En tiedä MITEN ihmeessä tämäkin homma on voitu tehdä näin vitun hankalaksi....
Eli:
kone jossa 56k modeemi yhteys nettiin...
laitoin verkkokortin jne. kaapelimodeemin ETTÄ saan sen vitun SP2:sen ladattua kun taitaa modeemilla kestää noin 3 viuikkoa...
njoo menihän se äspee sinne mutta verkkoon ei oo ollu sen jälkeen asiaa... sammutin kyllä sen NS. "palomuurin" jota se nyt tuntuu työntävän jokavälissä väkisin päälle uudestaan... hohhoijaa
onneks en ite omista tämmöstä säälitystä...
ainut asia mikä vituttaa on että ei voi ladata suoraan netistä mitään sp. pakettia niinku aikaisempiin vers. ja laittaa sitten CD:lle
ja asentaa tommoseen modeemi koneeseen..
(mitäpä luulette??)
jos äkspee on ihan suoraan siltä lätyltä asennettu
ja ei yhtään päivitystä ja tökätään se laajakaista yhteydellä nettiin ??!! =) ilman palomuureja tietenkin... hohhoijaa arvioisin n. 3000 eri matoa
muuta kivaa...
ELI:
----
tulevaisuuden varalle...
kysymykseni oikeastaan olisi ( jos nyt enää koskaan sustun XP:hen koskemaan )
miten HELVETISSÄ te sen saatte asennettua ja päivitettyä ajan tasalle sen koneen ILMAN ONGELMIA ???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kysyn kun vituttaa paskan&&matojen kans tapella....
(Linux: be root.... Windows: reboot)
SP2 ongelmia...
7
898
Vastaukset
- Nonos
WinXP SP2:n voi myös ladata kokopakettina ja tallentaa cd-levylle. Löytynee parhaiten www.microsoft.com/technet -osoitteesta ja sieltä downloads-osastosta valitaan
"Windows XP Service Pack 2 Network Installation Package for IT Professionals and Developers"
Ainakin englanninkielinen löytyy näin, suomenkielisestä en kyllä tiedä.- TSwiGH
PAAALJON... on siellä suomi versiokin...
(helpottaa huomattavasti asentelua ) =)
säästyy monilta matosilta kun asentaa ekaks ees ton ja sitten vasta verkkoon.... XDXD
- neuvo
Tilaa itsellesi ilmainen Windows XP Service Pack 2 -CD-levy niin SP2:n asennus onnistuu helposti ja nopeasti:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/fi/default.mspx- TSwiGH
tilata... vaan LADATA =)
Tilata voi vaikkei edes omistaisi XP:tä.
Ite tilasin molemmat kieliversiot, toimistusaika oli suomenkielisellä 27 päivää ja englanninkielisellä 14 päivää. Tulivat muuten Hollannista asti molemmat.
Levyllä tulee paljon muutakin (n.200Mt) kuin tuo SP2 paketti. mm Deploy.cab jota tarvitaa kun tekee integroidun asennus CD:n sekä päivitetty tools kansio.
- meredith
En tiedä. Tilasin ilmaisen asennuslevyn ja ennen asennusta tarkistin ohjeiden mukaan, että kaikki on kunnossa ja tein palautuspisteen. Hyvin tuntuu toimivan.
- tilata
Riittää kun kävelee lähimpään tietokomekauppaan tai Giganttiin tai mihin vaan laajakaistayhteyksiä myyvään kauppaan ja pyytää sp2 cd:n. ei maksa mitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511