! :D
Mä oon syntynyt suunnilleen näihin aikoihin. Nuorempana vähät välitin pimeydestä, mut mitä vanhemmaks tuun, sen enemmän tää vuodenaika nyppii mua.
Aina palelee, sähkövalossa ei näe mitään ja valivali, ihan bullshittia. Mur.Anceli kirjoitti:
Minttu-muruseni, juuri pimeimpään aikaanhan valon lasta tarvitaan.
Tuomaan valoa pimeyteen, toivoa toivottomille, lohtua lohduttomille, onnea onnettomille jne.
Tyttäreni syntyi 23.12 ja toi suuren ilon ja valon tullessaan, joulun tunnelmaa korostamaan.Anceli, saako tyttöparka koskaan synttärilahjoja? Jos seuraava päivä on jouluaatto, lahjat annetaan tietty sillon.
- ent. siivoojaparka
minttupuu kirjoitti:
Siivoojaparka, sinä se siis olet! :D
Mä oon syntynyt suunnilleen näihin aikoihin. Nuorempana vähät välitin pimeydestä, mut mitä vanhemmaks tuun, sen enemmän tää vuodenaika nyppii mua.
Aina palelee, sähkövalossa ei näe mitään ja valivali, ihan bullshittia. Mur.Onkohan se sitten niinpäin, että valoisana vuodenaikana syntyneet rakastavat pimeää vuodenaikaa ja pimeänä vuodenaikana syntyneet valoisaa? Kumpikin tyttäreni ovat syntyneet talvella ja heille hiipii pimeän pelko heti kun päivät alkavat lyhenemään. Minusta taas syksy ja pimeät illat ovat vuoden parasta aikaa.
minttupuu kirjoitti:
Anceli, saako tyttöparka koskaan synttärilahjoja? Jos seuraava päivä on jouluaatto, lahjat annetaan tietty sillon.
Kyllä hän sai, lapsena ainakin, synttärilahjat erikseen ja joululahjat jouluaattona.
Tykkää kun synttärinsä osuvat joulun aikaan.
Sinulla on sama syntymäpäivä kuin äidilläni, siksi en sitä unohda. Toivottavasti en tänäkään vuonna.minttupuu kirjoitti:
Anceli, saako tyttöparka koskaan synttärilahjoja? Jos seuraava päivä on jouluaatto, lahjat annetaan tietty sillon.
"minttupuu"
Minulle alkaa juolahtaa mieleeni pari pätkää.
Aika 50 jok' ei koskaan enää palaa.
Kerroin synttärini 21.12
Nimmarini 27.12
Ja lahjojeni kohtalon :)
Alahan dementoitua.
Ota aina taksi.
Pysäkit eivät ole niin lähellä.
luv
H.
Jahas, palstan ilopillerit alkavat kokoontua.
Suomalaisuus on tainnut sillä asteroidilla olla jo pitkään."Paloma.se.co"
Niin, niin paljon minua lainataan, kun itse ei kukaan voi.
Varsinkin aloituksissa, joissa ilmi-selvästi minuun kaivaten vihjaillaan.
H.
Tänä aamuna ja oikeastaan kaiken päivää on näyttänyt siltä, että tuo pimeys on jo alkanut.
Mukavaa, sopivasti joulun aikoihin, eihän auringolla silloin käyttöä olisikaan, kuusenkynttilät ja muut valohärpäkkeet antavat sen loiston minkä tarvitseekaan.
Vielä kun olisi hiljaista, kuusi päivää parhaimmillaan.
Ah, autuas olisin olossani,
riemuitsisin kolossani.
Saahan sitä tuon verran unelmoida, saahan.
Nyt palasin tuttuun maahan,
ääniä ovelta kuulen,
apuani tarvittavan luulen.- k/k
Moikka enkeli
Huomasin et aloittaja jo huomautti ketjuunsa tulleista ilopillereistä,mut mä kans joulukuus, On tääl valoa. k/k kirjoitti:
Moikka enkeli
Huomasin et aloittaja jo huomautti ketjuunsa tulleista ilopillereistä,mut mä kans joulukuus, On tääl valoa.Mua alkaa jo hieman häikäseen, ootas niin otan aurinkolasit :)
k/k kirjoitti:
Moikka enkeli
Huomasin et aloittaja jo huomautti ketjuunsa tulleista ilopillereistä,mut mä kans joulukuus, On tääl valoa.Sinäkin k/k, joulukuun lapsia, valon lapsia, ilopilleri oikein.
Valoa kansalle joka pimeydessä vaeltaa..
Valon lapset (joulukuussa syntyneet, vuoden pimeimpinä öinä, mustan kuun aikana) ovat samalla myös pimeyden lapsia koska valoa ei voi olla ilman pimeyttä. Ruotsissa ja Suomessakin, vietämme Lucia (Lucifer) juhlaa joka tuo valon pimeyteen ja edeltää talvipäivän seisausta.
Lutunen on yksi joulukuun lapsia (19/12) ja hänellä on synnyinäinen taito nähdä valoa pimeydessäkin. Pimeys ei myöskään saa otetta hänestä samalla tavalla kuinmeistä muista jotka kärsimme SADD:ista.- miranda..
Ajattelin jo heti aloituksesi luettuani, että muistatko todella tämän herran syntymäajan ja vihjailet, että pimeys tulee nyt täydellisenä, eikä lopu koskaan.
Vaan jo seuraavana päivänä pimeys on huipussaan ja taas alkaa aurinko lämmittää meitä ihanilla lirkuillaa, siis säteillään.))) miranda.. kirjoitti:
Ajattelin jo heti aloituksesi luettuani, että muistatko todella tämän herran syntymäajan ja vihjailet, että pimeys tulee nyt täydellisenä, eikä lopu koskaan.
Vaan jo seuraavana päivänä pimeys on huipussaan ja taas alkaa aurinko lämmittää meitä ihanilla lirkuillaa, siis säteillään.)))Aloitukseni ei liity millään tavalla tähän teidän Aurinkokuninkaaseenne ;)
En ollut tietoinen herran syntymäajasta.
Mutta sattuihan tietysti passelisti, näin jälkiviisaudella.miranda.. kirjoitti:
Vaan jo seuraavana päivänä pimeys on huipussaan ja taas alkaa aurinko lämmittää meitä ihanilla lirkuillaa, siis säteillään.)))"miranda.."
Ei saa kiusata Palomaa.
Ei hän minua koskaan unohda.
Ja niin on hyvä.
Jos olet niin nainen kuin nimmarisi antaa ymmärtää.
Tiedät itsekin mitä ihanista miehistä sanotaan, jos ei kohdalle osu:
Pyh! Sekö? En minä siitä mitään tiedä, enkä haluakaan.
Ainakaan tänään.
På Svenska:
Den där dumskallen?
Han har jag glömt redan i går.
Tillfälligt.
H.hunksz kirjoitti:
"miranda.."
Ei saa kiusata Palomaa.
Ei hän minua koskaan unohda.
Ja niin on hyvä.
Jos olet niin nainen kuin nimmarisi antaa ymmärtää.
Tiedät itsekin mitä ihanista miehistä sanotaan, jos ei kohdalle osu:
Pyh! Sekö? En minä siitä mitään tiedä, enkä haluakaan.
Ainakaan tänään.
På Svenska:
Den där dumskallen?
Han har jag glömt redan i går.
Tillfälligt.
H.Mitä eroa on "ei hän koskaan unohda" ja "hän ei ole koskaan muistanutkaan"?
Paloma.se.co kirjoitti:
Mitä eroa on "ei hän koskaan unohda" ja "hän ei ole koskaan muistanutkaan"?
"Paloma.se.co"
Kyseessä on usko tai epä-toivo.
Niin paljon mahtuu pieneen ihmiseen.
Varsinkin nais-ihmiseen.
Aikuinen nainen laulaa:
River deep, mountain high.
Vaikka henki menisi.
"Främling, vad döljer du för mig...
Med dina mörka ögon."
H.hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Kyseessä on usko tai epä-toivo.
Niin paljon mahtuu pieneen ihmiseen.
Varsinkin nais-ihmiseen.
Aikuinen nainen laulaa:
River deep, mountain high.
Vaikka henki menisi.
"Främling, vad döljer du för mig...
Med dina mörka ögon."
H.Tai sitten se joka ei koskaan unohda ja se joka ei koskaan muistanutkaan ovat kaksi eri henkilöä.
Eikös sen maailmanlopun pitänyt tulla jo viime vuonna kuopukseni syntymäpäivänä?.
Se oli viime vuoden maailmanloppu. Nyt tulee vain maailmanpimennys, kuuden päivän pakollinen loma. Time-out.
Ei hassumpi ajatus. Tietokone toimii, Telkku toimii. Lämmitys toimii, hellat toimii. Ollaan ihan kuin....kaamoksessa!!! Tervetuloa koko maailma pohjoiskalottiin keskellä talvea. Eläähän siellä muutkin, ei vain porot ja hylkeet.
- +++
Aurinkomyrskyjä on ollut kautta olevaisuuden
Mitä muutaman päivän mustuus, joskus tuntuu, että eräät elävät sitä elämänsä.
Harmi vain, että se haittaa kuuluvuutta, - eppu2
Eikös noita maailmanloppujakin ole ollut jo vaikka kuinka monta, en nyt juuri muista, koska se seuraava on.
Kyllä senkin jo joku on ehtinyt ´´tietämään´´.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1125160Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1292806- 282517
- 2012255
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4422223- 1781677
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1161359Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361182Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72996Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?82940