Kun sairastuu, niin saattaa käydä. Olin vain kamalan hämmästynyt, kun yksi kaveri sanoi, ettei enää uskalla tulla meille. Ihan kuin olisin vaarallinen ja mulla olisi kirves ovenpielessä odottamassa vieraita. Ootteko te kokenut sitä, että kaverit lähtevät?
Kaverit katosivat
3
151
Vastaukset
- vanhukko
Itseltänikin on kadonnut kaveri , aika on sellainen. Uusia vaan ei ole tullut tilalle.
- epävarmakaveri
Minä yritän olla kaverilleni kaveri, joka ei katoa vaikka hänen diagnoosi alkaa selviämään. Välillä pelottaa että mitä jos en ole vielä "nähnyt kaikkea", enkä tiedä mitä on hänen taholtaan odotettavissa. Silloinhan hylkääminen olisi vielä pahempaa jos hylkään vasta sitten kun asiat muutenkin synkkenevät hänen kannaltaan. Mutta pakko toisaalta on miettiä omaakin jaksamista jos omakin elämä alkaa muuttumaan liian raskaaksi.
Vaan tykkään elää tätä hetkeä liikaa murehtimatta. Ja miettiä että ei ole mitenkään varmaa että sairaus pahenee, vaan voi yhtä hyvin parantua nyt kun saa hoitoa. - paha paavali
Mulla on useampikin kirves ovenpielessä odottamassa, toki niille
ainakin tähän päivään asti on löytynyt asiallista hyötykäyttöäkin.
Enkä kaipaa minkään sortin "vierailijoita" enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1193277Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville522843Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122374Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111922- 1681554
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301258- 521104
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15916Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois111888Polvinen hylkäsi Persut
Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.146842