Paniikkihäiriö palasi

Mörkö palasi

Moikka! Oon 18 vuotias tyttö ja taistellu paniikkihäiriötä vastaan kohta 4 vuotta. Pitkän ajan oon ollu oireeton mut nyt taas tuntuu et oon menossa huonompaa suuntaa :( oon alottanu työt siivoojana ja siivoon 1,5 tuntia sillee että ulkona on pimeetä ja kohteen ikkunoista näkyy vaa pilkkopimeetä ja ai että ku paniikkihäiriö villiintyy.. Syy mun paniikkihäiriöö on lapsuuden trauma liittyen väkivaltaa ja en siis pelkää itse pimeetä vaan että siellä oisi joku joka kävisi kimppuuni. Tää tuntuu täysin naurettavalta koska kukaan ei pääse sisään työpaikkaani, mulla on puhelin kokoajan ja lopetan työni viimestään kuudelta illalla eli en milloinkaan myöhään illalla... Oisko kellää vinkkejä miten saan hermoni kurii? Työtäni en missää nimessä aio lopettaa, en taho antaa tälle valtaa! on vaa kamalan paha mieli ja ahistus kokoajan :(

1

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5345245

Puhuminen asioista auttaa paljon. Jos käyt koulua, niin puhu koulun terveydenhoitajalle tai kuraattorille. Ihan kunnan terveydenhuollonkin kautta voi saada puheapua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      2997
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2587
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1453
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe