luottamuksesta

aadasdasdas

Elikkäs minun on vaikea luottaa kumppanin tunteisiin minua kohtaan,aina parisuhteessa epäilen kumppanin aikomuksia minua kohtaan.Jos toinen sanoo pitävänsä minusta tai jopa rakastavansa,en usko sitä.Ex-naisystävä purskahti itkuun kun en uskonut häntä.Tämä asia vaivaa minua helvetisti ja ahdistaa minua.Vaikka toinen antaisi kuinka selkeät merkit rakastamisesta sanoin tai teoin niin silti epäluulo kalvaa ja epäröin että tarkoittaako hän sitä oikeasti.Miten ihmeessä pääsen näistä tunteista eroon?

2

283

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti e

Pitää oppia luottamaan. Helpommin tietenkin sanottu kuin tehty. tiedätkö yhtään mistä tämä luottamuksen puutteesi voisi johtua? Onko sinulle menneisyydessä tapahtunut jotain että joku on valehdellut tms?

• aadasdasdas

ei minulla ole oikeasti mitää järkevää syytä epäillä hänen tunteitaan minua kohtaan,mutta silti välillä niitä epäilen,ja se ahdistaa.Minua on joskus petetty parisuhteessa ja toisen takia jätetty.Olen asiasta puhunyt hänen kanssaan ja hän ymmärtää tunteitani ja vakuuttaa ettei syytä huoleen ole.Olen hänen unelmiensa mies jne......asioita joita olen kuullut jo aiemminkin.Muttä tällä kertaa pitää vain luottaa siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1406
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1022
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      42
      967
    4. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      727
    5. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    6. 32
      675
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      21
      652
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      543
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      12