Xperia Z4 Tablet, Xperia Z4, Xperia Z4 Compact ja Xperia Z4 Ultra
http://mobiili.fi/2014/11/12/huhu-tallaisia-ovat-sonyn-seuraavan-sukupolven-xperia-z4-tablet-xperia-z4-xperia-z4-compact-ja-xperia-z4-ultra/
Alkaa kiinnostamaan tuo Z4 jos tosiaan poistetaan USB-porttia peittävä ärsyttävä suojaläppä
Tällaisia ovat..
5
175
Vastaukset
- kännikala.
källähän suojaläpän poisto on riittävä syy uuteen kännykkään.
- Hulluus pois
"Siperia" 2 ja telakka. EI tarvetta ihan heti päivittää. Päällä Nilkinin temperoitu suoja ja Sonyn oma lompakkokotelo. Näyttö on huikea. Z3 on huipusta viritetty ja kai Z4 vielä enemmän. Mutta alkaa olla jo kehitys marginaalista verrattuna 2012 - 2013 väliseen aikaan....
- pelihullu1
Joo suojaläppä pois ja vedenkestävyys veks. Kannattaa kun telakat ja magnettikaapelit ajaa saman asian. Langaton lataus kallis turhake.
Sony z4:ssä on paha virhe jos näyttö on 5.5 tuumaa. Tuota ei enää moni pienempi kätinen halua pitää. Onneks kuitenkin uusi compact tulossa joka kiinnostaa vähän enemmän kuin tuo normi malli.
2k näytöt ainakin tavallisesta mallista pois niin saadaan taas mahtavia akkukestoja. Nuo resoluutiot jätetään niille jotka nuista kokee jotain hyötyä saavansa.- Pyyhis
"Alun perin läpän ideana oli varmistaa puhelimen vedenkestävyys, mutta nyt Sony on pystynyt takaamaan puhelimelle Xperia Z3:a vastaavan IP68-suojaluokituksen, ilman USB-portin peittämistä."
Vesitiiveys alkaa olla kallimman hintaluokan puhelimissa vakiovaruste, joten ei kai Sony enää siitä luopuisi. Siitä ei ole mitään varmuutta kuinka usb portti pelaa, kun se on vettä ja likaa täynnä ja siihen liitetään johto. - läpät vittuun
Pyyhis kirjoitti:
"Alun perin läpän ideana oli varmistaa puhelimen vedenkestävyys, mutta nyt Sony on pystynyt takaamaan puhelimelle Xperia Z3:a vastaavan IP68-suojaluokituksen, ilman USB-portin peittämistä."
Vesitiiveys alkaa olla kallimman hintaluokan puhelimissa vakiovaruste, joten ei kai Sony enää siitä luopuisi. Siitä ei ole mitään varmuutta kuinka usb portti pelaa, kun se on vettä ja likaa täynnä ja siihen liitetään johto.Nämä tiivistys läpät ovat itseäni ärsyttäneet, tai oikeastaan se, että eivät kestä. On mulla ainakin lentäneet hevon vittuun, viimestään parin kuukauden käytön jälkeen. Kahdessa luurissa käynyt sama homma, vaikka olen niitä koittanut varoa rikkomasta. Kaverini tuskaili samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653