Moikka! Oon 18 vuotias tyttö ja taistellu paniikkihäiriötä vastaan kohta 4 vuotta. Pitkän ajan oon ollu oireeton mut nyt taas tuntuu et oon menossa huonompaa suuntaa :( oon alottanu työt siivoojana ja siivoon 1,5 tuntia sillee että ulkona on pimeetä ja kohteen ikkunoista näkyy vaa pilkkopimeetä ja ai että ku paniikkihäiriö villiintyy.. Syy mun paniikkihäiriöö on lapsuuden trauma liittyen väkivaltaa ja en siis pelkää itse pimeetä vaan että siellä oisi joku joka kävisi kimppuuni. Tää tuntuu täysin naurettavalta koska kukaan ei pääse sisään työpaikkaani, mulla on puhelin kokoajan ja lopetan työni viimestään kuudelta illalla eli en milloinkaan myöhään illalla... Oisko kellää vinkkejä miten saan hermoni kurii? Työtäni en missää nimessä aio lopettaa, en taho antaa tälle valtaa! on vaa kamalan paha mieli ja ahistus kokoajan :(
Paniikkihäiriö palasi
Mörkö palasi
1
166
Vastaukset
- 5345245
Puhuminen asioista auttaa paljon. Jos käyt koulua, niin puhu koulun terveydenhoitajalle tai kuraattorille. Ihan kunnan terveydenhuollonkin kautta voi saada puheapua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049