Täällä kirjottelee 14vuotias tyttö joka täyttää ensvuoden puolella 15v :) Mä olen raskaana, sain selville viime viikolla ja tänään kerroin äidille ja isälleni. Itse ehkä olisin lääkkellisen abortin kannalla enemmänkin, koska mulla koulut vielä kesken yms, lapsen isäkin olisi enemmän abortin kannalla, mutta äitini haluaisi minun pitävän lapsen. Häneltä iteltä on yksi kuollut ja toivoisi minun ajattelevan tarkkaa mitä teen. Äitini lupasi auttaa kaikessa mahdollisessa ja hoitaa sillä aikaa kun olen koulussa. Kertokaa mielipiteitä asiaa, mulla on viikonloppu aikaa päättää!
auttakaa ❤️
3
160
Vastaukset
- Muu muu...
Toivottavasti ymmärsit tehdä abortin. Lapsi olisi sinun, ei äitisi.
Jatkossa EHKÄISE!!! - Toivon parasta
Mitä päätit tehdä?
Ps. Äitisi EI SAA vaikuttaa sinun päätöksentekoosi tässä asiassa. Olette jo poikaystävänne kanssa päätyneet aborttiin. Vanhempiesi tehtävä on tukea teitä päätöksessänne....ja suomalaisen miehen tapaan isälläsi ei taida olla mitään mielipidettä tähän asiaan vai vaikeneeko hän, jottei joudu konfliktiin äitisi kanssa? - Ajattele, jos osaat
Äitisi on pahasti sairas ihminen. Hän ei ymmärrä, että olet vielä fyysisesti lapsi.
Itse sain lapseni 27-vuotiaana. Olen 171 cm pitkä ja painan 58 kg ja niin vain aikuisena, terveenä ja normaalikokoisenakaan synnytys ei silti ollut ihan läpihuutojuttu ja VAIKKA kätilön mielestä olin fyysiseltä rakenteeltani optimisynnyttäjä! Tuli pahoja repeämiä, pukamia ym ikäviä juttuja.
Haluaako äitisi, että pilaat terveytesi jo 15-vuotiaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047