Narkkari varastaa, vihaa ja valehtelee

Seriffi

Kaikki narkkarit, jotka käyttävät aineita säännöllisesti joutuvat rikoskierteeseen ennemmin tai myöhemmin, elleivät sitten ole erittäin rikkaita. On aivan turha puolustella itseään ettei esim. varasta yms.. koska totuus on aivan toisenlainen kuitenkin. Narkkari ryöstelee ja pahoinpitelee mummoja ym saadakseen aineita tai sitten velkojansa lyhennykseen. Tämä on raaka totuus joten sitä ei ole syytä kenenkään puolustella.

19

2945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja

      Eli siis mielestäsi yli 3,5 miljoonaa suomalaista aineiden (lähinnä alkoholin/tupakan) säännöllistä kohtuukäyttäjää ovat rikoskierteessä...

      ja Tämä on siis raaka totuus?

      varsin uutta minulle...

      • Anonyymi

        No. Näin 51v taiteen harjoittajana, saatan tietää lajista jotain. En siis tarkoita, että itse olisin käyttänyt, tahi olisin vastaan, mutta, on toi vaan uskomattaman rumaa, kun pitää ambulanssi soittaa, eikä voi itse auttaa, kun kuolee huumeiden takia epilepsian kouristuksiin sohvalle. Nuori tyttö taas. Ei voi itse elvyttää esim. AIDS-riskkn takia.


      • Anonyymi

        Narkkari varastaa, vihaa ja alehtelee.


    • kOira

      ...kaikki huumeiden käyttäjät eivät ole narkkareita, aivan kuin kaikki alkolia käyttävät eivät ole alkoholisteja.

      • lara

        Tuo oli totta! Narkomaaniksi voi sanoa henkilöä joka on jäänyt huumeisiin koukkuu joko henkisesti tai fyysisesti! Ei siis henkilöä joka polttelee vaikka hasista 2-3kertaa vuodessa...


    • kala

      Viitaten edelliseen "irti huumeista" tekstiini, tämä johtuu pääasiallisesti siitä, että tietyt huumausaineet ovat laittomia. Aineiden kanssa kosketuksiin joutuneet/hakeutuneet joutuvat aineiden laittomuuden vuoksi tekemisiin rikollisten kanssa, jotka useimmiten yrittävät vain itse saada rahaa, eli tehdä "kaveristaan" mahdollisimman narkomaanin. Mikäli huumeet olisivat saatavissa apteekista, käyttäjät eivät joutuisi niin paljon tekemisiin rikollisten kanssa, heidän sosiaalinen syrjäytymisensä vähenisi ja he voisivat elää yhteiskunnassa salailematta riippuvuuttaan.

      • Anonyymi

        No joo. Haluaisin kuitenkin kaataa vastuuta enemmän lasten vanhempien puoleen. Miksi pitää tehdä lapsia, jos on itse narkkari tai alkoholisti, eikä pysty itse huolehtimaan jälkeläisistään? Suomessa kaikilla on lupa lisääntyä, mutta, jos lapsi jää ilman vanhempien huolenpitoa, niin mitä siitä tulee???


    • tariffi

      Kerro,miten olet saaut väännettyä esiin juuri tuon totuuden?
      Ainoa mahdollisuus on,että itse olet narkkari ja tunnet joka ainoan tämän planeetan huumeiden käyttäjän.
      Hienosti tehty.Kauanko siihen kului aikaa?

      • Anonyymi

        Juu. Työhön kuuluu, että käyn narkkareiden luteiten saastuamissa asunnoissa purkamassa väliseiniä, viemässä kaikki huonekalut pois ja myrkyttämässä. Siitä vaan.


    • täyin pikku narkkari

      tämä on totista totta mitä sanoit, itsekkin rikoksen uhri , ja poliisilta ei saa apua

    • cxvbdffdff

      Sehän onkin mielenkiintoista että mikä niissä aineissa niin paljon maksaa että niiden takia pitäisi esim. varastaa? Eipä kannabista tai unikoita ole kovin vaikea kasvattaa. Tai mitä muka maksaa jonkun subutex-pillerin valmistus? Syy on kieltolaissa ja ahneessa lääketeollisuudessa.

      • Anonyymi

        Heh. Tää se onkin hauskaa.Peitetään ikkunat. Vuorataan foliolla. Lämmöt ultraviolettilampulla 40c ja kastelu päälle. Kerrostalossa. Miten meni? Niinku omasta miälestä. Sitten ajan päästä alakerran naapuri soittaa huoltomiehen paikalle, kun kasteluvesi valuu alakerran naapurin katosta alas. Wem Pay?


    • TupakatRoskiin

      Kaikki tupakoitsijat ovat narkkareita.

    • Anonyymi

      Taas käytiin. Hyvin meni. Siis ihan pieleen. Uhkasivat minua ja lapsia. Kolmas kerta. Vaan siksi, että on uusi Lexus, Huqsvarna, Smart For Fore, Toyto Yaris, Vespa, KTM 450 ja TEM 125, omakotitalo, oma tontti, mökki Askolassa. Olen sitten "niskallani" tehnyt noi kaikki.

    • Anonyymi

      Tein sitten virallisen rikosilmoituksen uhkailusta. Pelkään omaa toimintaani. Että, jos toi "pinna" pinna palaa oikeasti, niin sitten en takaa, mikä on lopputulos?

    • Anonyymi

      ei narkkarin tarvitse palikkatestistä osata muuta kuin se punainen kolmio niin kaikki on hyvin ...

    • Anonyymi

      Niin. Minullakin on 16v tytär ja 20 v poika. Poika ylioppilas "larvanto" c:n paperilla. Tytär 16 v. 9,9 keskiarvolla Norssin lukiossa. Niin. Että joo. Joskus saattaa vähän harmittaa....

    • Anonyymi

      Vaarallista leikkiä, vaarallista leikkiä. Olen itsekkin koittanut pottia, eikä sopinut yhtään. Vaarallista.

    • Anonyymi

      Kaikki varastaa. Olipa ihminen rikas, rakas tai varas niin aina ne tekee väärin. Toiset tekee vastaavasti enemmän oikein kuin toiset.
      Narkomaani tekee niin monia asioita välillä elämä luulo. Osa elää ja osa luulee. No toki kukaan ei kaikkea tiedä. Mutta onhan se säälittävää, kun joku käy viidettä tai kuudetta kymmentään ja leijuu koko ajan. Jos ihminen on aito. Se on on jo jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe