bupropioni lääke

Buprop

Hei

Onko kenelläkään kokemusta olisiko tästä apua esim. Lithiumin kyytipoikana 2-tyypin masennusta hoitamaan? Nyt syönyt vuoden Valdoxania ja tuntuu että on rahanhukkaa ja maksan turhaa rääkkäystä.

Kiitos.

9

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buprocaine
    • Buprop

      okei, siinä sun kokemus, kiitos paljon. Tää palsta on kyllä syvältä.

    • dfgdgdfgdfh

      Eiköhän kuolema korjaa tarpeeksi nopeasti jo tuolla litiumilla. Älä nyt enää lisää mömmöjä rouski.

    • Buprop

      Kiitos.

      • dlkhfa

        Älä noista tai tuosta yhdestä lääkevastaisesta hörhöstä välitä. Hän ei tajua että tarttis sitä nappia naamariin kaikista eniten. Tollaset lausumat ovat pilkkaavia sun masennusta kohtaan. Älä siis välitä.
        Itsellä ei ole kokemusta tuosta mainitsemastasi lääkkeestä. Lamictalista on toki ja se auttoi masennukseeni yhdessä liton kanssa.


    • buprop

      dlkhfa,

      lmi lito valdoxan mulla. lito auttaa, muita haluaisin vaihtaa / ottaa pois. tämä palsta kärsii näistä pas..sista, jotka tappaa asiallisen keskustelun ja keskustelijat. Surullista.

    • pipo kakkonen

      Mulla sama sairaus. Voxra myös käytössä ja en voi todellakaan moittia. Depis-kausina todella aktivoiva. Tämähän on tosi mieto amfetyyppinen stimulantti mutta antaa kyllä sitten sielä toisessa päässä sairautta, vauhtia joten aika hyvin täytyy itsensä ja oireensa pystyä tunnistamaan. Mulla depis painotteisena kakssuuntanen2. Jos on se vauhdikkaampi puoli hallitseva niin empä taida siinä tapauksessa suositella...

      Muu lääkitys: Ketipinor, Lamictal ja hyppysellinen Xanoria.

      • pipo vielä

        Lisäyksenä vielä, että lääkkeen väärinkäyttö potentiaali on niin heikko, että kyllä se väärin käyttävä porukka on tosi epätoivosta jengiä. Tämähän on depotti ja jos sen oikein käyttää niin positiiviset vaikutukset on on toki sillä voittavalla sijalla. Tuola aikaisemmassa videossa oli kyllä karmeeta kateltavaa mitä ihmiset tekee itelleen. Wellbutrin eli meikäläisittäin Voxra ei taatusti sytytä edes Suomalaista ammatti porukkaa. Terveydellinen hinta on aika kova varttitunnin 'nousuista'...


    • bupri

      Pipo vielä, kiitos asiallisesta vastauksesta

      Minä kysyn tästä lekuriltani. Mun taudinkuvaan kuuluvat (keskivaikea) syys-talvimasennukset ja keväiset joko positiiviset tai dysforiset lievät hypomaniat.Joskus harvoin masennun niin että sairaala kutsuu. Vaikea elämäntilanne ei juuri asiaa auta ja siksi toivon melkein mitä vaan että saisi toimintakykyä masennuksen keskellä. ketipinoria mulla on ja se on periaatteessa ok, mutta aiheuttaa ikävän sivuvaikutuksen, mikä estää sen käytön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe