Naisten suosikki tulee ottamaan murskavoiton!
Andtelle veret seisauttava voitto!!!!!!!
10
218
Vastaukset
- persu kipeenä kohta
Ante saa jytkyn persuuksiinsa.
- ...
Anhte voittaa ainoastaan jos ottaa nenärenkaan ja alkaa homoksi ja raiskaa sen Jouhtanaan siellä talossa.
- tyhmä :)
Tietääks kukaan missä on bb:n ne päätös jatkobileet! En ainakaan ole mistään sitä saanu selville :)
- Ei voittoa
Andten kikatus on ärsyttävää kuunneltavaa! Siinä ei ole milliäkään miehekästä..
- Sairaanhoitaja BG
Antte voittaa sylinmitalla jokaisen. Näkkäläjärven mersu jo odottaa hienon hotellin pihalla ja sitten miestä viedään kotiin päin. Hyvä mukava ja miehekäs Antte palaa töihin kotikulmille.
- Mielisairaan hoitaja
Pitäkää se siellä älkääkä koskaan päästäkö sitä tänne PK-seudulle enää!
- pitäkää shownne
Onneks ei tarvi enää kattoo eikä äänestää. Noin ylivoimainen suosikki lässähdytti lopunkin mielenkiinnon koko ohjelmasta.
- Filmitähti
Juu mutta tositv- ura sai nyt vauhtia! Farmiin ei huolittu, mutta ehkä Maajussille morsian- ohjelmaan!
- kateet huomenna itke
kateus on suomalainen luonnon vara ja piru kaikkoa vaikka polttais tai hukuttais.Täällä se kateus näkyy kirjoituksina.Onneksi haise.
- shamaanitar
Minä lapinmuori lähtisin heti Andtelle emännäksi mut olen jo vanha ja raihnanen eikä tämä mies sellaista ansaitse. Tarvii oikean hyvä päisen naisen. Niih eikä ennää tulis niitä pikku poromiehiäkään. Toivon kaikkea hyvää oli suosikkini kun taloon astui ja myös kun astui pois. Moni ei varmaan huomannut kun jäivät Annan kans taloon ja halasivat niin toivotti Annalle siunausta elämässä. Siisti kamu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708