Onko Lahdessa yhtään autopesulaa, missä auto pestäisiin käsin ? En halua mennä niihin hirveisiin automaatteihin.
Auton pesu käsin
10
8854
Vastaukset
- Kyl mä kyl kyl huh
Kuka sun käskee mennä automaatteihin. Autothan niissä pestään.
- 17+5
Eli pelkäät niitä vai pelkäät autosi puolesta? Auton puolesta ei tarvi pelätä, pesut saa myös harjattomana eikä ne autoa vahingoita.
Jos pelkäät ite, suosittelen asiaan totuttelemista tai sitten peset itse. En usko että lahesta löytyy käsinpesijöitä, ellet palkkaa naapurin perttiä. Yrityksille tulis varmaan käsinpesijä niin kalliikskin että asiakkaita ei riittäis korkeiden hintojen takia. - heikki11
hansa parkin alakerta on todella hyvä - käytän koska ole ko talossa töissä
- Anonyymi
Lahden trio auopesua ei ainakaan voi suositella. Huonointa palvelua mitä voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahden trio auopesua ei ainakaan voi suositella. Huonointa palvelua mitä voi olla
Niin,kuka nyt n**kereille veis autoansa muutenkaa buunattavaks.
- ddl
Vanhoja pesuautomaatteja kannattaakin pelätä auton pesun puolesta. Käyppä Launeen Prisman vieressä olevassa autopesulassa niin voi mieli muuttua. ruiskuttavat ensin auton pesuliuoksella ennen kuin päästävät automaattipesuun. Pesutulos on paljon parempi kuin yhdessäkään autopesulassa jota olen kokeillut.
Kivistönmäen Nesteen yhteydessä on pesuhalli jos haluaa itse pestä. Ostaa vain kunnon pesuaineet niin puhdasta tulee. Itsepesty on tietysti aina itsepesty. Painepesuri on käytössä tai vaihtoehtoisesti pelkkä vesiletku jos ei painepesuria tarvitse. Nesteen takana on kolikoilla toimiva painepesuri jolla on hyvä pestä kun tulee pienempää likaa josta haluaa nopeasti eroon halvalla. - micramamma
jopifix pesee lahden jokimaalla.todella hyvää jälkeä ja nopeasti,hinta laatusuhde kohdillaan,suosittelen lämpimästi. en enää muualla ole pesettänytkään
- Anonyymi
Rtio autopesu ei ainakaan pese autoa sovitusti. Samalla hajoittavat autoa. Takalasikin oli siitepölyssä pesun jälkeen. Ainakaan Trio autonpesua Lahdesta ei voi suositella. Sisäpesussakaan eivät olleet kuin vähän huotasseet enimpiä ja olivat jättäneet sovittuja/pakettiin kuuluvia pesuja tekemättä. Senkin mitä olivat tehneet oli tehty huolimattomasti. Kaiken lisäksi pitää maksaa parkkimaksu. Pimeä epämääräinen paikka. Osaavat kyllä itseä kehua ja autoa vietäessä pesuun, niin lupaavat pestä ja kaikki onnistuu; mutta lopputulos on surkea/ala-arvoinen. Suuttu vaan kun reklamoin.
- Anonyymi
Liipolan jätkät hoitaa.
- Anonyymi
Kivistönmäen Nesteen itsepesuhallin piti avautua 1.12.2025. Näin lupasivat kassalla. Vaan mitään ei enää kuulu. Siellä voisit itse pestä naarmuttamatta ja jos naarmuja tulee, syyllinen löytyy peilistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536