AUDI MERSU BEMARI VOLKSWAGEN

ei velkoja

Siinä merkit, joihin ei kannata kenenkään, vähänkään järkeä käyttävän kajota. Tai kannattaa siten, jos haluaa kauppalehden mustalle listalle...........

13

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä

      Voi, että pitääkin ahistaa. Siitä kun selviät, niin ota kunnon perskänni.

    • ei velkoja

      Ei minua ahista yhtään, kun ei ole velkojakaan, ja alla vielä uusi autokin, Mutta entäs teitä?......Paljonkos on vielä maksamatta?...........Ottakaa kunnon kännit, niin katala finanssimaailma unohtuu edes hetkeksi...........

    • vai mitä

      On sulla paha olla. Keskellä yötä pitää vielä lapsellisia kirjoitella pikku pierussa.

    • ei velkoja

      Keskellä yötä voi tehdä esim. vuorotyötä. Oletkos sellaista ajatellut?
      Ai mutta ettehän te työttömät ylivelkaantuneet sellaisesta mitään tiedä.

      • hanki pätevyys

        Kuka nyt yöllä töitä tekee, joku stevari varmaankin jotten perusteella ainakin.


    • vai mitä

      Vanha-Kainuulaista sananlaskua lainatakseni: Mulkut ne yöllä töitä tekee. No, ei siinä mitään, olen itsekin tehnyt keskeytymätöntä kolmivuoroo yli 30 vuotta. En enää, eikä todellakaan ole sentin senttiä velkaa, enkä ole edes aku-ankan mustalla listalla. -Ja, kas autona MB:n e-mallin 320cdi alle 100.000 ajettuna ilman vikoja. Auto sekin vain on. Itse elämä on ihan muualla. Näin meillä. -Hyvää yötä!

    • Enennustaja

      Oletko kova lottoamaan? voisit koittaa kun nykyään nuo kaikki mainitsemasi ajoneuvot ns.häpetahrattu päästöskandaalin vuoksi. Lisäten koko vw konsernin ei vain audia. Ps. itekin valinnut toisin.

    • gdfgdfgdfdfgd

      Saksalainen laatu on vitsi.

    • rrrrrrrrrrrrrrr

      En ostais saksalaista autoa, mieluummin ajelisin vaikka invamopo Erkkolalla. Nyt onneksi nuo saksalaisten huijaukset paljastuvat ja " premium" merkeillä ajelevat hikipomot suhaavat niillä alahuuli väpättäen. Ihmettelen miksi noille saksalaisille vikapesille ovat merkkiuskollisia, vai eikö niitten omistajat vaan älyä vaihtaa parempiin ja luotettavimpiin merkkeihin, niinkuin esim. Toyota, Volvo, Honda ja Chrysler, joka sekin on kaikesta haukkumisesta huolimatta laatuauto saksalaisiin verrattuna.

    • mersumies2

      On meinaan nautinto ajaa Mersulla C250 4-matic 150 kW 500nm väännöllä. Tämän ei todellakaan ole persaukinaisten trollien auto. Lähtee valoilta talvikelillä kuin hauki rannasta.

    • 1324

      Saksalaiset autot ovat tosi noloja nykyään. Itse vaihdoin vokkelon pois, kun aina sai ajaa peläten vikoja ja niitähän riitti. SURKEITA SÄKSÄTTIMIÄ KAIKKI!!!!.

    • blondityttöt

      voi mua kurjaa olen turhaan antanut pilluani bmv kuskille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe