katsoin kyseisen jakon miksi antti ajoi sorakuopalla ja miksi hän ei vastannut puhelimeen kun hänen kaverinsa soitta jos siinä virtaa viellä oli ? kaveri sai kyydin kotia jossa matkan varrella huomisi antin auton joka oli hylättynä miksi se oli hylätty eikä anttia näkynyt missään.
antti lähti kävelemään metsään jossa ei ole mitään miksi sinne nyt kukaan lähtisi kävelemään, eikö antti oisi voinu kysyä apua niiltä 2 metsän vartialta jotka antin näki ?
oliko antti murtautunet sinne mökkiin, miksei hän sieltä soittanut apua jos siellä mökissä puhelin oli
etsinnöissä oli rajavartiosto laitos, poliisi varusmiehiä ja koirat ihe kun ei anttia lyödetty metsästä jos hän sinne olisi tapettu, mutta miksi anttia etsittiin myös norjan puolelta ?
antti hanhivaara
outoa
2
266
Vastaukset
- Samaa pashaaaaaa
Etsi itselesi elämä...
- älykkyys
Ratkaisisi joku tämän katoamisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895105
- 514022
- 252119
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970