Mistä normaalille seuraa?

ählämi

Täällä oli näistä pienimunaisista kirjoitteluja paljon, mutta nyt näyttävät poistuneen. Minulla on kuitenkin päinvastainen ongelma: mistä löytyisi isokaluiselle seuraa? Solmusta olen koettanut haeskella, mutta ei onnistu. Yhdelläkin ihan aikuisella typyllä oli häppärit kuin kaksi lanttia vastakkain. Eihän siitä tule muuta kuin kipua ja ähkimistä. Mikä avuksi?

10

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Res.jääk

      Käy ostamassa kunnon vanhanajan karvahattu. Intissä sitä sanottiin norsun....... Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

    • rankkaava urho

      Ala vetää täältä iso vehkeinen tai leikkaa liiat pois!
      Tää on nysä landia!

    • Huomasit oikein

      Vapaamuurareita solvaava on tosiaan hiljentynyt joko vapaaehtoisesti tai sitten sen on joku hiljentänyt. Tuli vaan mieleen kun unelmoi täällä aikoinaan ori Pikkumulkusta jotta sillä se saattaa olla tosi väljä römpsäke.

    • isoKA

      Koska sinun ulokkeesi on pitkä ja käyrä niin sinä sohit sillä aina kakoseen. Hyvin sinulle on lantiväli kelvannut tähän asti.. t: sinun Elisabet

    • sinun jonsku neiti

      Päivittäinen suuseksi pitää ikävän loitolla. Miehet ovat hyvin yksinkertaisia, ja siksi totuus on Stomach Full, Penis Empty (suom. Täysi vatsa, tyhjä penis),
      Kun miehen pitää ruokittuna ja tyydytettynä, ongelmia ei ole. Naiset ovat paljon monimutkaisempia kuin miehet ja mielestäni naiset ovat anteliaampia suuseksin suhteen, koska hoivaaminen kuuluu luontoomme. Haluamme luonnostamme miellyttää, se on dna:ssamme. Ja siksi naisten täytyy opettaa miehiä, mitä haluamme seksissä. Naistenkin pitää osata vaatia laatua, pitkäkestoita seksiä.

    • Jonna tavis

      Olen saanut töissä mieheltä aina sitä mitä olen aina halunnut. silloin harvoin kun olen halunnut sitä.

    • Karvaset kaverit

      Tunkee aina väkisin kakoseen. Kokemusta ja kun ei enää alta pois pääse.

    • ählämi

      Mikä on kakonen?

    • peppuseksi takaapäin

      Biologian lisäksi takapuoli kiinnostaa siksi, että sitä on pidetty tabuna. Takapuoleen liittyviä asioita on pidetty likaisina ja hävettävinä - minkä vuoksi sitten liittyykin rutkasti eräänlaista kielletyn hedelmän viehätystä

    • ählämi

      Siis kakkonen. Kakonen on vähän sama kuin vanha vitsi: yhden koon sukkahousut eli sukahousut... Tuli kyllä mieleen, että suikkiin otetaan. Alkaa siis kakoa, kakominen tms. Kirjoittakaa suomeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe