Onko Lahdessa yhtään autopesulaa, missä auto pestäisiin käsin ? En halua mennä niihin hirveisiin automaatteihin.
Auton pesu käsin
9
8422
Vastaukset
- Kyl mä kyl kyl huh
Kuka sun käskee mennä automaatteihin. Autothan niissä pestään.
- 17+5
Eli pelkäät niitä vai pelkäät autosi puolesta? Auton puolesta ei tarvi pelätä, pesut saa myös harjattomana eikä ne autoa vahingoita.
Jos pelkäät ite, suosittelen asiaan totuttelemista tai sitten peset itse. En usko että lahesta löytyy käsinpesijöitä, ellet palkkaa naapurin perttiä. Yrityksille tulis varmaan käsinpesijä niin kalliikskin että asiakkaita ei riittäis korkeiden hintojen takia. - heikki11
hansa parkin alakerta on todella hyvä - käytän koska ole ko talossa töissä
- Anonyymi
Lahden trio auopesua ei ainakaan voi suositella. Huonointa palvelua mitä voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahden trio auopesua ei ainakaan voi suositella. Huonointa palvelua mitä voi olla
Niin,kuka nyt n**kereille veis autoansa muutenkaa buunattavaks.
- ddl
Vanhoja pesuautomaatteja kannattaakin pelätä auton pesun puolesta. Käyppä Launeen Prisman vieressä olevassa autopesulassa niin voi mieli muuttua. ruiskuttavat ensin auton pesuliuoksella ennen kuin päästävät automaattipesuun. Pesutulos on paljon parempi kuin yhdessäkään autopesulassa jota olen kokeillut.
Kivistönmäen Nesteen yhteydessä on pesuhalli jos haluaa itse pestä. Ostaa vain kunnon pesuaineet niin puhdasta tulee. Itsepesty on tietysti aina itsepesty. Painepesuri on käytössä tai vaihtoehtoisesti pelkkä vesiletku jos ei painepesuria tarvitse. Nesteen takana on kolikoilla toimiva painepesuri jolla on hyvä pestä kun tulee pienempää likaa josta haluaa nopeasti eroon halvalla. - micramamma
jopifix pesee lahden jokimaalla.todella hyvää jälkeä ja nopeasti,hinta laatusuhde kohdillaan,suosittelen lämpimästi. en enää muualla ole pesettänytkään
- Anonyymi
Rtio autopesu ei ainakaan pese autoa sovitusti. Samalla hajoittavat autoa. Takalasikin oli siitepölyssä pesun jälkeen. Ainakaan Trio autonpesua Lahdesta ei voi suositella. Sisäpesussakaan eivät olleet kuin vähän huotasseet enimpiä ja olivat jättäneet sovittuja/pakettiin kuuluvia pesuja tekemättä. Senkin mitä olivat tehneet oli tehty huolimattomasti. Kaiken lisäksi pitää maksaa parkkimaksu. Pimeä epämääräinen paikka. Osaavat kyllä itseä kehua ja autoa vietäessä pesuun, niin lupaavat pestä ja kaikki onnistuu; mutta lopputulos on surkea/ala-arvoinen. Suuttu vaan kun reklamoin.
- Anonyymi
Liipolan jätkät hoitaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291