Auton pesu käsin

KLOPPA

Onko Lahdessa yhtään autopesulaa, missä auto pestäisiin käsin ? En halua mennä niihin hirveisiin automaatteihin.

10

9125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyl mä kyl kyl huh

      Kuka sun käskee mennä automaatteihin. Autothan niissä pestään.

    • 17+5

      Eli pelkäät niitä vai pelkäät autosi puolesta? Auton puolesta ei tarvi pelätä, pesut saa myös harjattomana eikä ne autoa vahingoita.
      Jos pelkäät ite, suosittelen asiaan totuttelemista tai sitten peset itse. En usko että lahesta löytyy käsinpesijöitä, ellet palkkaa naapurin perttiä. Yrityksille tulis varmaan käsinpesijä niin kalliikskin että asiakkaita ei riittäis korkeiden hintojen takia.

    • heikki11

      hansa parkin alakerta on todella hyvä - käytän koska ole ko talossa töissä

      • Anonyymi

        Lahden trio auopesua ei ainakaan voi suositella. Huonointa palvelua mitä voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahden trio auopesua ei ainakaan voi suositella. Huonointa palvelua mitä voi olla

        Niin,kuka nyt n**kereille veis autoansa muutenkaa buunattavaks.


    • ddl

      Vanhoja pesuautomaatteja kannattaakin pelätä auton pesun puolesta. Käyppä Launeen Prisman vieressä olevassa autopesulassa niin voi mieli muuttua. ruiskuttavat ensin auton pesuliuoksella ennen kuin päästävät automaattipesuun. Pesutulos on paljon parempi kuin yhdessäkään autopesulassa jota olen kokeillut.

      Kivistönmäen Nesteen yhteydessä on pesuhalli jos haluaa itse pestä. Ostaa vain kunnon pesuaineet niin puhdasta tulee. Itsepesty on tietysti aina itsepesty. Painepesuri on käytössä tai vaihtoehtoisesti pelkkä vesiletku jos ei painepesuria tarvitse. Nesteen takana on kolikoilla toimiva painepesuri jolla on hyvä pestä kun tulee pienempää likaa josta haluaa nopeasti eroon halvalla.

    • micramamma

      jopifix pesee lahden jokimaalla.todella hyvää jälkeä ja nopeasti,hinta laatusuhde kohdillaan,suosittelen lämpimästi. en enää muualla ole pesettänytkään

    • Anonyymi

      Rtio autopesu ei ainakaan pese autoa sovitusti. Samalla hajoittavat autoa. Takalasikin oli siitepölyssä pesun jälkeen. Ainakaan Trio autonpesua Lahdesta ei voi suositella. Sisäpesussakaan eivät olleet kuin vähän huotasseet enimpiä ja olivat jättäneet sovittuja/pakettiin kuuluvia pesuja tekemättä. Senkin mitä olivat tehneet oli tehty huolimattomasti. Kaiken lisäksi pitää maksaa parkkimaksu. Pimeä epämääräinen paikka. Osaavat kyllä itseä kehua ja autoa vietäessä pesuun, niin lupaavat pestä ja kaikki onnistuu; mutta lopputulos on surkea/ala-arvoinen. Suuttu vaan kun reklamoin.

    • Anonyymi

      Liipolan jätkät hoitaa.

    • Anonyymi

      Kivistönmäen Nesteen itsepesuhallin piti avautua 1.12.2025. Näin lupasivat kassalla. Vaan mitään ei enää kuulu. Siellä voisit itse pestä naarmuttamatta ja jos naarmuja tulee, syyllinen löytyy peilistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe