500 riviä lottoa 10 vuotta. yrittäjyyttä?

jos kokeilis

jos lottoaa 500 riviä kuukaudessa lottoa, kyllä se 10 vuodessa on 7 oikein? tuon pystyy rahoittamaankin. yritysessä pitää onnistua joka vuosi. lotossa vain kerran.

8

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ytrhred

      Hohhoi jos ei todennäköisyyslaskennat oo tuon paremmin hallussa ehkä parempi jättää sekä lottoaminen että yrittäjyys tekemättä.

      Tuolla metodillasi lottorivejä kertyy 60000.
      Todennäköisyys voittoon on 60000/15000000.. helpommin luettavissa -> 1/1500 ja rahaa on mennyt 60 tonnia.

      Lotto kuitenkin pyörii viikottain jos tuo oli vielä tarkotus kertoa neljällä rahaa on mennyt 240 tonnia ja todennäköisyys ei ole päätä huimaavampi.

      • missä tuuri?

        unhoitat nyt että tuuriakin tarvitaan myös yrityksessä. sä lottoat joka kerta 500 suomalaisen edestä. josku se napsahtaa kohdille


      • rewger
        missä tuuri? kirjoitti:

        unhoitat nyt että tuuriakin tarvitaan myös yrityksessä. sä lottoat joka kerta 500 suomalaisen edestä. josku se napsahtaa kohdille

        Okei lähdeppä tuurin matkaan. Onnea sitten kun oot laittanut sen omakotitalon verran lottolappuihin.

        Yrittäjyys on kyllä vähiten siitä tuurista kiinni. Tuolla asenteella tosin pitäytyisin kuitenkin loton puolella.


      • 3e3w
        missä tuuri? kirjoitti:

        unhoitat nyt että tuuriakin tarvitaan myös yrityksessä. sä lottoat joka kerta 500 suomalaisen edestä. josku se napsahtaa kohdille

        Se todennäköisesti ei napsahda koskaan kohdille. Suomessa lototaan viikossa jopa 17 miljoojaa riviä. Siinä sun 500 ei paljoa haise, tai edes se 240 000 riviä 10 vuoden aikana. Tajuatko että se on 1,41% mahdollisuus voittaa 10 vuoden aikana sijoittamalla hirveä summa.

        Laita purkkiin 100 paperilappua, joissa yhdessä on sun nimi. Jos oma nimi nousee saat miljoonat, jos ei nouse menetät 240 tonnia.

        Onni olkoon kanssasi.


    • Mutta toisaalta kyllä 6 lisänumerollakin saa vähintään 20000€, yleensä lähemmäs 100000€. Eli jos tyytyy vaikka viiteen pienempään voittoon yhden suuren sijaan, ei tuo olekaan enää "mahdottomuus", tai no, eihän se 6 lisä-voittomahdollisuus ole kuin 14-kertainen 7-oikein -tulokseen verrattuna...

      Minä olen todennut että onnenkantamoisilla ei elä, kyllä leipä on tienattava muilla tavoin. Toki margariinin sijasta onnenkantamoisella voi ostaa aitoa voita leivän päälle.

      • ergfwre

        Eipäs nyt kannusteta poloista. Ainahan on näitä jotka vetää sata riviä lottoa kun potti nousee lähelle 10miljoonaa. Ajatellaan että nyt ei voi epäonnistua..

        Itse uskon että jos se voitto tulee niin se tulee sillä 1 tai 2 rivin sarakkeella. Joka tapauksessa todennäköisyys on niin olematon olipa siellä 100 riviä tai 2 riviä että jos se on tullakseen niin ei se väkisin silti tule. Ja tuommoinen rivin tai kahden sijoitus viikottain ei tosiaan rokota kukkaroa paljoa. Toki siitäkin 10v aikana tulee yksi etelänloma.


      • ergtaes
        ergfwre kirjoitti:

        Eipäs nyt kannusteta poloista. Ainahan on näitä jotka vetää sata riviä lottoa kun potti nousee lähelle 10miljoonaa. Ajatellaan että nyt ei voi epäonnistua..

        Itse uskon että jos se voitto tulee niin se tulee sillä 1 tai 2 rivin sarakkeella. Joka tapauksessa todennäköisyys on niin olematon olipa siellä 100 riviä tai 2 riviä että jos se on tullakseen niin ei se väkisin silti tule. Ja tuommoinen rivin tai kahden sijoitus viikottain ei tosiaan rokota kukkaroa paljoa. Toki siitäkin 10v aikana tulee yksi etelänloma.

        Muistanpas kun uutisoitiin joskus vuosia sitten brittirouvasta joka sijoitti lottoon muistaakseni pari miljoonaa puntaa ja haki parikymmenen miljoonan pottia. No ei napsahtanut pääpottia. Pienempiä toki kertyi tuhoton määrä ja niistä tuli yhteensä parisataatuhatta puntaa. No ei toiminut tämäkään taktiikka.


      • rtghse

        Niin eihän lotossa toki mikään mahdotonta ole, koska jokuhan sen voiton lopulta kuitenkin nappaa. Eli 100% mahdollista, kuitenkin äärimmäisen epätodennäköistä että se olisit juuri sinä.

        Lotto luonnollisesti on kehitetty siten että todennäköisemmin häviät sinne rahasi kuin voitat sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe