Nyt kun pyromaani meni maan alle niin Aurassa ei sitten enää tapahdu yhtään mitään! Missä ovat aiheet!
Eikö Aurassa tapahdu enää mitään?
6
177
Vastaukset
- AuraSali tiedotustil
Eikös tänään aura liitetty pöytyälle (josta myöhemmin loimaalle),,,,
- ähökäs
Ja paksatirallaa. Ei ikinä Pöytyälle.
- kohokas
Samaa mieltä. Jos liitytään Pöytyään, niin varmaa on, että veroäyri nousee taas. Se on kauhuskennaario. Pakkonaiminen ei tee onnelliseksi. Jos siihen joudutaan, niin palataan Suomi-filmin alkuaikoihin. Veroprosentista sen verran vielä, että mistä johtuu käsitys, että eläkeläiset eivät muka maksa veroja. Itse olen eläkkeellä ja veroprosentti on sama kuin palkkatyössä ollessani. Mikäs se Aurassa nyt onkaan 20,5 % ?? Olen sitä joskus kysynyt verovirastostakin, miksi näin paljon. Vastaus on ollut, että ihan oikein on peritty. Veroprosentti näyttää vaihtelevan, koska kaikilla eläkeläisillä ei ole näin paljon. Olen keskustellut tuttavien eläkeläisten kanssa asiassa ja veroprosentissa on suuria eroja.
Omaishoitajien verotus on kohtuutonta. Ajatelkaa kun joku iäkäs henkilö hoitaa puolisoaan kotona ja maksaa omaishoidon tuesta veroa yli 30 %. Kysyn vain kuka hoitaisi kotona täysin invalidia kumppaniaan n. 250 € per kuukausi
- verot ?? Hoito kattaa samat toimenpiteet, kuin pikkuvauvalla. Ainoa ero on siinä, että vanhus kuihtuu ja lapset kehittyvät ja kasvavat. Julkisessa sanassa on kerrottu, että Suomessa on kotona hoidettavia ihmisiä 700.000 (en tiedä onko totta). Mihin sijoitettaisiin ne vanhukset ym. kotihoitoa tarvitsevat, jos toinen asuinkumppani ei enää jaksaisi tai kykenisi hoitoa antamaan?
Ilmeisesti yhteiskunnan taholta tarjottaisiin armokuolemaa. Sitä sietää miettiä, miten menetellä jos vastaava tilanne tulee omalle kohdalle. Koskaan ei tiedä mitä huomenna voi sattua. Autokolari voi viedä nuoremmankin hoidettavaksi milloin vain. No anteeksi, jos poikkesin varsinaisesta aiheesta, mutta kaikki vaikuttaa kaikkeen ja joka asialla on kaksi puolta.
Haluan herättää järkevää keskustelua Auran tilanteesta kaikilla tahoilla.
Kunnan toimitsijat tuskin lukevat "tällaista törkypalstaa". Suotavaa kuitenkin olisi, että lukisivat.
- Pauno Talo
Ei tapahdu yhtikäs mittään!
- Tauno Palo
Hoh-hoijjaa. Ei ske tulta keskustelut täällä.
- semeni
nääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279