Pari kysymystä hiustensiirrosta

hiustensiirrostakiin

Olen viime aikoina erittäin vakavissani harkinnut meneväni hiustensiirtoon ja muutama kysymys asiaa koskien on tullut mieleeni:

1. Eli jos menen hiustensiirtoon, niin joudunko syömään finaa, jotta SIIRRETYT hiukset eivät lähtisi? Siis sen toki tiedän, että ne "alkuperäiset" hiukset jatkavat harvenemistaan, mutta siirrettyjen hiusten pitäisi kai pysyä ilman finaakin?

2. Joka paikassa sanotaan, ettei hiustensiirtoon saisi mennä liian nuorena, niin mikä on liian nuori ja miksei saisi mennä? Itse olen vasta 23, lieneekö järkevää sijoittaa hiustensiirtoon kaikki varani vielä tässä vaiheessa?

Kiitos.

5

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Olet kyllä tosi nuori hiustensiirtoon. Toisaalta
      5 vuoden kuluttua on vaivaan luultavasti löydetty
      konsti.
      Finaa on vedettävä, täällä palstalla kirjoitelaan
      kaikenlaista marginaalisista sivuvaikutuksista.
      Itse olen vetänyt 20 v. sperman tuotanto vähentynyt,
      ja sekään ei luultavast johdu gefinasta.Ei muuta
      oireita.
      Tosiasia on, että kyllä ne vaan lähtee, ilman
      finaa ( gefina ) Gefina vastaa finaa hinta murto-osa.
      vaikka otat gefinaakin, helposti käy niin, että
      tukka ohenee istutettujen takana, ja joudut
      istutuskierteeseen

• Kyllä siirretyt

hiukset pysyvät ilman finaakin. Jo finan vaikutusmekanismin perusteella olisi järjetöntä väittää että siirretyt hiukset tarvitsisivat finaa pysyäkseen päässä.

Tosin jos et finaa käytä niin muutamassa vuodessa siirrettyjen taakset tulee kaljuvyöhyke kun kaljuus etenee. Silloin joudut taas siirrättämään lisää.

Ei ole olemassa mitään absoluuttista "liian nuorta" ikää, mutta vasta lähempänä 20v on ongelma se ettei viel oikein tiedä kuinka nopeasta kaljuuntumisesta on kyse. Jos lähes kaikki hiukset ovat lähdössä ennen 30v niin ei kannata siirtoihin lähteä koska siirteet eivät riitä.

• hiustensiirrostakiin

Kiitos molemmille vastauksista.

Periaatteessa voisin kyllä mennä nyt hiustensiirtoon ja sitten mennä vielä myöhemminkin, mikäli tarvetta ilmenee. Ensimmäiseen siirtoon riittäisivät omat pienehköt varani ja mahdolliseen toiseen siirtoon varmaan saisin vanhemmiltani rahaa. Sinänsä niskan alueen siirteiden riittämättömyys ei edes olisi paha juttu, koska saahan niitä karvoja otettua esim. rinnasta, käsistä tai jaloista. Finaa en mielelläni söisi, vaikka haittavaikutuksia ei tulekaan kaikille.

Tällä hetkellä taistelen itseni kanssa siitä, että kannattaako minun mennä hiustensiirtoon vai ei. Sinänsä kannattaa, koska haluaisin että päässäni kasvaisi hiukset kuten useimmilla ikäisilläni. Toisaalta taas näytän kaljunakin hyvältä, mutta en haluaisi olla kalju... Varmaankin kaikki tätä viestiä lukevat ovat käyneet saman taistelun.

• 123abc

Kyllä ne siirrettyt hiukset pysyvät päässä lopun elämän, ilman mitään mönjää ja finaa.

Et ole liian nuori hiusten siirtoon. Jos itse nyt päättäisin olisin mennyt hiustensiirtoon sitä mukaa kun hiuksia olisi lähtenyt.

Tiedän kun olen kaksi kertaa käynyt hiustensiirrossa.

• Hm....

Jotain empiiristä tutkimusta ja arviointia voi tehdä
      katselemalla vanhempien sukulaismiehien päitä
      ja ylipäätään kaljuuntuneita miehiä, kuinka alas
      hiusraja on valunut ja kuinka tuuhea jäljellä
      oleva hiuksisto on.
      Sitten kannattaa arvoida mistä istuttuksessa
      otettavat hiukset tullaan - tultaisiin ottamaan.
      Vertailu antaa aika masentavan lopputuloksen
      jos ollaan realistisia.
      Täytyy toivoa että seuraavan 10 vuoden kuluessa
      jotain keksitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      113
      9651
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      94
      9222
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      20
      7875
    4. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      6829
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6254
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5408
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4568
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4365
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4283
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4203
    Aihe