Saunalahti myi tuplalaajakaistaa hintaan 34,90 e/kk (20M ADSL 4G)
Nyt kuitenkin ne lähetti laskun joka olikin lähes 70 euroa :O
Mikä niitä siellä vaivaa?!
ELISA KUSETTI JÄLLEEN
2
208
Vastaukset
- Elisa sucks
Ennen minulla oli kiinteä laajakaista 10 jolloin nopeus oli n. 11-12 M
Sitten se päivitettiin nopeampaan 20 M mutta käytännössä mitään muutosta ei tapahtunut vaan nopeus nousi max. 13-14 M eli aivan täysin turha muutos!
Sitten sain ilmoituksen että alueelle on tullut nopea 4G, joten tuplalaajakaistaan päivitettin 3G > 4Gksi.
Nyt eilisa koitta väittää että minun pitäisi maksaa 20 euroo kuussa 4Gstä ja 40 euroo adslstä vaikka kyseessä on edelleen TUPLAlaajakaista!?!
Miksi niiden piti mennä muuttamaan toimiva Saunalahti systeemi EItoimivaksi elisaksi?! Moikka,
palvelun ensimmäinen lasku sisältää tavallisesti veloituksia useammalta kuulta, sillä harvoin palvelua tilataan juuri laskutuskauden alkuun kuun ensimmäiselle päivälle. :) Laskuerittelyssä on tarkat päivämäärät ajanjaksosta, jolta laskulla veloitetaan. Seuraavalla laskulla palvelusta veloitetaan ainoastaan yhdeltä kuulta, ellet ole tehnyt muutoksia liittymääsi.
Lasku voi näyttää vähän poikkeavalta myös niissä tilanteissa, jos liittymälle on tehty jotain muutoksia kuten nopeuden nostoa, liittymätyypin vaihtoa, lisäpalvelujen lisäystä tai muuta vastaavaa.
Jenni / Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957