Mikä mulla voisi olla, pelkään seksiä. Olen 28v nainen, seurustelut on tyssännyt tähän seksikammoon vai mitä olisi. Mulla on 2 traumaattista kokemusta mutta luulin jo päässeeni eroon tästä. Haluisin seurustella ja olla normaali, käyn terapeutillakin.
Mutta se on mahdotonta koska mua pelottaa jopa miehen näkeminen alastomana :(.
Onko kenelläkään muulla tällaista. Tämä häiritsee todella elämää! Tulee 8v täyteen terapiakäynneistä, koettu sairaalakin 3 kertaa ja lääkitystä. Mikään ei auta :(.
Tää on tosi häpeä asia, ja en haluaisi olla tällainen joka ei koe seksiä nautintona :(
Osaako joku sanoa
4
173
Vastaukset
- 14+2
Ihan miten vaan, mutta jätä miehet rauhaan ja hoidata pääsi ensin kuntoon.
Älä sotke kenenkään syyttömän miehen elämää noilla traumoillasi. - Kaapista ulos vain
oletkos harkinnut sitä että jospa olet lesbo jos alaston mies pelottaa noin ?
- yksinään
oletko lapsena hyväksikäytetty. MInä olen ja inhoan miehiä.
- tsemppiä
Tiedätkös, "seksi" on kauneinta, mitä kahden ihmisen välillä on. Kun pystyt koskemaan ja hyväksyt kosketuksen, luottamus on rakennettu. Tarvitset rakkautta ja hyvin kärsivällisen ihmisen, joka auttaa sinut irti siitä, minkä nyt koet mahdottomaksi. Kahden ihmisen fyysinen rakkaus ei satuta, ei tuota inhoa itseen tai toiseen, vaan antaa nautinnon, mistä et vielä osaa uneksiakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321