Onko kenelläkään kokemuksia tämmösestä verkkokaupasta? https://www.facebook.com/lemmikkitukku?fref=ts
www.lemmikkitukku.fi
5
2774
Vastaukset
- koirakaveri5
Toisessa ketjussa näytti kovasti olevan huonoja kokemuksia kyseisestä kaupasta. Kokeile: www.doggallery.fi erittäin nopea toimitus ja laadukasta tavaraa!
- Kiinnostunut -89
Laittaisitko linkin kanssa siitä ketjusta. Itse tilasin tuolta ja minulla ei ainakaan ole pahaa sanottavaa.
- nettipollari
Täällä näköjään taas www.doggallery.fi:n ihmiset käy trollaamassa niin kuin ennenkin. Naurettavaa toimintaa yrittäjältä, kun käy useilla foorumeilla haukkumassa muita ja kehumassa omaa kauppaa, niin on käynyt näköjään tässäkin ketjussa. Sama ihminen oli kirjoittanut eri ketjuun 5 minuuttia myöhemmin ja mainostanut dog gallery kauppaansa. Eli kaikkea ei kannata uskoa mitä täällä netissä kirjoitellaan.
- Anonyymi
tilaan säännöllisesti Lemmikkitukusta koiran ruokasäkin, nopea toimitus eikä mitään epäselvyyksiä. Olen tilannut neljä viisi kertaa 15 kg ruokasäkin ja jotain herkkuja.
- Anonyymi
Hyvä että kysyt täältä, tämä palsta om sekopäiden miehittämä.
Ostin sieltä kerran tuolin koirallemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090