Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eturauhasen kiihotin

Vibraattorin etsintä

Olen heteromies ja tulin tänne homopalstalle, koska arvelin että tiedätte aiheesta enemmän.
Eli olen lukenut että miehille myydään vibraattoreja joilla saa paljon isomman orgasmin kuin perinteisellä tyylillä. Onkohan tuo pelkkää mainospuhetta vai totta? Kävin netistä katselemassa valikoimia ja oli vaikka mitä. En osaa edes valita minkä ottaisin. Olen täysin uusi näissä asioissa.
Olisiko teillä antaa mitään vinkkejä aloittelijalle?

9

3714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elävää vain

      Vinkkinä voisin kertoa, ettei elävää kyrpää mikään voita

    • Se on sama juttu kuin suhdetoiminta sen elävän pelivälineen kantajan kanssa. Jos haluaa jatkuvuutta kokeiluihin, niin ei varmaankaan kannata aloittaa isoimmasta mulkusta ;)

      • Vibraattorin etsintä

        Pitää pistää muistiin. Eli vähän pienemmällä aloitetaan. Onko sillä vibraattorin koolla merkitystä eturauhasorgasmin saannissa? Vai onko se taitolaji, pitää osata pistää se oikeaan asentoon ja liikutella sitä?


    • Kyllä se on taitolaji.

      Lisää nautintoa tai isompia orgasmeja ei voi luvata, mutta kokeilemalla tietää ja omat tuntemukset siitä mihin kohti ja missä asennossa painellaan tai työnnellään ja millä nopeudella varmasti ovat paras mittari. Joistakin tunne on epämukava, joistakin nautinto. Tämä siis muuten koskee kaikkia miehiä, eivät kaikki homotkaan halua, että peppuun tungetaan mitään.

      Tietysti kun kyseessä on kropan sisäinen herkkä ja liiallisesta painelusta toisaalta limaa erittävä, mutta myös ärsyyntyvä alue, niin muista opetella jo aloittaessa perusasiat: käy ensin vessassa suolentyhjennyksellä, muista aina liukaste ja kortsu välineen päälle, niin puhdistus käytön jälkeen on helpompaa.

      Jos joskus haluat livenä kokeilla miehen kanssa, niin hygieniastaan ja terveydestään huolta pitävä kaveri on aina etulyöntiasemassa.

      Mutta, malttia, totuttele tuntemuksiin ihan rauhassa ja ajan kanssa. Ei tämä omaan kroppaansa tutustuminen sinusta homoa tai edes biseksuaalia tee :D jos lisää nautintoa, niin eipä siitä sinulle liene haittaakaan. Luokittele sitten itsesi miten pervoksi haluat ;)

      tuosta englanniksi:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Prostate_massage

      • Vibraattorin etsintä

        Kiitos hyvistä vinkeistä.

        Pitää vain kokeilla ja tunnustella onko tämä minun juttu. Ei siitä kokeilusta haittaakaan ole, kun ei sitä väkisin sisään työnnä.


      • Sormikin riittää :)
        Vibraattorin etsintä kirjoitti:

        Kiitos hyvistä vinkeistä.

        Pitää vain kokeilla ja tunnustella onko tämä minun juttu. Ei siitä kokeilusta haittaakaan ole, kun ei sitä väkisin sisään työnnä.

        No siis, homo tai hetero, niin tuntuu ihan h*****in hyvältä, pelkkä sormi riittää ainakin mulle ;)


    • pärinääperseessä

      Olen kokeillut perseenpäristimelläkin (kovasti muuten hymyilytti erotiikka väline liikkeen myyjää kun ostin sen ja tämä laittoi siihen patterit varmistaakseen että vibra toimii) mutta en ole onnistunut saamaan orgasmia. Välillä kyllä tuntuu lantion alueella hyvätä joten uskon kyllä että eturauhasorgasmi voi olla nautinnollinen kokemus. Dildoissa on se vika että ne ovat liian kovia ja kylmiä. Lämmin kova mutta kuitenkin niin pehmeä kulli olisi varmasti paras. Uskon kyllä että voisin nauttia seksistä miehen kanssa mutta mitä homouteen tai bisseyteen tulee niin eihän pelkkä seksuaalisten tarpeiden tyydytys riitä suhteeseen ja itse en ole koskaan kaivannut miehiltä muuta.

    • klokkinini

      Hei.

      Suosittelen Id vesipohjaista liukuvoidetta joka on samettisen pitkäkestoinen eikä mikään tahmainen flush tms huonot esimerkkejä.
      Liukuvoide pitää olla pitkäkestoien ja riittävän tuntuista.

      Suosittelen Rocky rude boy tai Aneros helix mutta myös sinun tulisi tehdä kuivaharjoitus ja löytää eturauhanen ja suurinpiirtein tunnustella varovaisesti niin osaat hankkia laadukkaan tuotteen josta alatimiloa kun yksinäisyys iskee tai haluat energia itsellesi lisää tai jopa eturauhasen kiusottelulla lisää ns miesmaitoa jolla voit maalata kasvot jollekille :-)

      Nauti koe ihastu ja oo häppi.

      • Vibraattorin etsintä

        Kiitos vinkistä. Pitää mennä googlesta etsimään noita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe