Kaikki tuntemani homomiehet on

Ikävää heille

kilttejä ja ihania persoonia Jonathan antaa vastenmielisen kuvan heistä, en kyllä soisi näin tapahtuvan mutta näin ikävä kyllä tulee käymään.

9

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenvm72

      Olen samaa mieltä. Tunnen myös homomiehiä/pareja jotka ovat ystäviäni. Jonathan on eri maailmasta. Olisiko ettei tiedä vielä kuitenkaan omaa identideettiään 100%:sti?

    • rotta on rotta

      Hyvä aloitus. Toissä meillä oli kolme homomiestä, joista pidin todella paljon. He pukeutuivat aina tosi hyvin, ulkomaanmatkoilta ostivat hyviä partavesiä, joiden perään naisena kuolasin.
      Päästivät aina hississä naisen edelle, muut miehet eivät koskaan.
      Lounalla puhuivat sivistyneesti ja kysyivät aina mitä minun pojalleni kuuluu, siis huomioivat nätisti meidät kaikki.
      Yksi heistä kertoi olevansa surullinen kun täyttää 40v, eikä ole perhettä. Yritin häntä lohduttaa. Tämä rotta on irvikuva ihmisestä, olkoon hetero, bi, transu, homo mikälie julkkumulkku.

      • hyvä lapinppoika

        Veitsijutussa huomasin kuinka Andten joikhalaula on hänellä tsemppi tai rukous!


    • heräsi kysymys

      Mietinkin sitä kuinka moni homomies haluaa että heidät samaistetaan Jonathaniin ja hänen käytökseensä, veikkaampa ettei monikaan. Olisko Jonathanin mahdollinen voitto hyväksi vai pahaksi seksuaali vähemmistölle, mene ja tiedä.

      • pakko sanoa

        Pahaksi sanoisin, mutta nyt onkin kysymys Helsingin homoyteisöstä jossa tämä rotta pyörii.
        Tuotanto taatusti peesaa tätä rottaa ja yhteisöään. Tavis homo on vallan muuta, kuin nämä Dtm, manala yms. mitä näitä luolia onkaan, nuohooja joassa nämä vaihtavat kull*jaan.
        Kuvaavaa kun esitys loppui idiootti Jenna huusii missä röökii, missä röökii viipyy. Seinahullu se on, sorry.


      • Jenna laulaa viestiä
        pakko sanoa kirjoitti:

        Pahaksi sanoisin, mutta nyt onkin kysymys Helsingin homoyteisöstä jossa tämä rotta pyörii.
        Tuotanto taatusti peesaa tätä rottaa ja yhteisöään. Tavis homo on vallan muuta, kuin nämä Dtm, manala yms. mitä näitä luolia onkaan, nuohooja joassa nämä vaihtavat kull*jaan.
        Kuvaavaa kun esitys loppui idiootti Jenna huusii missä röökii, missä röökii viipyy. Seinahullu se on, sorry.

        Jenna on tainnut pölliä jopa mummonsa silmälasit. Eihän kukaan nuori nainen, enkä minäkään pitäisi moisia kamaluuksia päässäni. Järkky.
        Nyt laulaa viestiä taanille, että kohta pannaan ja kunnolla.


    • En ole HOMO

      Tämän takia minua luullaan homoksi kun olen ystävällinen naisille ja hyvätapainen ja pukeudun siististi. Mutta uskokaa nyt kaikki naiset että en ole HOMO!

      • Et varmasi ole HOMO

        Noo, kun ikää tulee sinulle selviää itsellesikin, mistä IHKA AIDON homon tunnistaa.
        Homoilla on vallan ihana suhde äitiinsä, koska meillä vielä isät helposti hylkäävät poikansa, jos hän kertoo olevanasa homo.
        Toisaalta minulla on kyllä ihana suhde poikaani, vaikka hän asuu avoliitossa ja ei ole homo.
        Me naiset sen homouden huomaamme toki heti, mutta ehkä miehet kaipaavat sitä pikkurllin kohotusta, pyllyn pyöristystä ja puheessakin sitä omaa ällösointia.
        Joni muuten talossa oli homon irvikuva, luulin että hän feikkaa homoa. Eivät homot ole Jonin kaltaisia, ässä ja ällävikaisia, katsokaa mun prsettä keikuttajia ja meikkien kanssa tuhraavia idiootteja.


    • Mitä väliä?

      Mitä sillä on väliä? Kyllä normaalit ihmiset tietävät, ettei BB kerro koko totuutta eivätkä BB:iin hakevat ihmiset ole keskivertoihmisiä. Antaahan suuri osa heteroistakin tuolla huonon kuvan heteroista.

      Eikä Jonathan ole todellakaan ensimmäinen "homojen maineen pilaaja" tuolla. Esim. viime kauden Aleks oli suunnilleen yhtä vastenmielinen, vaikka erilainen tyyppi olikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe