Mikä mulla voisi olla, pelkään seksiä. Olen 28v nainen, seurustelut on tyssännyt tähän seksikammoon vai mitä olisi. Mulla on 2 traumaattista kokemusta mutta luulin jo päässeeni eroon tästä. Haluisin seurustella ja olla normaali, käyn terapeutillakin.
Mutta se on mahdotonta koska mua pelottaa jopa miehen näkeminen alastomana :(.
Onko kenelläkään muulla tällaista. Tämä häiritsee todella elämää! Tulee 8v täyteen terapiakäynneistä, koettu sairaalakin 3 kertaa ja lääkitystä. Mikään ei auta :(.
Tää on tosi häpeä asia, ja en haluaisi olla tällainen joka ei koe seksiä nautintona :(
Osaako joku sanoa
4
117
Vastaukset
- 14+2
Ihan miten vaan, mutta jätä miehet rauhaan ja hoidata pääsi ensin kuntoon.
Älä sotke kenenkään syyttömän miehen elämää noilla traumoillasi. - Kaapista ulos vain
oletkos harkinnut sitä että jospa olet lesbo jos alaston mies pelottaa noin ?
- yksinään
oletko lapsena hyväksikäytetty. MInä olen ja inhoan miehiä.
- tsemppiä
Tiedätkös, "seksi" on kauneinta, mitä kahden ihmisen välillä on. Kun pystyt koskemaan ja hyväksyt kosketuksen, luottamus on rakennettu. Tarvitset rakkautta ja hyvin kärsivällisen ihmisen, joka auttaa sinut irti siitä, minkä nyt koet mahdottomaksi. Kahden ihmisen fyysinen rakkaus ei satuta, ei tuota inhoa itseen tai toiseen, vaan antaa nautinnon, mistä et vielä osaa uneksiakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003134323- 162172
- 1871991
- 1041423
- 711285
- 74939
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu58927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka3869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.120803Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59716