Kelvottomaksi äidiksi ja silmätikuksi joutunut

Lohduton

En jaksaa enään elää kun olen saanut kuulla että olen äitinä kelvoton ja huono, en osaa lapsiani hoitaa ja rakastaa. Vaikka mielestäni ja lasten mielestä olen hyvä ja heille se ainut ihminen johon he turvautuu. Sosku ym pitää huonona kasvattajana paitsi omat sukulaiset ja tutut mitä on niin pitäneet äitinä minua vastuullisena ja hyvänä. Ja lapsistani yksi on vaan silmätikku ja kaikessa huono ja siitä saa kärsi itsekin sekä hänen sisarukset.
Se äitinä oleminen jo tuntuu turhalta kun ulkopuolisesti pitää huonona ei anneta mitään hyvää kitoksenakaan että esim olet hyvä ja paras äiti. Olen henkisesti jo loppu ja pelkoa täynnä. Uhkailuja joka taholta ja ohjeita miten äitinä pitää olla ym ym kun tiedän lasten asiat hyvin ja olen sen vastuun heistä jo syntymänsä jälkeen ottanut ja ennenkin.
En tiedä voiko tämä kauan jatkua minun elämä näin vaan pitääkö harkita itselle jotain tehdä. Elämää väsynyt, lapset silti ainoat jotka vie minua eteenpäin, he silti rakastaa omaa äitiään semmoisena kun olen!

7

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vainoajat

      meillä on pesiytynyt castuuton rikollisryhmä yhteiskuntaan, joka saa tehdä mitä huvittaa omien kansalaistemme elämän pilaamiseksi.
      Se järjestäytyneen rikollisuuuden ryhmä on sosisslityöntekijät ja lastenvalvojat.
      Venäläiset ovat aivan oikeassa suomalsisesta lastensuojelusta, mikä toimii silloin , kun ei tarvitsisi tehdä mitään ja ei tee mitään , kun olisi toimittava lasten suojelemiseksi.

      Erottuani lapseni tulivat luokseni turvaan asumaan väkivaltaisen narkkariäidin luota.
      Sossutantat ja lastenvalvoja (demareita) suuttuivat ja pilasivat minun sekä lasteni elämän. Lisäksi he ajoivat 200 muuta perhettä köyhyyteen kaatamalla 12 laittomalla veropäätöksellä yritykseni ja tekemällä 200 työtöntä. Varastivat koko perheeni elämäntyön tulokset 7 miljoonaa, mistä en ole valituksista huolimatta saanut euroakaan takaisin, sillä demarifeministi on lakiemme yläpuolella ja poliisi ja oikeuslaitoksemme suojevat heitä. Nyt asun ulkomailla, missä olen joutunut kärsimään jo 27 vuotta feministisen hirmuvaltamme vainoa, koska minulla ei ole varaa muuttaa EUn ulkopuolelle.
      Vaikka olen edelleen hyvin isänmaallinen, niin salaa toivon, että tulisi muslimivalta tai Putin ja tappaisi kaikki feministit Suomesta.

    • Rauhan mies

      Uskomatonta ja katkeraa tekstiä. Isis-ryhmittymäkö tänne pitäisi saada, niin olisit onnellinen, kun kansalaisiamme teurastettaisiin?

    • hahaja

      Tämä on kaikkien hörhöjen terapiapalsta. Kirjoittakaa vaan jos se auttaa.

      Kuitenkin varminta olisi katsoa peiliin ennen muiden syyttelyä.

    • pamppula

      Miksi sinä lohduton kuuntelet muiden puheita? Mitä sillä on väliä mitä muut puhuu kun tiedät, että olet hyvä äiti ja lapset on samaa mieltä??? Mieti, mitä luulet lapsien ajattelevan jos teet itselles jotain? Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä:)

    • valopilkku

      Itse tiedät olevasi hyvä äiti joten sama sille mitä ulkopuoliset puhuu ja luulee.
      Soskunhan pitäisi auttaa ja tukea vaikeuksissa eikä mollata.
      Lapsille olet tärkeintä maailmassa joten älä harkitse mitään sellaista joka romahduttaa heidän maailmansa.
      Kannattaa lääkärissä käydä väsymyksen ja pelkojen takia, henkinen taakka jo
      valtava.

      Voimia sinulle!

    • lohduton2

      Hei lohduton!minulla on myös usein tosi paha olla,elämä mieheni kanssa ahdistaa hänen jatkuvan juomisen takia ja tuntuu etten pystyisi elämään tämän ahdistuksen ja pahan olon takia.Olen meinannut antaa monta kertaa periksi elämälle mutta Lasten takia on vaan jaksettava,he ovat elämässä tärkeimpiä ja jos jotenkin jaksat ajatella lastesi kannalta että he tarvitsevat sinua,olet heille tärkeintä maailmassa,jos sinua ei olisi niin mitä heille tapahtuisi...nämä tärkeät asiat saavat ainakin minut jaksamaan ja toivon että myös sinä saat näistä asioista voimaa jaksaa!Minulla ei ole oikeastaan ketään joka ymmärtäisi tai keneltä saisin tukea,tänne kirjoittaminen auttaa vähän!

    • kokemus2003

      Ensinnäkin:
      Se kelvoton puoliso pellolle,hus!
      Pitää alkaa arvostamaan itseään
      Yhteiskunta huolehtii ja apua saa lääkäriltä masennukseen, Kun alakulo ja mäsis poistuu,alkaa ajtukset kirkastumaan.
      Pitää hakea apua ajoissa
      Kukaan ei saa mollata Sinua!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe