Oulun vesi

Luihuinen

Karmeaa vettä. Haisee kloorilta ja maistuu pahalta. En olisi koko kurjaan kaupunkiin muuttanut jos olisin tuon tiennyt. Hyi. Oulun Veden eräs heebo sanoi että se vesi on muka korkealaatuista. Ja paskat. Ja sitä ei kuulemma saisi suodattaa. On muka epähygieenistä. Paskat sillekin ajatukselle.

13

3333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luihuinen

Suodattaminen on muka epähygieenistä. Se heebo ehdottomasti kielsi suodattamasta. Silti kaupoissa myydään suodatinkannuja ja ihmiset niitä käyttävät.

• Heebo

Uusi vesijohtoputkesi.

• Tipi
        Heebo kirjoitti:

Uusi vesijohtoputkesi.

Voi se ehkä maistua pahalta, jos olet aikaisemmin juonut pohjavettä edellisellä asuinpaikalla. Itse olen jo tottunut siihen ja mielestäni Oulun vesi maistuu ihan vedelle.

• hemmo
        Tipi kirjoitti:

Voi se ehkä maistua pahalta, jos olet aikaisemmin juonut pohjavettä edellisellä asuinpaikalla. Itse olen jo tottunut siihen ja mielestäni Oulun vesi maistuu ihan vedelle.

" Itse olen jo tottunut siihen ja mielestäni Oulun vesi maistuu ihan vedelle. "

-"söin paskaa ja olen tottunut siihen. maistuu ihan HK:n siniseltä"

Intiöstä saa pohjavettä. siinä joen rannan lähellä.

• utelias
        hemmo kirjoitti:

" Itse olen jo tottunut siihen ja mielestäni Oulun vesi maistuu ihan vedelle. "

-"söin paskaa ja olen tottunut siihen. maistuu ihan HK:n siniseltä"

Intiöstä saa pohjavettä. siinä joen rannan lähellä.

Miksi syöt paskaa? Onko sinulla jokin puutostauti?

• Luihuinen
        utelias kirjoitti:

Miksi syöt paskaa? Onko sinulla jokin puutostauti?

Hän vertasi sitä paskaa Oulun veteen. Nääs jos Oulun huonoon veteen tottuu, voi kai paskan makuunkin tottua kun sitä aikansa syö. :/

• utelias
        Luihuinen kirjoitti:

Hän vertasi sitä paskaa Oulun veteen. Nääs jos Oulun huonoon veteen tottuu, voi kai paskan makuunkin tottua kun sitä aikansa syö. :/

Haloo!!!

Ihanko totta? :-0 Sinäpä olet fiksu!

• ae_

Oon asunut Oulussa sellaisen 2.5 vuotta ja ei oo ollut hirvittävästi moitittavaa juomavedessä. Asunnolla tulee ihan hyvää vettä ja mitä kyläillessä on hanavettä juonut niin ei ole ollut valittamista.

Tosin nyt muutaman viikon aikana on tuntunut pieni kloorimaisuus veden läpi ja tuo on ihmetystä aiheuttanut. Toivottavasti tuo ei tuosta mene huonompaan suuntaan ja tilanne palautuu ns. normaaliksi niin pian kuin mahdollista.

Muihin kaupunkeihin on paha verrata vedenlaatua, koska Oulu on ainoa paikkakunta missä olen asunut sen kunnan lisäksi, missä olen lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt. Siellä taisi tulla porakaivosta vesi, liekö se hyvä vai huono vertauskohde.

• Anonyymi

Jos tykkää juoda kemikaaleja.

• KEH

Muutamaan kaupungin osaan jo nyt tulee ihan muualta vesi ja mistä te tiedätte mihin se tulee, itselläni on aivan puhtaan kirkas luonnon oma pohjavesi jossa peseydyn joka päivä :) (keskustaan mulla kuitenki matkaa liki 7km) HEH EI HAISE RAHAKAAN KOSKAAN!!!

• Anonyymi

Oletpa sinä TOSI likainen, kun joka päivä joudut peseytymään!
        Muuten, on Oulussa näitä pohjavesiposteja useitakin. Lienee 7 kpl? Todella hyvää vettä ja on se kraanavesikin hyvää, toisin oli joskus 20 v sitten. Maku ja haju kuin jätelipeällä maustettua ja hampaat syöpyi nopeasti pois.

• Anonyymi

Ehkä siinä juomavedessä tosiaan on jotain mikä tekee paikallisesta populaatiosta niin synkkää, päihteisiin menevää ja ihmisvihamielistä. Siinä paikassa on jotain outoa.

• Anonyymi

Likavettä tulee raanasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe