Onko kenelläkään kokemuksia tämmösestä verkkokaupasta? https://www.facebook.com/lemmikkitukku?fref=ts
www.lemmikkitukku.fi
5
2740
Vastaukset
- koirakaveri5
Toisessa ketjussa näytti kovasti olevan huonoja kokemuksia kyseisestä kaupasta. Kokeile: www.doggallery.fi erittäin nopea toimitus ja laadukasta tavaraa!
- Kiinnostunut -89
Laittaisitko linkin kanssa siitä ketjusta. Itse tilasin tuolta ja minulla ei ainakaan ole pahaa sanottavaa.
- nettipollari
Täällä näköjään taas www.doggallery.fi:n ihmiset käy trollaamassa niin kuin ennenkin. Naurettavaa toimintaa yrittäjältä, kun käy useilla foorumeilla haukkumassa muita ja kehumassa omaa kauppaa, niin on käynyt näköjään tässäkin ketjussa. Sama ihminen oli kirjoittanut eri ketjuun 5 minuuttia myöhemmin ja mainostanut dog gallery kauppaansa. Eli kaikkea ei kannata uskoa mitä täällä netissä kirjoitellaan.
- Anonyymi
tilaan säännöllisesti Lemmikkitukusta koiran ruokasäkin, nopea toimitus eikä mitään epäselvyyksiä. Olen tilannut neljä viisi kertaa 15 kg ruokasäkin ja jotain herkkuja.
- Anonyymi
Hyvä että kysyt täältä, tämä palsta om sekopäiden miehittämä.
Ostin sieltä kerran tuolin koirallemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763