Mikä mulla voisi olla, pelkään seksiä. Olen 28v nainen, seurustelut on tyssännyt tähän seksikammoon vai mitä olisi. Mulla on 2 traumaattista kokemusta mutta luulin jo päässeeni eroon tästä. Haluisin seurustella ja olla normaali, käyn terapeutillakin.
Mutta se on mahdotonta koska mua pelottaa jopa miehen näkeminen alastomana :(.
Onko kenelläkään muulla tällaista. Tämä häiritsee todella elämää! Tulee 8v täyteen terapiakäynneistä, koettu sairaalakin 3 kertaa ja lääkitystä. Mikään ei auta :(.
Tää on tosi häpeä asia, ja en haluaisi olla tällainen joka ei koe seksiä nautintona :(
Osaako joku sanoa
4
127
Vastaukset
- 14+2
Ihan miten vaan, mutta jätä miehet rauhaan ja hoidata pääsi ensin kuntoon.
Älä sotke kenenkään syyttömän miehen elämää noilla traumoillasi. - Kaapista ulos vain
oletkos harkinnut sitä että jospa olet lesbo jos alaston mies pelottaa noin ?
- yksinään
oletko lapsena hyväksikäytetty. MInä olen ja inhoan miehiä.
- tsemppiä
Tiedätkös, "seksi" on kauneinta, mitä kahden ihmisen välillä on. Kun pystyt koskemaan ja hyväksyt kosketuksen, luottamus on rakennettu. Tarvitset rakkautta ja hyvin kärsivällisen ihmisen, joka auttaa sinut irti siitä, minkä nyt koet mahdottomaksi. Kahden ihmisen fyysinen rakkaus ei satuta, ei tuota inhoa itseen tai toiseen, vaan antaa nautinnon, mistä et vielä osaa uneksiakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918