AUDI MERSU BEMARI VOLKSWAGEN

ei velkoja

Siinä merkit, joihin ei kannata kenenkään, vähänkään järkeä käyttävän kajota. Tai kannattaa siten, jos haluaa kauppalehden mustalle listalle...........

13

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä

Voi, että pitääkin ahistaa. Siitä kun selviät, niin ota kunnon perskänni.

• ei velkoja

Ei minua ahista yhtään, kun ei ole velkojakaan, ja alla vielä uusi autokin, Mutta entäs teitä?......Paljonkos on vielä maksamatta?...........Ottakaa kunnon kännit, niin katala finanssimaailma unohtuu edes hetkeksi...........

• vai mitä

On sulla paha olla. Keskellä yötä pitää vielä lapsellisia kirjoitella pikku pierussa.

• ei velkoja

Keskellä yötä voi tehdä esim. vuorotyötä. Oletkos sellaista ajatellut?
      Ai mutta ettehän te työttömät ylivelkaantuneet sellaisesta mitään tiedä.

• hanki pätevyys

Kuka nyt yöllä töitä tekee, joku stevari varmaankin jotten perusteella ainakin.

• vai mitä

Vanha-Kainuulaista sananlaskua lainatakseni: Mulkut ne yöllä töitä tekee. No, ei siinä mitään, olen itsekin tehnyt keskeytymätöntä kolmivuoroo yli 30 vuotta. En enää, eikä todellakaan ole sentin senttiä velkaa, enkä ole edes aku-ankan mustalla listalla. -Ja, kas autona MB:n e-mallin 320cdi alle 100.000 ajettuna ilman vikoja. Auto sekin vain on. Itse elämä on ihan muualla. Näin meillä. -Hyvää yötä!

• Enennustaja

Oletko kova lottoamaan? voisit koittaa kun nykyään nuo kaikki mainitsemasi ajoneuvot ns.häpetahrattu päästöskandaalin vuoksi. Lisäten koko vw konsernin ei vain audia. Ps. itekin valinnut toisin.

• gdfgdfgdfdfgd

Saksalainen laatu on vitsi.

• rrrrrrrrrrrrrrr

En ostais saksalaista autoa, mieluummin ajelisin vaikka invamopo Erkkolalla. Nyt onneksi nuo saksalaisten huijaukset paljastuvat ja " premium" merkeillä ajelevat hikipomot suhaavat niillä alahuuli väpättäen. Ihmettelen miksi noille saksalaisille vikapesille ovat merkkiuskollisia, vai eikö niitten omistajat vaan älyä vaihtaa parempiin ja luotettavimpiin merkkeihin, niinkuin esim. Toyota, Volvo, Honda ja Chrysler, joka sekin on kaikesta haukkumisesta huolimatta laatuauto saksalaisiin verrattuna.

• mersumies2

On meinaan nautinto ajaa Mersulla C250 4-matic 150 kW 500nm väännöllä. Tämän ei todellakaan ole persaukinaisten trollien auto. Lähtee valoilta talvikelillä kuin hauki rannasta.

• 1324

Saksalaiset autot ovat tosi noloja nykyään. Itse vaihdoin vokkelon pois, kun aina sai ajaa peläten vikoja ja niitähän riitti. SURKEITA SÄKSÄTTIMIÄ KAIKKI!!!!.

• blondityttöt

voi mua kurjaa olen turhaan antanut pilluani bmv kuskille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72