Täällä kirjottelee 14vuotias tyttö joka täyttää ensvuoden puolella 15v :) Mä olen raskaana, sain selville viime viikolla ja tänään kerroin äidille ja isälleni. Itse ehkä olisin lääkkellisen abortin kannalla enemmänkin, koska mulla koulut vielä kesken yms, lapsen isäkin olisi enemmän abortin kannalla, mutta äitini haluaisi minun pitävän lapsen. Häneltä iteltä on yksi kuollut ja toivoisi minun ajattelevan tarkkaa mitä teen. Äitini lupasi auttaa kaikessa mahdollisessa ja hoitaa sillä aikaa kun olen koulussa. Kertokaa mielipiteitä asiaa, mulla on viikonloppu aikaa päättää!
auttakaa ❤️
3
144
Vastaukset
- Muu muu...
Toivottavasti ymmärsit tehdä abortin. Lapsi olisi sinun, ei äitisi.
Jatkossa EHKÄISE!!! - Toivon parasta
Mitä päätit tehdä?
Ps. Äitisi EI SAA vaikuttaa sinun päätöksentekoosi tässä asiassa. Olette jo poikaystävänne kanssa päätyneet aborttiin. Vanhempiesi tehtävä on tukea teitä päätöksessänne....ja suomalaisen miehen tapaan isälläsi ei taida olla mitään mielipidettä tähän asiaan vai vaikeneeko hän, jottei joudu konfliktiin äitisi kanssa? - Ajattele, jos osaat
Äitisi on pahasti sairas ihminen. Hän ei ymmärrä, että olet vielä fyysisesti lapsi.
Itse sain lapseni 27-vuotiaana. Olen 171 cm pitkä ja painan 58 kg ja niin vain aikuisena, terveenä ja normaalikokoisenakaan synnytys ei silti ollut ihan läpihuutojuttu ja VAIKKA kätilön mielestä olin fyysiseltä rakenteeltani optimisynnyttäjä! Tuli pahoja repeämiä, pukamia ym ikäviä juttuja.
Haluaako äitisi, että pilaat terveytesi jo 15-vuotiaana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005358609Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657