Mies suostuisitko fantasiaan ?

Bi nainenko

Minun fantasiani on että saisin vaikka harrastaa seksiä mieheni kanssa, kun hän pukisi stay up sukat, pitsi stringit, korkeakorkoiset naisten saappaat punatut huulet ei muuta.
Erityisesti haluaisin antaa suuseksiä vaikka orgasmiin asti.
En vain tiedä miten mies tähän suhtautuis jos pyytäisin häntä toteuttamaan fantasian.

16

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heti valmis

      Mikä ettei, oman muijan kanssa...

    • olis kivaa

      Minä itseasiassa toivon että omalla muijalla olis tuo kun olen vähän kaappitransu

    • eikäkö

      tietenkin vieraan kanssa olis upeeta

      • Vieras.

        Mun mies ei tiedä että välillä puen nuoren mun sukkaliiveihin ja verkkosukkiin. Lisäksi rinsikat päälle. Sitten nain päällä tukasta pitäen että varmasti saan.Kyllä 55v eukko saa kunnon orkut. Kokainen tavallaan.


    • Verkoissa.

      Minä olen ollut vanhemman naisen kanssa mikä halus pukee verkkosukkiin ja korsettiin. Halus takaa naida lantio dildolla ja pitää huorana kun sen nainen jätti.

    • viljo3

      suostuisin ja olen kokeillutkin kun eräs nainen pyysi,ei hassumpi leikki..:)

    • Ei tekis heikkookaan

      Ja olen sataprosenttisesti hetero, eikä naistenvaatteet kiinosta kuin naisten päällä. Silti suostuisin, mikäs temppu toi nyt olisi ?

    • mikä jottei mut tietenkin vieraannaisen kaa omaakka six aikaa komeroon

      • mie voisin men sin komeroo siks aikaa aakkas kaa.kjeh,kjeh


      • LUKOSSA
        soikkeli16 kirjoitti:

        mie voisin men sin komeroo siks aikaa aakkas kaa.kjeh,kjeh

        on ovi tallomisen ajan ei sinne nuin vaan mennä potkimaan:)


    • PannaanToimeksi

      Ehdottomasti hyvä ajatus. Ilomielin tämä tehdään. Jollei miehesi suostu ja kun naiseni (vaimoni) ei tälle lämpene, niin paras tehdä meidän kaksistaan. Sulla on varmaan ne saappatkin valmiina.

    • Juha5

      Kyllä se minua anenkin kiihottaisi........

    • PervoPetteri

      Useinhan tuon on niin päin, että naiset eivät lämpene näille "pervoiluille".
      Kiihottaisi kovasti pukea nuo vermeet päälle. Voisin pitää niitä pitempäänkin ja toimia palvelijanasi. Suuseksi olisi palkintona vasta sitten, jos olisin onnistunut palvelustehtävissäni..

    • Oskutre

      Miksei tuollainen oman vaimon kanssa onnistuisi. Seksielämä kaipaa välillä jotain uutta...

    • Kiihottunu mies

      Myönnän miehenä että aluksi kun suostut tähän niin tuntuu että nainen haluaa sinua jotenkin alistaa, sillä eihän miehinen mies tätä tekisi ihan muitten nähden.
      Oma kokemus on kun oltiin iltaa viettämässä toisen parin luona ja siellä nainen oli ammatiltaan kosmetologi.
      Illan edetessä keskustelun viinin merkeissä miesten meikkaamisesta ja mikä raja on liikaa meikatussa miehessä.
      Lopuksi tuli puheeksi että voiko miehen meikata naiseksi niin että sitä ei huomaa onko hän mies. Kosmetologin mielestä miehen meikkaaminen on jännittävää ja ehdotti että haluaisi kokeilla minulle sitä jos suostuisin.
      Ensin olin hämillään että minäkö tässä se joka joudun uhriksi, vaimo alkoi kumminkin haluun että miksi en suostuisi olisihan se suoraan kiihottavaa. Hetken päästä aloin huomaamaan että tämähän tuntuu hyvältä ja kun peilistä huomasin miten kulmat oli nypitty rajattuna, huulikiilto rajauksineen ja kynnet lakattuna siis varpaan kynnet mukaan lukien poskipuna. Lopuksi sitten suostuin että minä puetaan kosmetologin stay upit sun muut mini hameineen aloin jo oleen aika kovana sillä se että oli vieraan naisen pitsit sun muut kovaa kalua vasten tuntuu kiihottavalta. Lopuksi kun tilanteesta otettiin kuvaa ja sain tuntea kahen naisen kädet hameen alla niin huh!!

    • Tuollainen fantasia on ainakin minun mieleen ja haluaisin toteuttaa sen, ja monta kertaa. Itse olen mies, mutta puuttuu vain nainen joka hyväksyisi ja haluaisi tälläisen leikin. Ja siitä voisi myös mennä pitemmälle..;o)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4190
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2478
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1542
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1430
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      127
      1403
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      59
      1213
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      162
      1147
    Aihe