Lapsellista? Miksi hän kiusaa? Kärsin. Ei olla pari edes ja kiusaa. Tietää, olen kertonut tunteeni. Kiusaaminen on henkistä ja rastavaa. En kuitenkaan tule horjumaan, vaikka vaikeaa on.
Miksi ja millainen mies kiusaa itseensä rakastunutta naista?
58
5740
Vastaukset
- jopas jotakin
Raastavaa.
- tä?
Horjumaan mihin? Mihin sun tarvii horjua?
- Narsistimies
Narsisti rääkkää, nöyryyttää ja haukkuu uhriaan hamaan loppuun asti.
- tä?
Onko jokin alkanutkin, kun on loppukin? Onko teillä suhde?
- Anonyymi
Onneksi mä pääsin irti siitä hullu paskasta🤩🙏tyyppi on rikas mutta juoksuttaa ja kusettaa naisiaan mennen tullen. Vanha yli 50 yh isukki. Nussii monia samaan aikaan. Käy ulkomailla. Voi niitä parkoja jotka lankee tän kusipään "suureen rakkauteen"
- Anonyymi
tä? kirjoitti:
Onko jokin alkanutkin, kun on loppukin? Onko teillä suhde?
Onneksi ei ollut suhdetta koskaan😄
- näin näkisin
Ilkeä ja heikon itsetunnon omaava mies. Ei osaa käsitellä tunteitaan. Joiltakin ihmisiltä puuttuu lisäksi empatiakyky, että voisivat miettiä milta toisesta tuntuu.
- ottaisin omakseni
Ei varmaan monikaan tahallaan.Jos ei tiedä että on rakastunut niin vahingossa loukkaa ja tunne-elämää horjuttaa.
Kannattais jonkun vihjasta että tuo nainen on ihastuksissaan häneen,niin varmaan muuttuu käytös.- kokeneen neuvo
se ei siihen lopu jos tuollainen on mielestään okei, jonkinlaista puolustustoimintaa mutta kannattaako tunne-elämä ongelmaisen kanssa alkaa suhteeseen, kyllä varmaan jos haluaa että mies rikkoo aina kun tuntuu vähän epävarmalta..
- 13+3
kokeneen neuvo kirjoitti:
se ei siihen lopu jos tuollainen on mielestään okei, jonkinlaista puolustustoimintaa mutta kannattaako tunne-elämä ongelmaisen kanssa alkaa suhteeseen, kyllä varmaan jos haluaa että mies rikkoo aina kun tuntuu vähän epävarmalta..
Ei varmaan jos nois selkeet merkit kun sulla on.Ehkä en ymmärtänyt onko jo suhde olemassa vai tutustumassa ja kiinnostunut.Ai sekopoltsia täällä miettiä.Jos ei itse osaa arvioida asiaa niin kannattaa elää yksin tai kärsiä.
- Lähde vielä kun voit
Ilkeä ja itsekeskeinen persoonallisuushäiriöinen.
- kiusattu nainen
Horjumaan...tarkoitin, että hän uskoakseni kiusaa minut väsyksiin, että minun on pakko hakeutua hänen puheilleen ja myönnettävä tämän viiltävän kivun olemassaolo. Olen jo hilkulla horjumisen suhteen. Luulet, että se on hänen tarkoituskin. Hän haluaa minut heikoksi. Vahvan naisen.
- antaudu sille
Epävarmuuttaan haluaa varmistaa tunteesi :)
- Ei voi tietää
antaudu sille kirjoitti:
Epävarmuuttaan haluaa varmistaa tunteesi :)
Sadisti nauttii siitä että saa toista kiusata tai härnätä.
Tai sitten vaihtoehto kaksi: ap. vain kuvittelee kaiken itseensä kohdistuvan kiusaamiseksi. - mulle ihan sama
Ei voi tietää kirjoitti:
Sadisti nauttii siitä että saa toista kiusata tai härnätä.
Tai sitten vaihtoehto kaksi: ap. vain kuvittelee kaiken itseensä kohdistuvan kiusaamiseksi.Pitäis tietää taustat ja kiusaamistapa ja tyyli,ennkun voi arvioida asiaa kokonaisuutena.
- järjen ääni
Millä tavoin kiusaa? Kiusaako?
Itse luulen, esim. että minua haukutaan narsistiksi tai vastaavaksi. Tämän saa aikaan naispuolinen narsisti. Itse narsistivanhemman omaavana tunnistan narsistin päivänselvästi. Narsisti puhuu pahaa toisista, kääntää toiset ihmiset sinua vastaan, käyttää emotionaalisia taktiikoita, jotta tuntisit itsesi paskaksi ihmiseksi.
Se ei taas ole kiusaamista, jos joku puhuu sinulle ihan normaalisti. Ehkä pakkien annon jälkeen ei ole kohteliasta luoda hirveän voimakasta emotionaalista isdettä itseensä mutta jos on ihan normaalisti ja sinussa herää lämpimiä tunteita niin se ei ole narsistista eikä kiusaamista.- kiusattu nainen
Kävelee tietoisesti kohti, katsoo silmiin ja kulkee ohi. Puhuu lähellä ääneen, äänekkäästi. Tietää, että olen heikkona hänen ääneen. Jos on selkä minuun päin, kääntyy katsomaan, en ole huomaavinanikaan. Matkii eleitäni, tietoisesti. Naureskelee lähellä, jos puhun muille, eli kuuntelee kaiken sanomani. Vaikuttaa muka kiinnostuneelta, mutta mitään ei tee. Pahoin pelkään kaiken olevan jotain...hullua? Pelkään, että hän nauttisi siitä, että vastaisi minulle ylimalkaisesti ja välinpitämättömäst, jos erehtyisin mennä sanomaan hänelle tuosta.
- vaihda maisemaa
kiusattu nainen kirjoitti:
Kävelee tietoisesti kohti, katsoo silmiin ja kulkee ohi. Puhuu lähellä ääneen, äänekkäästi. Tietää, että olen heikkona hänen ääneen. Jos on selkä minuun päin, kääntyy katsomaan, en ole huomaavinanikaan. Matkii eleitäni, tietoisesti. Naureskelee lähellä, jos puhun muille, eli kuuntelee kaiken sanomani. Vaikuttaa muka kiinnostuneelta, mutta mitään ei tee. Pahoin pelkään kaiken olevan jotain...hullua? Pelkään, että hän nauttisi siitä, että vastaisi minulle ylimalkaisesti ja välinpitämättömäst, jos erehtyisin mennä sanomaan hänelle tuosta.
katkreo ja ilkeä luonteeltaan, epävarma, mitätön paskiainen. hankkiudu toisiin ympyröihin! oikeasti.
- ei voivaihtaa maisemaa
vaihda maisemaa kirjoitti:
katkreo ja ilkeä luonteeltaan, epävarma, mitätön paskiainen. hankkiudu toisiin ympyröihin! oikeasti.
Täysin mahdotonta.
- järjen ääni
Etköhän kuvittele kaiken. Rehellinen näkemys. Varmasti kuuntelee mitä sanot, mutta se nyt on ihan normaalia uteliaisuutta.
- kai se on pakko..
järjen ääni kirjoitti:
Etköhän kuvittele kaiken. Rehellinen näkemys. Varmasti kuuntelee mitä sanot, mutta se nyt on ihan normaalia uteliaisuutta.
Ai kiusaamisen kuvittelen? En. OK. Menen sanomaan jotain. Kysyn vaikka, että miksi kiusaat?
- järjen ääni
kai se on pakko.. kirjoitti:
Ai kiusaamisen kuvittelen? En. OK. Menen sanomaan jotain. Kysyn vaikka, että miksi kiusaat?
Kaikki tapahtuu pääsi sisällä. Mies ei kiusaa sinua. Mies ei myöskään (tietoisesti) varmasti matki eleitäsi, ihmiset tekevät sitä tahattomasti. Ongelma on nyt siinä, että haluaisit miehen kohtelevan sinua kuin ilmaa, koska sinulla on tunteita, haluaisit miehen "häviävän" mutta se ei ole mahdollista, joten vihasi eskalisoituu miehen tekemisten ylianalysointina ja subjektiivisina tuntemuksina. Et ole vaan päässyt hänestä yli.
- liki nukun jo
järjen ääni kirjoitti:
Kaikki tapahtuu pääsi sisällä. Mies ei kiusaa sinua. Mies ei myöskään (tietoisesti) varmasti matki eleitäsi, ihmiset tekevät sitä tahattomasti. Ongelma on nyt siinä, että haluaisit miehen kohtelevan sinua kuin ilmaa, koska sinulla on tunteita, haluaisit miehen "häviävän" mutta se ei ole mahdollista, joten vihasi eskalisoituu miehen tekemisten ylianalysointina ja subjektiivisina tuntemuksina. Et ole vaan päässyt hänestä yli.
Mietinkin...että taitaa olla kiinnostunut?? Hermostunutkin joskus, jos ihminen ei pidä jostain, ei se sinnepäin kato. Hätä? Ei. Tämä sessio auttoi palstalla. Kiitti. Positiivinen ihminen ei lue negatiivisia viestejä. Kestän kolhut. Olenhan kerran helvetistä palannut takaisin.
- Anonyymi
SIIS TÄTSIN SAMA JUTTU MULLA?!
- Anonyymi
Tää jätkä jättää. Ja kun pääset jaloilles se houkuttaa sut takas. Lupaa yheksän hyvää ja kymmenen kaunista. Ja kun oot rakastunut ja tunteissa niin jättää sut ja tiputtaa. HAUKKUU SUT SUKUAS PERHETTÄS LAPSIASI MYÖDEN Menee taas toisen luo. Ja kohta sama alkaa alusta. Tykkää alistaa varsinkin vahvan naisen. Hänen omien sanojen mukaan: Muut naiset on hiiriä. Ja sinä nainen olet haastetta. Ja kun saa sinut. Ostaa vaikka kalliilla lahjoilla. Alkaa puhua rumasti ja on todella kylmä ja tunteeton.
Koska HÄN ON TÄYDELLINEN. HÄNELLÄ ON RAHAA JA VARAA KOSKA ON PARAS KAIKISTA MIEHISTÄ😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää jätkä jättää. Ja kun pääset jaloilles se houkuttaa sut takas. Lupaa yheksän hyvää ja kymmenen kaunista. Ja kun oot rakastunut ja tunteissa niin jättää sut ja tiputtaa. HAUKKUU SUT SUKUAS PERHETTÄS LAPSIASI MYÖDEN Menee taas toisen luo. Ja kohta sama alkaa alusta. Tykkää alistaa varsinkin vahvan naisen. Hänen omien sanojen mukaan: Muut naiset on hiiriä. Ja sinä nainen olet haastetta. Ja kun saa sinut. Ostaa vaikka kalliilla lahjoilla. Alkaa puhua rumasti ja on todella kylmä ja tunteeton.
Koska HÄN ON TÄYDELLINEN. HÄNELLÄ ON RAHAA JA VARAA KOSKA ON PARAS KAIKISTA MIEHISTÄ😊Onko sulla kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kokemusta
On. Ja paljon onkin! Ei ikinä enää näitä hullu ja jännä miehiä
- unohda se mies
epävarmuuttaan, itsestään. älä aloita suhdetta henkistä väkivaltaa käyttävän kanssa ei sellaiset muutu, tulet vain kärsimään. sellaisia miehiä on todella paljon joiden mielestä naisia pitää kohdella huonosti koska ovat naisia. anna jotenkin takaisin ja katkaise yhteydet täysin.
- 1+7
Mulla oli sama juttu. Kirjoitteli tännekkin niitä vittu-juttujaan ja tiedän satavarmasti, että ne oli häneltä. Arvostus "hivenen" laski tätä ihmistä kohtaan, mutts en jaksa kantaa kaunaa.
- 2922
Joo kuulostaa tutulta. Haukkumista ja paskaa luvassa, teet mitä vaan. Noita miehiä todella löytyy. Lähde!
- hyvyys vastaan pahuus??
Ei olla pari. En voi vaihtaa paikkakuntaa. Ei ole mitään muuta kuin joutua ristille naulittavaksi...
- byllerölle
Ihanko totta? Täälläkö tosiaan olet hänelle paljastanut tunteesi?
buahahahaaaa
Kuule Byllerö, ei täältä kukaan sinua voi tunnistaa. - Lsorhf
Itsellä kokemusta vastaavasta miehestä. Koko ajan haluaa horjuttaa mielenterveyttäsi ja aiheuttaa epävarmaa oloa. Siihen ei auta oma käytös eikä mikään muukaan. Jos ihminen ei rakasta itseään hän pumppaa muut kuiviin sitä rakkautta etsiessään ja vihaa sitten niitä ihmisiä kun eivät anna rakkautta. Älä käytä aikaasi tuollaiseen.
- nyt lopetan ja menen nuk
Jotenkin huomaan, ettei ihmisille täällä palstalla tapahdu oikeasssa elämässä mitään? Ette te ymmärrä. Olemme liian monessa mukana ja samoissa asioissa. Näemme viikottain, joskus useamminkin. Vapaa-ajalla yms.
- mulkitsia
mies joka saa muualtakin ja on oppinut, että nainen kuin nainen pysyy kunnon vittuilulla roikkumassa. Tai sitten olet vain huonon huumorin omaava henkilö, etkä osaa nauraa itsellesi.
- unohda
Narsisti
- järkky
Toi lapsellinen ap, ei multa.
- n -> m pks
Tää aloitus ei ollut multa vaikka tutulta kuulostaa.
- aloittajalta
Minulle olisi vientiä monesta suunnasta, mutta veikkaan sittenkin niinkuin olen epäillytkin... Mutta hoidan itse loput. Olen veitikkamainen, lapsellinen jonkun mielestä. Aamullakin työkaveri olisi tarjonnut kovaa.
- Anonyymi
aloittajalta kirjoitti:
Minulle olisi vientiä monesta suunnasta, mutta veikkaan sittenkin niinkuin olen epäillytkin... Mutta hoidan itse loput. Olen veitikkamainen, lapsellinen jonkun mielestä. Aamullakin työkaveri olisi tarjonnut kovaa.
Ainiin. Sähän olet kaiken lisäksi swedu homppeli. Kaikki maistuu👅👅👅ota poskeen siltä sun duunikamulta
Aamut teillä rattosia. Lähdet kotoa pillun päältä aina kiireesti. Vaadit kunnon aamupalanki vielä! Sit kiireesti saamaan kikulia
- pysy kaukana
Narsisti pettää, haukkuu, panettelee, syyttelee jne. uhriaan niin kauan kuin uhri sallii ja jättää narskun. Eräs P-mies on juuri sellainen.
- faaack
Ja eräs T mies samoiten.
- Anonyymi
Mun mies oli S. Mut ohi on luojalle kiitos. Narsut saa olla omassa täydellisyydessään. Kivi on pois sydämmeltä
❤ihana olo lopultakin
- 16+9
Mulla oli sama juttu. (En tosin ollut rakastunut) Kirjoitteli tännekkin niitä vittu-juttujaan. Arvostus kyllä "hieman" laski sitä ihmistä kohtaan. Mutta en jaksa kantaa kaunaa.
- 16+9
Tuli vahingossa kahdesti sama asia, mutta tosiaan en ollut missään vaiheessa rakastunut.
- Vieteri
Mitä tarkoitat kiusaamisella?mahdollista puutetilaa vai mitä.
- Anonyymi
16+9 kirjoitti:
Tuli vahingossa kahdesti sama asia, mutta tosiaan en ollut missään vaiheessa rakastunut.
Minä myös tajusin kun unesta heräsin. Se ei ollutkaan rakkautta😄🙏onneks
- Oikea Tosimies71
Jos saisin E..... tällä tavalla, niin varmasti jatkaisin kunnes hän tulisi luokseni. Silloin ei enää tarvitse epäillä mitään vaan puristan hänen upean vartalon minua vasten ja suutelen intohimoisesti. On oikeasti ikävä intohimoa jo!:-) Toivottavasti ei enää kauan tarvitse jatkaa tätä.
- Anonyymi
Sadisti.
- Anonyymi
Niinkö? :)
Miehen aivot tikittivät kuten Rolexi. Selvästi siellä jotain älyllistä ja poukkoilevaa toimintaa kuitenkin oli. Valitettavaa oli, että hänen vastauksensa tulivat miehen kysymyksiin nähden synkronin myöhässä tai väärässä paikassa, mistä johtuen kumpikaan ei ymmärtänyt toisistaan mitään ja jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen päädyttiin. :)
- Anonyymi
Olen saanut myös mieheltä todella julmaa kohtelua sen jälkeen kun paljastin tunteeni hänelle. Aivan tarkoituksellisesti tehnyt ja sanonut asioita satuttaakseen niin huolella kuin kykenee.
Ei tuollainen ihminen omaa pelkästään heikkoa itsetuntoa vaan on jollain tavalla päänsisäisesti todella sairas.- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa👍👍👍👍
- Anonyymi
Olet -rakastunut- mieheen joka ei ole kumppanisi. Et ole ihan "tasapainoinen" henkilö tai tarkoituksesi on sättiä miehiä, kalvaa miesten itsetuntoa, perätöntä juttua levittämällä.
- Anonyymi
Ei ole kovin tasapainoista vastailla 8 vuoden takaiseen lällätykseen noin tosissaan
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Mikä siihen ihmisen ajaa oisko tampooni unohtunut peräaukkoon puolittain. Se tuntuu ikävälle. Saaden aikaan moists käytöstä . Mutta ehkä mieheksi kyseistä toimintaa harrastavaa ei voi hyvällä omatunnolla kutsua. Nauttii huomiosta ja hakee sitä kiusaamalla.
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Mikä siihen ihmisen ajaa oisko tampooni unohtunut peräaukkoon puolittain. Se tuntuu ikävälle. Saaden aikaan moists käytöstä . Mutta ehkä naiseksi kyseistä toimintaa harrastavaa ei voi hyvällä omatunnolla kutsua. Nauttii huomiosta ja hakee sitä kiusaamalla.
Jos se on nainen jolla on kaikkiin reikiin unohtunut tampponi poikittain.
- Anonyymi
Miksi ja millainen nainen kiusaa itseensä rakastunutta miestä?
Lapsellista? Miksi hän kiusaa? Kärsin. Ei olla pari edes ja kiusaa. Tietää, olen kertonut tunteeni. Kiusaaminen on henkistä ja rastavaa. En kuitenkaan tule horjumaan, vaikka vaikeaa on. - Anonyymi
Narsisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924