Kannattaa tutustua tähän!
USA:n viranomaiset valvovat vaihtaritoimintaa
6
102
Vastaukset
- Isoveli valvoo
- Turhaturha
Isoveli valvoo kirjoitti:
Ja tähän
http://www.csiet.org/publications-resources/federal-regulations/Tämä csiet on täysin turha. Heidän listalleen pääsee kuka tahansa eikä se takaa, että ne ovat kunnollisia järjestöjä eikä myöskään ota mitään vastuuta mistään kuten itse heidän sivuillaan sanovat. Csiet:in " johtajistossa" on järjestöjen ihmisiä. Eli tämän tarkoituksena on vain promota järjestöjä ja mainostaa eikä mitenkään ottaa vastuuta mistään!
- Turha csiet
Turhaturha kirjoitti:
Tämä csiet on täysin turha. Heidän listalleen pääsee kuka tahansa eikä se takaa, että ne ovat kunnollisia järjestöjä eikä myöskään ota mitään vastuuta mistään kuten itse heidän sivuillaan sanovat. Csiet:in " johtajistossa" on järjestöjen ihmisiä. Eli tämän tarkoituksena on vain promota järjestöjä ja mainostaa eikä mitenkään ottaa vastuuta mistään!
Tuo Csiet ei siis edes vastaa yksityishenkilöiden valituksiin, joten valitukset State Departmenttiin. Ja Danielle Grijalva:lle kantsii myös laitta tietoa. Hän kerää tiedot ja yrittää saada tähän törkeyteen jotain rotia.
- Varautukaa
Lol! Hyvinpä ovat valvoneet. Ovat todenneet, ettei heillä ole resursseja valvoa muutoin kuin jos tulee valituksia... Niin ne valitukset voivat johtaa jonkunmoiseen tutkintaan vasta. Eli State Departmentille vain valitusta näistä ala-arvoisista kokemuksista. Toki kuluttajariitalautakunta on se, jonka kautta voi korvauksia hakea ja sen jälkeen haastakaa oikeuteen jos eivät korvaa näitä törkeistäkin törkeimpiä tapauksia.
Ja muistakaa ottaa kuvat ja muut todisteet talteen sitä varten. - Vääryydet julki
Vain kertomalla ja tuomalla julki nuorten vaihto-oppilaiden ala-arvoista kohtelua sekä asettamalla järjestöjä vastuuseen, voidaan saada sitä rotia.
Järjestöt ovat liian pitkään porskuttaneet tehden miljoonia tällä häikäilemättömyydellä. Rikkomukset kiistetään systemaattisesti niin pitkään kuin mahdollista ja vaihto-oppilaita syyllistetään, uhkaillaan ja nöyryytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916