Tähdenlento

nainen vaalea

Elämäni on ollut vaikeaa, varsinkin viime vuodet ja uskoni on mennyt:( Nyt olen jämähtänyt paikoilleni,en saa enää mistään otetta,kaikki haaveet ovat särkyneet.En ole onnistunut työasioissa,ystävyyssuhteissa tai rakkaudessa,aina saanut petty,eikä minulla ole tunteitakaan enää jäljellä.Pelkään vain koko ajan,mitä kamlaa seuraavaksi,iloa en saa mistään.Jatkuuko tämä alamäki vielä vai nouseeko aurinko vielä joskus?Rakkaus ja työ kiinnostavat ja maisemanvaihto..

4

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain Tähdenlento

      Jos katsot huomenissa niin vastaan iltapäivällä.
      tv Vain Tähdenlento

    • Vain Töhdenlento

      Näyttäisi siltä että tähän tupsahtaa muutos ihan odottamattomalta taholta, näihin asioihisi, muutos näkyy.Et saa kuvitellakaan olevasi tuossa asemassa missä olet sillä se kyllä muuten poikii takaiskuja, vaan uudet ajatukset pintaan ja heti.Sinun pitäisi nyt jaksaa iloita, siis iloita ja vielä muiden kanssa, vaikka perheesi, kuulukoon siihen ketä tahansa, tässä siitä sanotaan, se tuottaa onnea muuhunkin.
      On tietysti vaikea uskoa tätä, mutta tämä kyllä tähän tulee ilmiselvästi.

      Maailma voi olla todella yllätyksellinen järjestäessään asioita.Kun näen tässä että sinun vetovoimasi tulee olemaan ja johtaa myös miellyttäviin asioihin juuri rakkauden kanssa, oleppa valppaana, joku onkin jo valmiina sinun toiveitasi toteuttamaan. Haluatko käyttää viehätysvoimaasi, se on käytettävissäsi, omaat siis sen, se on luotu sinulle jo valmiiksi.
      Näen tien erkanevan toisesta, tämä voi tarkoittaa muuttoa, ja lähtöä, tai sitten koko elämäsi muutos ajatuksineen, sen näen. Mutta juuri sitä mitä se on tulee yleisluontoisesti, siis muutoksina, entinen tie on koluttu.
      Kyllä sinulta löytyy tuota tarmokkuutta ja eteenpäin pyrkijän luonnetta ihan tarpeeksi, jotta onnistut missä haluat.
      Tuolla on ollut jotain kateuttakin sinua kohtaan ja sekin on sekoittanut tuota pakkaasi aiemmin.
      Siis nyt kuulehan että se täytyy lopettaa tuo miettiminen ja tässä on suuri opastaja jolla on miehen hahmo kruunuineen, ja Hänellä sauva, sininen, sillä hän ojentaa sinua kohden oikealla kädellään.
      Joskus näen myös tälläisen ilmiön ja tämä jos mikä, on siunaus sinulle.
      Hyvää matkaa tulevaisuuteen!!!
      Vain Tähdenlento

      • Anonyymi

        Tähdenlento jos tän kuulet..olen muuttanut ja eronnut, vaikeita aikoja ollut paljon ja yhä on...mutta joko tuo rakkaus on lähellä ja kuka olisi? Tarvin sitä..


    • nainen vaalea

      Kiitos ihanainen kannustavista sanoistasi. En ole aiemmin päässyt vastaamaan. Toivon todellakin että muutos tulee, alan olla pikkuhiljaa valmis vaikka kipujakin on..Kiitos ja ihanaa joulua sinulle, olet enkeli minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe