Minulla on fujitsun amilo a7620 kannettava. (ensimmäinen tietokoneeni ja opettelen sitä vasta käyttämään).Ongelmani on puhe-yhteys messengerin kautta toisiin. Alussa yhteys toimi moitteettomasti ja äänet oli hyvät. Nyt äänet ei toimi ollenkaan. Päivitykset on ajan tasalla ja msn versio on 6.2. Voisko joku antaa vinkkejä tai helppiä mistä löytyisi apua.Kiitos etukäteen.
Ongelma messengirissä
Ansku-65
4
396
Vastaukset
Mutta Skype:ssä on hyvä äänenlaatu ja toimii paremmin kuin messenger. Oon kaverin kanssa joskus mesen puhekeskustelua käyttäny ja välillä toimi ja välillä ei.
- Setä
Eli kokeilepa löysäten jos messengerin ohjattu säätötesti muuten menee läpi.
- Ansku-65
olen kokeillut myös ilman palomuuria, mutta silti ei toimi. on vähän tyhmä olo kun ei tiedä mistä vikaa rupeaisi etsimään tai mistä kysymään neuvoa
- Setä
Ansku-65 kirjoitti:
olen kokeillut myös ilman palomuuria, mutta silti ei toimi. on vähän tyhmä olo kun ei tiedä mistä vikaa rupeaisi etsimään tai mistä kysymään neuvoa
Siis se messin oma säätö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950