SP2 ongelmia...

TSwiGH

En tiedä MITEN ihmeessä tämäkin homma on voitu tehdä näin vitun hankalaksi....
Eli:
kone jossa 56k modeemi yhteys nettiin...
laitoin verkkokortin jne. kaapelimodeemin ETTÄ saan sen vitun SP2:sen ladattua kun taitaa modeemilla kestää noin 3 viuikkoa...
njoo menihän se äspee sinne mutta verkkoon ei oo ollu sen jälkeen asiaa... sammutin kyllä sen NS. "palomuurin" jota se nyt tuntuu työntävän jokavälissä väkisin päälle uudestaan... hohhoijaa
onneks en ite omista tämmöstä säälitystä...
ainut asia mikä vituttaa on että ei voi ladata suoraan netistä mitään sp. pakettia niinku aikaisempiin vers. ja laittaa sitten CD:lle
ja asentaa tommoseen modeemi koneeseen..
(mitäpä luulette??)
jos äkspee on ihan suoraan siltä lätyltä asennettu
ja ei yhtään päivitystä ja tökätään se laajakaista yhteydellä nettiin ??!! =) ilman palomuureja tietenkin... hohhoijaa arvioisin n. 3000 eri matoa
muuta kivaa...

ELI:
----
tulevaisuuden varalle...
kysymykseni oikeastaan olisi ( jos nyt enää koskaan sustun XP:hen koskemaan )
miten HELVETISSÄ te sen saatte asennettua ja päivitettyä ajan tasalle sen koneen ILMAN ONGELMIA ???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kysyn kun vituttaa paskan&&matojen kans tapella....

(Linux: be root.... Windows: reboot)

7

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nonos

      WinXP SP2:n voi myös ladata kokopakettina ja tallentaa cd-levylle. Löytynee parhaiten www.microsoft.com/technet -osoitteesta ja sieltä downloads-osastosta valitaan
      "Windows XP Service Pack 2 Network Installation Package for IT Professionals and Developers"
      Ainakin englanninkielinen löytyy näin, suomenkielisestä en kyllä tiedä.

      • TSwiGH

        PAAALJON... on siellä suomi versiokin...
        (helpottaa huomattavasti asentelua ) =)
        säästyy monilta matosilta kun asentaa ekaks ees ton ja sitten vasta verkkoon.... XDXD


    • neuvo

      Tilaa itsellesi ilmainen Windows XP Service Pack 2 -CD-levy niin SP2:n asennus onnistuu helposti ja nopeasti:

      http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/fi/default.mspx

      • TSwiGH

        tilata... vaan LADATA =)


      • Tilata voi vaikkei edes omistaisi XP:tä.

        Ite tilasin molemmat kieliversiot, toimistusaika oli suomenkielisellä 27 päivää ja englanninkielisellä 14 päivää. Tulivat muuten Hollannista asti molemmat.

        Levyllä tulee paljon muutakin (n.200Mt) kuin tuo SP2 paketti. mm Deploy.cab jota tarvitaa kun tekee integroidun asennus CD:n sekä päivitetty tools kansio.


    • meredith

      En tiedä. Tilasin ilmaisen asennuslevyn ja ennen asennusta tarkistin ohjeiden mukaan, että kaikki on kunnossa ja tein palautuspisteen. Hyvin tuntuu toimivan.

    • tilata

      Riittää kun kävelee lähimpään tietokomekauppaan tai Giganttiin tai mihin vaan laajakaistayhteyksiä myyvään kauppaan ja pyytää sp2 cd:n. ei maksa mitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe