Moikka! Oon 18 vuotias tyttö ja taistellu paniikkihäiriötä vastaan kohta 4 vuotta. Pitkän ajan oon ollu oireeton mut nyt taas tuntuu et oon menossa huonompaa suuntaa :( oon alottanu työt siivoojana ja siivoon 1,5 tuntia sillee että ulkona on pimeetä ja kohteen ikkunoista näkyy vaa pilkkopimeetä ja ai että ku paniikkihäiriö villiintyy.. Syy mun paniikkihäiriöö on lapsuuden trauma liittyen väkivaltaa ja en siis pelkää itse pimeetä vaan että siellä oisi joku joka kävisi kimppuuni. Tää tuntuu täysin naurettavalta koska kukaan ei pääse sisään työpaikkaani, mulla on puhelin kokoajan ja lopetan työni viimestään kuudelta illalla eli en milloinkaan myöhään illalla... Oisko kellää vinkkejä miten saan hermoni kurii? Työtäni en missää nimessä aio lopettaa, en taho antaa tälle valtaa! on vaa kamalan paha mieli ja ahistus kokoajan :(
Paniikkihäiriö palasi
Mörkö palasi
1
187
Vastaukset
- 5345245
Puhuminen asioista auttaa paljon. Jos käyt koulua, niin puhu koulun terveydenhoitajalle tai kuraattorille. Ihan kunnan terveydenhuollonkin kautta voi saada puheapua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611