Minulla alkaa tylsyys ja paluu arkeen :(

Niin yksin taas....

Olen nyt tiiviisti 3kk seurannut talon toimia ja jättänyt lähes oman elämäni kokonaan sivuun, ja nyt tänään kun kaikki loppuu minulla alkaa todella tylsä lopputalvi :( ei mitään tekemistä kun ei ole edes duunia :( Miten saan taas aikani kulumaan ja miten pitkään saan kevättä odotella että aurinko alkaa paistamaan ja tuo elämääni valoa....

12

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      Kyllä nainen aina löytää ystävän ja jotain tekemistä.

      • Niin yksin taas....

        Olen kylläkin mies.


      • --------------------
        Niin yksin taas.... kirjoitti:

        Olen kylläkin mies.

        taidat olla sitten homo


      • Niin yksin taas....
        -------------------- kirjoitti:

        taidat olla sitten homo

        Olen BI. Mutta mitä väliä kun jokatapauksessa oon YKSIN.


      • --------------------
        Niin yksin taas.... kirjoitti:

        Olen BI. Mutta mitä väliä kun jokatapauksessa oon YKSIN.

        Sun pitää yrittää hankkia joku kiva tyttöpoika ystäväksi sitten.


      • Niin yksin taas....
        -------------------- kirjoitti:

        Sun pitää yrittää hankkia joku kiva tyttöpoika ystäväksi sitten.

        Mikä on tyttöpoika? Haluan tytön TAI pojan, en mitään tyttöpoikaa. BB-Joni olis ihana. Mut en mä sitä tuu ikinä saamaan... Enkä ketään muutakaan.


      • just se
        Niin yksin taas.... kirjoitti:

        Mikä on tyttöpoika? Haluan tytön TAI pojan, en mitään tyttöpoikaa. BB-Joni olis ihana. Mut en mä sitä tuu ikinä saamaan... Enkä ketään muutakaan.

        Joni on juuri sellainen tyttöpoika, ei tiedä onko lintu vai kala vai molempia.


    • ei enää koskaan

      Ihanaa kun tämä potaska loppuu, vie liikaa aikaa. Koukuttaa ällöttävästi enkä pidä mistään koukusta. Suurin osa ajasta on mennyt hukkaan kun olen tätä seurannut, pitää olla viimeinen kausi kun tätä seuraan.
      Mitä tuo rotta muuten noita kynsiään kaivelee, mitä sen niistä hakee.

      • huono kausi

        Se terottaa kynsiään jotta voi puukottaa jotain selkään.


    • dinaali lähenee

      Mä ainakin keitän kohta kahvit ja katson extran. Sitten odottelen finaalilähetystä.

    • tee se Andte !

      Sama juttu. Koskaan ennen en ole bb:tä seurannut, mut jäin kyl nyt koukkuun. Varmaan tulee pieni tyhjiö vähäksi aikaa, mut elämä jatkuu. Ihan hulluna ja jännittyneenä odottelen tässä finaalia alkavaksi. Sitä ennen ekstra. Viinipullo korkataan pian !

    • Big Sister

      Hei tsemppiä sinulle Niin yksin taas...! Toivottavasti löydät mukavaa ajanvietettä bb:n tilalle. Kyllä oudolta tuntuu että ohjelma nyt loppui. Pientä lievitystä vierotusoireisiin vois tuoda ainakin tulevat uutisoinnit kisaajista, esim. Danista ja Jennasta, jatkuuko romanssi vai ei. Kyllä Seiska informoi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe