Mikä mulla voisi olla, pelkään seksiä. Olen 28v nainen, seurustelut on tyssännyt tähän seksikammoon vai mitä olisi. Mulla on 2 traumaattista kokemusta mutta luulin jo päässeeni eroon tästä. Haluisin seurustella ja olla normaali, käyn terapeutillakin.
Mutta se on mahdotonta koska mua pelottaa jopa miehen näkeminen alastomana :(.
Onko kenelläkään muulla tällaista. Tämä häiritsee todella elämää! Tulee 8v täyteen terapiakäynneistä, koettu sairaalakin 3 kertaa ja lääkitystä. Mikään ei auta :(.
Tää on tosi häpeä asia, ja en haluaisi olla tällainen joka ei koe seksiä nautintona :(
Osaako joku sanoa
4
132
Vastaukset
- 14+2
Ihan miten vaan, mutta jätä miehet rauhaan ja hoidata pääsi ensin kuntoon.
Älä sotke kenenkään syyttömän miehen elämää noilla traumoillasi. - Kaapista ulos vain
oletkos harkinnut sitä että jospa olet lesbo jos alaston mies pelottaa noin ?
- yksinään
oletko lapsena hyväksikäytetty. MInä olen ja inhoan miehiä.
- tsemppiä
Tiedätkös, "seksi" on kauneinta, mitä kahden ihmisen välillä on. Kun pystyt koskemaan ja hyväksyt kosketuksen, luottamus on rakennettu. Tarvitset rakkautta ja hyvin kärsivällisen ihmisen, joka auttaa sinut irti siitä, minkä nyt koet mahdottomaksi. Kahden ihmisen fyysinen rakkaus ei satuta, ei tuota inhoa itseen tai toiseen, vaan antaa nautinnon, mistä et vielä osaa uneksiakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4412604Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142450Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521485Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841154Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4311074Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621056- 155932
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41918- 56869
- 79855