Onko TeeHoo kunkku kongilla?

Onko tietoa?

Onko TeeHoo yhä alamaailman kuningas ja kunkku kongeilla, jota kunnioitetaan ja josta puhutaan kuiskien ja palvovasti, toi on "se" kingi, ja jota kadehtitaan koska sillä on 55" taulu-tv sellissä ja kaikki herkut.

25

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.1

      Tämä on totuus. TeeHoo on kiistaton johtaja ja auktoriteetti.

      • varma tieto

        Ei. Kyllä hän on u u s i UB boss Jari A.


      • Aika kultaa muistot
        varma tieto kirjoitti:

        Ei. Kyllä hän on u u s i UB boss Jari A.

        Se on totta. Kukaan ei voi olla vallassa loputtomiin. Ennen pitkää äänestävät tilalle uuden kingin. Ehkä TeeHoon aika meni kun Jari päätti alkaa bossiksi ja ottaa huumemarkkinat.


    • frendittäjä

      Oli ehkä joskus kakskytä vuotta sitten. Ei enää. (Sorry vaan ihan kauheesti. Ettikää uusi idoli.

      • kakolan kuku

        retu on pitkäli kunku


      • kytät
        kakolan kuku kirjoitti:

        retu on pitkäli kunku

        Kukui on nykyää vasikka jengit :p


      • kakplan kunku
        kytät kirjoitti:

        Kukui on nykyää vasikka jengit :p

        Perlele mä vihaam valokoita. Ne ketkä tutee mut nii tielää


      • uuvet pelit tuloos
        kakplan kunku kirjoitti:

        Perlele mä vihaam valokoita. Ne ketkä tutee mut nii tielää

        Nih oha tarki kuku su best komppis


      • kakiklan kuku
        uuvet pelit tuloos kirjoitti:

        Nih oha tarki kuku su best komppis

        Mä en tidä mikä meinaa komppis mut takin kansa oltiin koulukavrleita


      • pasilan keke
        kakiklan kuku kirjoitti:

        Mä en tidä mikä meinaa komppis mut takin kansa oltiin koulukavrleita

        Just, se kertookin jo kaiken.. Otan osaa kuku.


      • kakolan kunku
        pasilan keke kirjoitti:

        Just, se kertookin jo kaiken.. Otan osaa kuku.

        mäe tajuu mitsä meinaat? mä en ole tarkiks kaveli. kolu kamuja vaa


      • pasilan keke
        kakolan kunku kirjoitti:

        mäe tajuu mitsä meinaat? mä en ole tarkiks kaveli. kolu kamuja vaa

        Okayyy hei, se muutta assian kuku. Siks mä pyytän sulta anteksi tosi palajo. Sovitaan tää homma näjin, eiks joo kuku? Kato mäkä e e e pitä vasulousta. Onks kuku kaikkiki ookoo ny?


      • kakloan kuku
        pasilan keke kirjoitti:

        Okayyy hei, se muutta assian kuku. Siks mä pyytän sulta anteksi tosi palajo. Sovitaan tää homma näjin, eiks joo kuku? Kato mäkä e e e pitä vasulousta. Onks kuku kaikkiki ookoo ny?

        kaki okei. Vatsikalle aina tupakeikka. Nyt huikaa sen kuniaks. Kippis keke


      • pasilan keke
        kakloan kuku kirjoitti:

        kaki okei. Vatsikalle aina tupakeikka. Nyt huikaa sen kuniaks. Kippis keke

        Okayyy. Raakaa muta rehlistä. Kipis kuku.


    • Vanha ruuna

      Eikö TeeHoo ole jo menneen talven lumia? Sehän on jo melkein eläkeikäinen!

      • kaklan kuku

        Moghi on jo eläle ikäne


      • pasila keke
        kaklan kuku kirjoitti:

        Moghi on jo eläle ikäne

        Hyjä kuku. E sitg lihasila ajatela. Papu ee korva aivoo. Vahat tarat opaa homa je nil o parima suhret ulokomalei.


      • kakko.an kuku
        pasila keke kirjoitti:

        Hyjä kuku. E sitg lihasila ajatela. Papu ee korva aivoo. Vahat tarat opaa homa je nil o parima suhret ulokomalei.

        Moi vaa vittuu on kauhe kanuna ei avaitunu sun vieti mut kyl mä seviån tästä


      • pasilan keke
        kakko.an kuku kirjoitti:

        Moi vaa vittuu on kauhe kanuna ei avaitunu sun vieti mut kyl mä seviån tästä

        Ei tse mittä kuku ku vaa lesti aukses.. otetas kuppit ni pyskyy kanku poi pää. Mä kuku sanosi va et th on aika stara viekläkin. Ei toi nuoritso osa vieklää kaei jjutskii. Öitä kuku. Uteta me kuppiia. Tsau


      • käpylän keijo
        pasilan keke kirjoitti:

        Ei tse mittä kuku ku vaa lesti aukses.. otetas kuppit ni pyskyy kanku poi pää. Mä kuku sanosi va et th on aika stara viekläkin. Ei toi nuoritso osa vieklää kaei jjutskii. Öitä kuku. Uteta me kuppiia. Tsau

        Mitä kuuluu!


    • pambbu

      Sitähän voi taas simputtaa jättämällä kuukaudeksi vessa vetämättä. Vetonappi oli näets sellin ulkopuolella. Paskanheittoon sekin lysti sitten loppui.

      • BambuntarkkailijaVaho

        TeeHoo ei ole niin sivistymätön sika että heittelisi ulosteitaan. Kiviä taisi nakkailla vankilan johtajan ikkunaan, oli oikeutetusti raivoissaan (pääsivät varmaan Teehoon tappolistalle).
        Se oli psykoosi-Eikka Lehtobaari kun heitteli omia ulosteitaan Riihimäellä.


      • tsörkkä

        Se lista oli alunperin Ipen turpaan vedettävien lista...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe