Henkilörekisteri

Ulkona sataa.

Oooho! Kova vesisade ulkona. Tuleekohan se talvi tänä vai ensi vuonna....Hmmm Tuo kissakin tuossa sateessa kastuu ja paleltuu.

Mutta mikäs auto se taas on parkissa ja tyhjäkäynnillä ? Näyttää siellä joku selaavan älypuhelintaan. Mitähän se plaraa.....? Tuo tuttu auto on... Varmaan ennenkin ollu parkissa mun ikkaunan alla. Onkohan se taas joku " meidän porukan " tyrkyttäjä, kauppias ? Jaa-a.

Kaippa se näkee puhelimestaan ettei mua, ainakaan kiinnosta. Kovin tuntuu olevan iso tuo tietomäärä kun niin vilkkuu tuo ruutu. Menisinkö kysymään, jos sais tutustua mahdollisiin omiin rekisteritietoihin ?

Tjaa. Olkoon. Sehän tuo Tietosuojavaltuutettu hoitaakin jo asiaa.
Mut lähtis nyt kuitenkin kaasutteleen muualle. Ihmisten asumista häiriköimästä.

6

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivittelijät

      Taas eilen illalla kaksi henkilörekisterinpitäjä miestä kävi kahden kerrostalon porraskäytävässä päivittämässä älypuhelimensa. Ihan ovelle asti ei tällä kertaa ollu asiaa. Roskapussi oli kyllä valmiina vietäväksi.

      • Kailottaja

        Ja kuin toinen päivä seuraa toistaan.
        Kovin on kummallista tämä paikallinen satuolennon palvonta. Kiusataan ja pelotellaan omaa porukkaa hel-vetti-löillä, kiirastulilla ja kauheilla kärsimyksillä. käydään soitteleen ulkopuolisten ovikelloa ja kysyleen mahdollista suostumusta osallistua heidän pitämäänsä henkilörekisteriin.
        Pysäytellään ihmisiä kylillä ja tuputetaan satuolennon olematonta olemista ja tulemista. Hmmmm ??? Mitähän heille oikesti kuuluu. elämässä ? Tuoko nyt sitä elävää elämää on ? Muiden kiusaaminen ja häiriköinti.


      • Aaseja_vain_ovat

        Se kyllä vieläkin mietityttää. Kun se helluntai papparainen pysäytti mut kadulla ja sanoi poliisi poikansa tehneen mun pepusta rekisterikyselyjä työpaikallaan. Sanoi papparainen tietävänsä mun asiat paremmin kuin minä itte...? Sanoi myös et " tommoinen jätkä ei oo mitään " ???
        Kait mä nyt jotain oon kun se äijä niin kiehuu...-)

        Mut sen oma mä en kuitenkaan oo, koskaan ei minua omaksi saa omistaa. Kaukaa katsoen himoita vaan saa.
        Hyi Hyi !

        Se nyt vähän mietityttää, noin yhtälönäkin. Miten se on mahdollista ? Paremmin kuin minä itte ? Tietää mun kotiasiat ?


      • Belsepuuppi

        Hyi Hyi !
        Päivät seuraa toisiaan.
        Himoitseminen ( lust ) jatkuu.
        Ylpeys ( pride ) ohjaa papparaisia.

        Tietävät oman maailmanloppunsa olevan lähellä. Vielä loppukirinä haureudet ja kiusaukset pitää kaupungilla käydä suorittamassa.

        Sitten rauhassa lossirantaan viimeistä matkaa odottamaan.


      • Teervetulemast

        Voitaisiinko jo älyllistä epärehellisyyttä vältellen todeta:

        Ei tämä ole Pietarsaaressa vika. Vaan ominaisuus.


      • Reiska181

        Porvarismiehillä on omat juttunsa ja harrastuksensa. Mikä heitä sitten auttaisi ? Hoitoon vienti ? Eei. Ei ominaisuutta voi hoitaen parantaa. Taitaa se olla tuo heidän itsekkin toivomansa ja kuuluttamansa maailmanloppu. Täytynee vaan kärsivällisesti odottaa ja kestää tiettyä epämukavuutta. Pietarsaaressa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe