Olen ihan kai kaunis 24v nainen. Pitkästä aikaa sinkkuna ja haluan viikonloppuna ehdottomasti seksiä. Muuten räjähdän! Miten saan miehen mukaan baarista?? Ihan tavalliseen rentoon istuskelupaikkaan ajattelin kaverin kanssa mennä. En halua näyttää liian halvalta mutten vaikeasti lähestyttävältäkään. Miehet minulle jonkin verran baarissa puhuvat mutta miten etenen? Yksi outo kysymys on myös hetken pyörinyt mielessä. . Onko bussilla kämpille meno ihan turn off? :D busseja kodilleni menee kokoajan ja taksi vaan maksaa minulle liikaa, sorry. :D matkaa on 20-30 min. Enkä halua mitään "ryntäät tiskille" -kommentteja vaan oikeasti puutteessa olevalle 7 tasoisille naiselle vinkkejä :D säälittäväähän tämä on ja tilannekohtaista toki. Jos perus tietoa kaipaatte niin olen 155/53, pitkät tummat hiukset, joillekin ehkä liiankin siro vartalo, valitettavasti pönppömahaa kuitenkin tullut, mutta siisti nainen ja kännissähän kaikki näyttää hyvältä ;p
mistä tietää ettei tuhlaa koko iltaa miehen kanssa joka haluaa vaan jutella?? Naisten kanssa se ei ilmeisesti myöskään aina ole selvää, eli miten voin kivasti osoittaa haluavani seksiä ilman että olen liian ällöttävä. :D miten tunnistaa halukkaan miehen? Muita vinkkejä? :D
miten saan miehen mukaan baarista?
76
8057
Vastaukset
- en oo
Ei niin rumaa muijaa oo olemassakaan ettei sais äijää baarista. Paitsi jos on lepakkobaari.
- aaaaaapppp
Saisko käytännön vinkkejä? :D
- .....
aaaaaapppp kirjoitti:
Työntää löylykauhan perseeseen
- Klauz
aaaaaapppp kirjoitti:
Mitä jos vaan kysyisit haluaisitko lähtä mun luo? Jos haluaa, niin selität bussiongelmasi ja missä asut.
Miehet eivät yleensä naisille turhaan juttele, kyllä siellä jotain taka-ajatuksena on. - Vanhemman neuot.....
Älä tyttö hyvä ilmaiseksi sexiä jaa . Ota maksu ja sillä rahalla vaikka taxilla aja kotiin . Onnea miehen metsästykseen . Muista myös ehkäisy .
- viisauden lähde
Vanhemman neuot..... kirjoitti:
Älä tyttö hyvä ilmaiseksi sexiä jaa . Ota maksu ja sillä rahalla vaikka taxilla aja kotiin . Onnea miehen metsästykseen . Muista myös ehkäisy .
Tossa on hyvä neuvo. Ei sen sexin pidä olla tasa-arvoista. Tutkimusten mukaan naiset nauttivat sexistä enemmän kuin miehet ja tämän vuoksi heidän tulisi saada myös suurempi rahallinen korvaus sexistä, mikäli siitä nyt jomman kumman osapuolen pitäisi saada korvaus.
Jo muinoin Kleopatrakin ymmärsi ettei maailmassa pidä olla tasa-arvoa vaan epätasa-arvoa. Siirretään rahat tyhmiltä viisaille niin viisaat voivat rakentaa meille joko pyramideja tai sitten ihan vain pyramidihuijauksia. Se on win-win -situation. Tai vähintään wincapita-situation.
Ottakaahan nuoret näistä neuvoista vaari. Tai jos ette ota niin ottakaa edes vaarilta poskeen. - reiska4
viisauden lähde kirjoitti:
Tossa on hyvä neuvo. Ei sen sexin pidä olla tasa-arvoista. Tutkimusten mukaan naiset nauttivat sexistä enemmän kuin miehet ja tämän vuoksi heidän tulisi saada myös suurempi rahallinen korvaus sexistä, mikäli siitä nyt jomman kumman osapuolen pitäisi saada korvaus.
Jo muinoin Kleopatrakin ymmärsi ettei maailmassa pidä olla tasa-arvoa vaan epätasa-arvoa. Siirretään rahat tyhmiltä viisaille niin viisaat voivat rakentaa meille joko pyramideja tai sitten ihan vain pyramidihuijauksia. Se on win-win -situation. Tai vähintään wincapita-situation.
Ottakaahan nuoret näistä neuvoista vaari. Tai jos ette ota niin ottakaa edes vaarilta poskeen.mietippä miksei sulla ole rahaa?
- hyjnynmyhu
Laittaudut nätiksi, mutta tyylikkäällä tavalla. Olet kohtalaisen slevinpäin. Kun löydät sopivan miehen, menet juttelemaan hänelle iloisesti ja fiksusti. Älä käyttäydy halvasti tai bimbosti vaan ole normaali iloinen itsesi, mieluummin kiltti naapurintyttö kuin joku halpa lutka. Flirttaile, tyylikkäästi. Sano ettet ole kiinnostunut tässä vaiheessa elämääsi vakavista suhteista, mutta haluaisit pitää hieman hauskaa kuitenkin. Kysy mieheltä suoraan, haluaisiko hän lähteä jatkoille. Jos matka on pitkä, kannattaa ottaa taksi, tai tunnelma voi muuttua bussissa körötellessä vaivaantuneeksi tms. Pidä huolta siitä, että kondomeja on varalla, jos miehellä ei ole, ja vaadi käyttää niitä. Luulisi onnistuvan :)
- panomiestunnoton
mä en vedä kun paljaalla, parempi vetää rehdisti käteen kun kumipussiin.
- neuvvojeesus
Kiltti naapurintyttö vs. halpa lutka... Joopa joo. Jos vain olet oma itsesi ilman että mietit sovinistien muotteja? Jos tykkäät pukeutua seksikkäästi, anna mennä. Jos et, älä pukeudu liian lyhyeen hameeseen ja kisko selkä köyryssä hermostuneena helmaa alaspäin pitkin iltaa.
Tyylikäs flirttailu on taitolaji. On myös helpompi keino. Hymyile. Jos mies ei tule luoksesi, hän on nössö tai ei vain kiinnostunut. Jos hän hymyilee takaisin tai vilkuilee paljon suuntaasi, hän on sinusta kiinnostunut nössö. Jos nössöt kiinnostavat, mene ja sano: "Moi!" Hymyillen. Ujo hymy toimii siinä missä reipaskin hymy.
Heivaa nuo numeroarviot itsestäsi helvettiin atm- ja ytm-miesten analyysien joukkoon. - reiska4
panomiestunnoton kirjoitti:
mä en vedä kun paljaalla, parempi vetää rehdisti käteen kun kumipussiin.
Kuis sit kansa lisääntyy ku vaa handduun vetää joikainen?
- esapekka59
Anna sun numero mä voin tulla nussii sua
- yökyökyök
Hyi helvetin käpy mene vanhainkotiin mummoja panemaan
- interested m
Missäpäin Suomea asustelet? Kyllä mä ainakin mielellään törmäisin sun kanssa samaan baariin ;)
- 12+1
Eipä sinne baariin välttämättä edes tarvitse mennä kun täälläkin olisi halukkaita miehiä jos asuinpaikka vaan mitenkään täsmää..
- ootte pellejä
Luuserit täältä hakee panoseuraa kun ei oikeesti elämästä löydä
- No onhan ne
ootte pellejä kirjoitti:
Luuserit täältä hakee panoseuraa kun ei oikeesti elämästä löydä
varmoja nakkeja, sitähän aloittaja kysyi. senkun valkkaa täältä kymmenen vakipanoa niin ei valinnanvara lopu ja on aina joku jolle soittaa ja pyytää käymään. Mitäs sitä suotta baareissa aikaansa hassaa?
- vinkkejä? :D
Miehet minulle jonkin verran baarissa puhuvat mutta miten etenen?
# kysyt onko miehellä jatkosuunnitelmia ja voisiko hän saattaa sinut kotiin?
Yksi outo kysymys on myös hetken pyörinyt mielessä. . Onko bussilla kämpille meno ihan turn off? :D busseja kodilleni menee kokoajan ja taksi vaan maksaa minulle liikaa, sorry. :D matkaa on 20-30 min.
# ihan ok matka, ehditte jutella ja tutustua sopivasti.
Enkä halua mitään "ryntäät tiskille" -kommentteja vaan oikeasti puutteessa olevalle 7 tasoisille naiselle vinkkejä :D säälittäväähän tämä on ja tilannekohtaista toki.
# eihän tuo säälitävää vaan enempi realismia. ”Ryntäät tiskille” saattaa toimia, kannattanee kokeilla ainakin kerran.
Jos perus tietoa kaipaatte niin olen …
# pieni ”pömppömaha on naisellisen seksikäs
mistä tietää ettei tuhlaa koko iltaa miehen kanssa joka haluaa vaan jutella??
# tietenkin kysymällä (kts 1. vastaus)
Naisten kanssa se ei ilmeisesti myöskään aina ole selvää, eli miten voin kivasti osoittaa haluavani seksiä ilman että olen liian ällöttävä. :D
# mulle tuoksu merkitsee paljon (kokeile pikkareiden riisumista) . Rintaliivittömyys iskee heti.
miten tunnistaa halukkaan miehen?
# pitkä katse, housujen etumus pullottaa,
Muita vinkkejä? :D
# vaihtele imagoa (pukeutumista yms). Minuun puree luomu, rintaliivitön tavis ilman meikkiä iskee kuin ”halolla päähän”, yrittäisin välittömästi iskeä.- Öyestä
Mikä hiton #####?
- Alemman tason mies
Naiset saa aina miehen mukaansa baarista nussimaan. Toista se on meillä miehillä jotka emme saa koskaan pillua vaikka kuinka yrittäiskin. Varmaan kohta tapan ihmisiä kun en enää jaksa olla ilman seksiä.
- mek
Mene maksullisiin niin on saanti varma.
- 100e normi taksa
Osta hyvä mies seksiä ja ei tarvii tehä mitään typerää ja joutua todella vaikeuksiin!!!
- Alemman tason mies
100e normi taksa kirjoitti:
Osta hyvä mies seksiä ja ei tarvii tehä mitään typerää ja joutua todella vaikeuksiin!!!
On tuo maksullisissa käyminen pidemmän päälle vähän turhan kallis ratkaisu ja toisaalta se vain lisää vihaa ja katkeruutta kun joutuu maksamaan sellaisesta mistä vastakkainen sukupuoli voi ottaa rahaa ja saa koska vain ilmaiseksi. No eikai tässä muukaan auta kuin niellä kiukkunsa ja tyytyä atm:n osaan.
- neuvvojeesus
Alemman tason mies kirjoitti:
On tuo maksullisissa käyminen pidemmän päälle vähän turhan kallis ratkaisu ja toisaalta se vain lisää vihaa ja katkeruutta kun joutuu maksamaan sellaisesta mistä vastakkainen sukupuoli voi ottaa rahaa ja saa koska vain ilmaiseksi. No eikai tässä muukaan auta kuin niellä kiukkunsa ja tyytyä atm:n osaan.
Tai tehdä jotain itselleen.
- Mietippäs kahesti
Sitä saa mitä tilaa!!! ja jos linnaan itses hommaat ni siellä susta tehään "tyttö" sit varmaan tulee mieleen et oisko sittenkin ostanut oikean naisen ketä saa panna niin paljon kuin haluaa/jaksaa...
- Alemman tason mies
Mietippäs kahesti kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa!!! ja jos linnaan itses hommaat ni siellä susta tehään "tyttö" sit varmaan tulee mieleen et oisko sittenkin ostanut oikean naisen ketä saa panna niin paljon kuin haluaa/jaksaa...
No en kyllä ajatellut itseäni linnaan hommata. Kunhan vaan uhosin.
- Täsmennys
Siis pidemmän päälle kaikkein halvin ratkaisu.
- Huomaa!
No en kyllä ajatellut itseäni linnaan hommata. Kunhan vaan uhosin.
Että käymällä 2-3 kertaa kuussa huorissa, säästät kuitenkin ajassa.
Ei tarvi lirkuttelurahaan tai aikaa tuhlata.
Näinollen säästät menoissa verrattuna vaimon pitämiseen. Se vasta kallis kantoteline onkin!
Säästetyllä ajalla voit tienata seuraavia kertoja varten. Niin ja vaihtelu virkistää - seksissäkin :)
Rohkeasti vaan lihamarkkinoille!
- Ei todella
Todella outoa et kaunis nainen kysyy täältä vinkkejä miten sais miehen baarista??? Todellakaan ole nainen!!!
- Alemman tason mies
Niin minäkin ajattelin että täytyy olla kyllä aika tyhmä naiseksi jos ei tiedosta omaa markkina-arvoaan.
- M60.
Edellä oleviin sanoisin seuraavaa. Taksikyydin maksu kuuluu miehelle oli matka mikä tahansa. Älä ole liian tyrkky siellä ravintolaassa, älä kännää. Viinaa kohtuudella humalatila on jo pahasta, pukeudu naisellisesti, seksikkäästi paljastamatta liikoja. Kotona voit tietty riisua kaikki, silleen viettelevästi. Tyynessä vedessä hauki kutee.
- kiimainen mimmi
Juu en kyllä kans usko että tarvii ite tehdä mitään. Miehet kyllä hoitaa sen puolen. Ikinä ei olis tarvinnu lähtee ilman seuraa kotiin. Kaiken laista vonkaajaa kyllä riittää pilvin pimein senkun valkkaa vaan parhaan.
- pulu1
Yksikään mies ei halua "vain jutella" riittää ku sanot että haluat vain pitää hauskaa etkä etsi mitään vakavaa niin johan on miehiä jonoksi asti :D Ja uskon että mies maksaa taksin enemmän kuin mielellään kun ottaa huomioon mitä saa perillä :D
- Alemman tason mies
Tässäkään asiassa ole mitään tasa-arvoa kun mies on aina se jonka pitää maksaa koko lysti. No ei ihme että naisia pidetään huorina.
- juu4
Tässäkään asiassa ole mitään tasa-arvoa kun mies on aina se jonka pitää maksaa koko lysti. No ei ihme että naisia pidetään huorina.
:D :D :D :D Vai pidetään naisia huorina... Missähän punaisten lyhtyjen kadulla se sinä olet kasvanut.
- frgfrgfr
Paljon parempi valikoida itse halauamnsa mies, niin sa atasokkana. Tottakai joku vanha ruma läski mies olisi tarjolla, jos vain seisoo nurkassa ja hymyilee, mutta veikkaan, että ap haluaisi komean seksikkään ihanan miehen, vaikka yhden yön suhteesta onkin kyse...
Huomasin otsikon tuossa sivun laidassa ja luin kysymyksesi.
Mitäh?
En jaksanut lukea vastauksia.
Olen 50-vuotias, käyn baareissa nykyään hyvin harvoin, mutta yleensä miehiä ei tarvi houkutella tekemään ehdotuksia.....
Hyvä itsetunto on noilla markkinoilla melko kovaa vaihtovaluuttaa - aloita sillä. Joskin se vaatii hiukan aikaa, mutta aikahan sulta ei hetimiten lopu....nuori ja nätti nainen.Aijjoo, olen 170/68 ja aina haluton, mutta osaan hämätä......
- jhg
Moi! =) Missä päin Suomea vaikutat?
- di l d oo
hanki dildo
- provotar
provo
- juuri näin
Baarista saat kännisen letkuttajan joka ei jaksa mitään.......Hae miestä treffipalstalta saat kovaa........
- seisooko
tänään haluan hullutella,, haluisitko sä?
helposti.tuut vaan meile.kyl homma hoituu :)
- amissi
Miekii tuun helposti! Nytkii laitattaa!
- Neuvoja taas
Ekaksi laihdutat, sitten laitat meikkiä, ole itseluottavainen ja siitä se lähtee.
- vanha äijä
Miksi naiset ihmettelee minkälaiseksi tarvii pukeutua tai miltä näyttää? Ei miehet siitä välitä, mitä olet pukenut. Naiset etsii miehiä näiden pukeutumisen mukaan (näyttääkö rikkaalta vai köyhältä), miehille sellainen ei merkitse mitään. Eikä tarvi pukeutua seksikkäästikkään (vaikka se enemmän huomiota kerääkin), ihan missä kuteissa vaan haluat mennä.
Katsekontakti mieheen. Jos mies vastaa, niin asia on sillä sipuli. Hymy on aina hyvä, jos sellainen irtoaa. Ei tarvi "flirttailla fiksusti," voit olla ujo tai rohkea tai siltä väliltä. Pelkkä "lähetkö mun kaa" riittää: jollei riitä, niin mies vain pitää siitä mitä näkee, mutta jostain syystä ei voi mukaasi lähteä.
Nainenhan sen valinnan tekee, lähteekö jatkoille vai ei, joten kaikki kortit on sinulla. - Helppoko?
En usko että yksikään mies olisi lähestynyt baarissa minua ilman taka-ajatuksia. Ei ne taka-ajatukset ole aina olleet ilmiselviä tai mies ei ole edes varsinaisesti viitsinyt suoraan asiaansa esittää. Silti jokainen olisi ollut valmis lähtemään mukaan jos olisin puolella sanalla vihjannu. Tämä siitä huolimatta että ovat tienneet minun olevan varattu ja osa ollut varattuja itsekin. Olen kai helposti lähestyttävä tai sitten annan tietämättäni kokoajan jotain helppo-koodia niin että vientiä riittäis :D
Ole ystävällinen ja avoin kaikille vaikkei naama heti miellyttäisikään, ei mitään törkeitä pakkeja joista kaikille tulee vain paha mieli. Ne törkeät pakit voi nähdä joku namu jolla ei sitten moinen akka kiinnosta enää.- nidos
oi on kyllä lähestynyt! Siis oikeasti kaverimielessä, heitäkin löytyy! Yleensä ovat kyllä siis varattuja tai muuten juttuseuraa vailla, ei kaikki miehet ole "sen" perässä :) Moni on baarissa sinkkukaverinsa seurana, on niitä jotka yrittää parittaa ystävälleen, tai sitten vain yrittää löytää jonkinnäköistä juttuseuraa siksi aikaa, kun se menevä kaveri vipeltää ympäriinsä :)
Mun mielestä he on yleensä tosi hauskaa seuraa, juttua riittää ilman pelkoa ylimääräisestä "vivahteesta". Ja toivon omankin poikaystävän olevan samanlainen, kun hän on baarissa kavereitten kanssa, siis mielelläänkin saa jutella naisille ja toivon, että jaksaa olla herrasmies ja parittaa niitä tuntemattomia tyttöjä vain fiksuille kosijoille... - Helppoko?
nidos kirjoitti:
oi on kyllä lähestynyt! Siis oikeasti kaverimielessä, heitäkin löytyy! Yleensä ovat kyllä siis varattuja tai muuten juttuseuraa vailla, ei kaikki miehet ole "sen" perässä :) Moni on baarissa sinkkukaverinsa seurana, on niitä jotka yrittää parittaa ystävälleen, tai sitten vain yrittää löytää jonkinnäköistä juttuseuraa siksi aikaa, kun se menevä kaveri vipeltää ympäriinsä :)
Mun mielestä he on yleensä tosi hauskaa seuraa, juttua riittää ilman pelkoa ylimääräisestä "vivahteesta". Ja toivon omankin poikaystävän olevan samanlainen, kun hän on baarissa kavereitten kanssa, siis mielelläänkin saa jutella naisille ja toivon, että jaksaa olla herrasmies ja parittaa niitä tuntemattomia tyttöjä vain fiksuille kosijoille...Ah, totta. Muutaman herrasmiehen muistankin jotka ovat oikeasti vain pitäneet luvallista hauskaa kanssani, tanssittu ilta ja jatkettu eri teille. Sitten on pari jotka on pelastaneet jonkun kännisen häirikön lähentelyiltä ihan hyvää hyvyyttään. Toisen näistä ritareista olisin toki saanut mukaankin mutta se ei siis ollut hänen päämääränsä pelastusoperaatiossa :)
- Saat sen
Mukaan lupaamalla sille v ittua.
- Panomies23v
Laita sellainen leopardikuviopusero tai mekko päälle, niin kyllä seuraa piisaa. Rumempia saa potkia kauemmaksi. Korkeakorkoiset kengät ja kiiltosukat jalkaan. Hajuvettä paljon kainaloon. Avot ! Nauraa hekotat äänekkäästi tyhmillekkin jutuille. Se herättää miehissä panohalut.
- stadintytteli
sun ikäluokassa bussi on ihan ok. Toki voit kysyä mieheltä, haluaako hän maksaa taksin, vai mennäänkö bussilla?
Koska jos olet oman ikäisiä iskemässä (20-28v) niin opiskelija mieluusti menee bussilla, työelämässä oleva ihan mieluusti maksaa taksin, mutta se kannattaa kysyä.
Ja kannattaa olla suora, jos olet miehiä iskemässä (tai ei se haittaa naisia iskiessäkään, sun viestistä en ihan ymmärtänyt, oletko etsimässä miestä vai naista... jos naisena etsit naista, niin silloin kannattaa mennä vaikka stadin DTM:n)
Vaatteilla yms. ei ole niin väliä, tietysti siisti pitää olla, mutta mitään tyyliin viimesen päälle laittautumista ei tarvitse olla... loppujen lopuksi ihmiset tuntuu tykkäävän maanläheisistä tyypeistä, ja missit voi jäädä yksin kun kukaan ei uskalla lähestyä.
Helpommin melkeen joku lähtee mukaan, jos olet tavallisen oloinen tyyppi :)
Muita neuvoja, olit sitten mies tai nainen, älä juo itseäsi hirveään humalaan. Älä myöskään pokaa todella humalaisia ihmisiä. Jos näet kivan tyypin jo alkuillasta, yritä saada hänet mukaan jo silloin, älä jää odottamaan pilkkuun!
Paljon parempi on, jos molemmat on nousuhumalassa, tai lähes selviä... tai parhain jos molemmat on täysin selviä, eli kannattaa kokeilla vaikka Tinderiä, seksi humalassa on ainakin mun mielestä niin turhaa... - HEH HEH
Vai pitäisi kalua saada, no laita torttu levälleen niin etttä sitä on helppo hypistellä. HEH HEH
- niceman3
anna treffipaikka tai jokin tapaamiseen sopiva paikkatunnus ja aika niin
nähdään puute lähtee. t.niceman - toimiiaina
Kun olet havainnut hyvännäköisen miehen, ala katselemaan häntä niin, että hän huomaa. Kun käyt ostamassa uuden juoman ohita hänet ja ota katsekontakti tai jos hän käy tupakalla tms vaihtaa paikkaa mene hänen lähelleen. Hymyile hänelle ja vaikuta hieman ujolta niin mies viehättyy kokiessaan, että on vetovoimainen. Jossain vaiheessa jos miehellä on munaa hän tulee luoksesi tai jos itselläsi on rohkeutta mene hänen luokseen. Juttele niitä näitä, ilmaise jotenkin luontevasti olevasi sinkku ja kysy onko miehellä jatkopaikkaa. Ehdota jatkoille menemistä luoksesi ja suutele miestä jo baarissa- se on yleensä aika merkki, että olet valmis enempäänkin.
Jos vaan munaa haluat, niin valitset muutaman sinua kiinnostavan tyypin, ja menet suoraan kysymään. Sun mitat kertoo jo sen, että joku on aivan varmasti valmis lähtemään sun mukaan, ja maksamaan taksin.
Jos antamasi mitat ei pidä paikkaansa, ei halukkaita välttämättä ole niin paljon.- faktaa asiasta
Ainoa mikä kiinnostaa ensisijaisesti akoilla on lompakon sisältö.
Perusfakta naisten suhteen olkoon selitykset aivan mitä tahansa.
Useiden vuosikymmenten kokemuksella nähty ja koettu sekä ei kiitos enää.
Irtonaista saa muillakin tavoilla eikä jää roikkumaan ruinaajaksi.- RRRRRRaivostunut
Täysin samaa mieltä!!!
Varsinkin Thaimaalaisia akkoja tuntuu tuo lompakon sisältö kiinnostavan erityisenkin paljon.
Juuri eilen annoin lemput yhdelle ja käskin mennä katteleen muitten lompakoita(sorry kaikille).Kohta se lättänokka on jonkun muun riesana.
Niin ja sitte ne muijat vielä haukkuu meitä Suomalaisia ÄIJIÄ!!! voi perkele kattosivat joskus peiliin!!! - Mennäänkö kauppaan
RRRRRRaivostunut kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!!!
Varsinkin Thaimaalaisia akkoja tuntuu tuo lompakon sisältö kiinnostavan erityisenkin paljon.
Juuri eilen annoin lemput yhdelle ja käskin mennä katteleen muitten lompakoita(sorry kaikille).Kohta se lättänokka on jonkun muun riesana.
Niin ja sitte ne muijat vielä haukkuu meitä Suomalaisia ÄIJIÄ!!! voi perkele kattosivat joskus peiliin!!!Kaksi kokemusta aasialaisista naisista:
Toinen haki ravintolassa tanssiin, kyseli työt ja asunnot ja sanoi sitten 'anna puhelinnumero niin mä soitan ja tulen käymään', joo ei napannut (käytös ja ulkonäkökään).
Toisen näin n 3 v sitten kun olin tulossa Malmin cittarista parkkihallin puolelta ulos, hän uimahallilta päin. Katselin häntä, sitten katseemme kohtasi, yllättäen hän pysähtyi eteeni ja sanoi 'mennäänkö kauppaan'. Näytin tien (oli menossa juuri oikeaan suuntaan ja melkein perillä). Mitä hän oikeasti tarkoitti tuolla (ainoat sanat mitä osasi suomea?), tuli mieleen, kun vähän ajan päästä näin hänen kuvansa iltalehdessä 'katosi kauppareissulla' (kuva löytyy vieläkin: söpö lapsinainen, näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, on myös sivu murha.infossa). Mitä hänelle oikein tapahtui? Ei saa olla liian luottavainen ja lähteä kenen tahansa mukaan.. RRRRRRaivostunut kirjoitti:
Täysin samaa mieltä!!!
Niin ja sitte ne muijat vielä haukkuu meitä Suomalaisia ÄIJIÄ!!! voi perkele kattosivat joskus peiliin!!!jee, ny on asiaa. samat on miul kokemukset. perää haukkuvat, menis niit omia pikkukikkeleitä hoivaa takas thaimaaseen
- Tex Willer
Aloittaja on mies joka kuvittelee joskus pääsevänsä saatille naisen kanssa joka ensin ehdottaa sexiä.
Säälittävä tapaus mutta näitäkin tuntuu löytyvän....- siinä kaikki
Horokat eli naisen arvo on yksinkertainen.
Rahalla mitattava reikä.
Lienet jonkin menneen vuosisadan herrasmies, joka elää aikaa John Waynen ja Edvin Laineen kera.
- ....
Työnnä löylykauha perseeseen
Muita vinkkejäkö? Vilkaise sinne peiliin että mitä sä tarjoat!!
Oon saanut miehiä mukaan hemmetin helposti vaikken oo tarjonnut itseäni tyrkkynä. Valitsen kenet haluan. Illemmalla taxi on ok, matkan voi hoitaa puokkiin jos on pitkä matka. Miehiltä, jos mies ei ehdi ensin, voi aina kysyy, et mitä hän on aatellu tehdä myöhemmin illalla? Jos hän haluu vaan seuraa, se selvii helposti. Kyllä panohaluisen miehen huomaa nopeasti. ;)- cvxbcvncv
Voi vittu. Ei ne miehet koskaan huvikseen vaan juttele nuoren naisen kanssa.
- hehhah
Jotain saa aina,tosi tasokasta harvemmin
- häh?
No saitko tänä vkl ketään mukaan baarista?
- man2
Suoraan vaa asiaan. eli kysyt suoraan jos oot päässy juttelee jollekki miehelle että lähetkö panee! suora puhe ei kiertelyitä.
- elämän totuuksia
Ei voi olla totta..... On taas jollain ongelma. Jos muija kysyy mieheltä suoraan että hauatko nussia niin muija on joko helvetin ruma tai äijä on homo jos vastaus on että en.
- aloittaj669
Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset etten vaan ole seurustellessa joutunut näitä miettimään ... millään tavalla.. Mutta asiaan.. Sain kahtena iltana miehen mukaan.. tai toinen löytyi bussista matkalta kotiin baarista perjantaina, toinen baarista lauantaina :p toinen lähestyi minua vetämällä vaan tanssilattialle ja alkoi suutelemaan hetken päästä joka puolelta, toista lähestyin vaan juttelemalla ja molemmat pyysin suoraan varmaan kolmannessa lauseessa kotiin. Niin helppoa se oli. Ei ehkä ollu niin namuja mitä toivoin, mutta tuo jälkimmäinen ihmetytti kyllä taidoillaan. . Ja kyllä, osaan pitää kumia mukana. Ja vaikka haluan munaa niin ei kai normaalien miesten saaminen ole niin itsestään selvyys?? En kuitenkaan kirjaimellisesti halua munaa vaan siedettävän näköisen miehen siihen mukaan, kiitos :)
- välillä saanut
Kyllä minulta siisti ei liian humalainen ja tupakoimaton nainen on aina saanut, vielä nytkin vaikka en enään kaksikymppinen olekkaan. Ei naisen ulkonäkö aina rakastelutaitojen kanssa korreloi.
- makevaanolen
Ei mitään baarien kännikaloja vaan netistä http://erotiikkachat.com ! SUOSITTELEN!
- 7*7
Itse suosin tällaista et jos tapaan viihteellä ollessa kiinnostavan miehen. Kun kiihottava tyyppi pyydän puh numeron ja laitan viestiä et jos kiinnostaa ni sovitaan treffit. En siis harrasta ihmeemmin känni seksiä koska selvinpäin parasta. Niin ja kertaakaan ei oo torjuttu.
- j6j66j6j6j6ju
Täysin turha ketju, ja helevetin pitkäkin vielä, kun 1. vastaus kertoo kaiken oleellisen:
-Ei niin rumaa muijaa oo olemassakaan ettei sais äijää baarista. Paitsi jos on lepakkobaari.- - siiseli.
Elikkähepun aloitus
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211