toivottoman ihastunut..

tyttiliini29

Kertokaa lesbo naiset miksi bi nainen ei kelpaa?? Olen toivottoman ihastunut jopa rakastunut erääseen lesbonaiseen. Olen välittänyt hänestä jo vuosia. Tuntuu jopa että tämä nainen ns "halveksii" minua koska olen "bi" meillä on ollut juttua (lähinnä muutaman kerran seksihetkiä) mutta sitäkin loistavampaa. Näemme usein. juttelemme paljon. mutta joka kerta kun otamme viiniä tilanne muuttuu seksuaaliseksi. Tiedän että hänkin välittää minusta mutta ei halua vakavaa. Minä taas olisin valmis vakavampaakin. Nainen ei halua esitellä minua ystävilleen. Sanoo ettei voi olla kanssani koska olen "bi" sydämmeni särkyi.. :'( En tiedä mitä tehdä..entä jos olenkin lesbo! Tämä nainen tietää ex miehestäni jonka kanssa olin 8 vuotta. Olemme pysyneet miehen kanssa väleissä mutta vain ystävinä! Ei ole minkäänlaista seksuaalisia haluja exääni koskaan! Hänelläkin uusi nainen jo. Vain koirien takia olemme väleissä. Mutta jotenkin tämä asia tuntuu haittaavan nais "ystävääni". Miksi lesbo naiset eivät välitä bi naisista?

4

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bi polar

      Olen itsekin bi ja joskus pohtinut tätä. Onkohan se jotenkin "pelottavaa" kun kumppani ei kuulu selkeästi johonkin kategoriaan. Ei tiedä "mihin" bi nainen rakastuu. Minä sanoisin että persoonaan, mutta asia pitää sisäistää sen ymmärtääkseen. Annan estradin niille joille kysymys oli osoitettu.

    • hömhöm

      Jos saan, niin muotoilisin mieluummin tuon kysymyksen niin, että miksi juuri tuo nainen ei välitä bisseistä. Kysehän on kuitenkin yksittäisestä ihmisestä, joka ei edusta kaikkia lesboja.

      Sitten se itse vastaus. Tai no, minun näkökulma tähän sinun ongelmaan. Eli miksei hän halua mitään vakavaa suhdetta? En näe hänen pään sisään, enkä siten tiedä mitä tämä naikkonen miettii. Tietäneekö itsekään? Kysy vaan ihan suoraan, että mistä kiikastaa. Jos kyse on jostain pelosta, että lähet kuitenkin miehen matkaan, niin siinä asiassa on sillä naisella kasvun paikka. Jostain hänen omasta ongelmasta varmasti on kyse.

      Niin minä siis kannatan suoraa toimintaa. Mene ja puhu ystävälles.

    • Tzaikka

      Joo, on näitä naisia, jokka hokee kuulemaansa mantraa..bi-naiset lähtee miehen matkaan.

      Ite on lesbo ja mun binaiset ei o koskaan lähteneet miehen matkaan , kun ovat kunnolla naisen makuun päässeet.

      Olen sitämieltä kanskin, että kyseisen yksilö henkilökohtanen ongelma, eli pitäs sitä itseluottamusta vaan hommata.

      • että näin

        Minulla taas kaikki tapaamani bisset ovat lähteneet miehen matkaan. Se ei johdu suinkaan siitä, että minulla olisi huono itsetunto, vaan siitä, että niillä binaisilla on huono itsetunto eivätkä he kestä henkisesti vahvaa naista eivätkä yhteiskunnan painetta. Helpompi olla miesten kanssa kun he maksavat kaiken, elättävät naisen, yhteiskunta suhtautuu hyväksyvämmin eikä ole vahvaa naista, jonka varjoon he pelkäävät jäävänsä...He myös haluavat kumppanikseen sen verran yksinkertaisen ihmisen, joka ei huomaa, että toinen käy aina silloin tällöin vieraissa. Yksi binainen vaihtoi toiseen naiseen, minua roimasti tyhmempään ja rumempaan, että se siitä itsetunnosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2108
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1647
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe