Hän ei haukahda turhaan vaan epätavallisuudesta yössä

moikka moiii hymiöll

Syykin löytyi Nyt se on siinä. hesari katsoin tuota ylellisyyttäni lattialla jonka nostin varovasti keittiön pöydälle vaikka sana keittiö pikemmin on kuin hongkongilaisesta ikean kuvastosta jonka kaikki tarvittava on käden ulottovilla sekä hyötyliikunta koostuu vaikeamman kautta kattiloihin joten uskoakseni suoritan riittävän määrän aamujumppaa pelkästään puuhastelemalla. Pekemme on siitä poikkeus että ei hauku turhaan ja kun hän ilmoittaa jostain epätavallisuudesta senkin tekee mitä hienostuneemalla tavalla vain minun kuultavaksi tyylillä Kun hän kerran wuh se pitää riittää :)


Riisikattila porisee viehättävästi upo merkisellä hellalla joka on yli kaksikymmentä vuotta monet kanat kuin makkarakeitokset riiseistä nyt puhumattakoon palvellut vähäistä palvelijaansa Mikä tässä aamussa on joka tuottaa pelkkää onnellisuutta vaikka en osalistu korvikeuskontoihin enkä muihinkaan mielenhalinta kursseille jne. Oranssit appelsiinit loistavat kutsuen maistamaan nämä ei ole israelista vaan lähikaupasta jossa kaupansetä oli ajattelut asiakkaiden vitamiinin tarpeen tyydyttyvän loistavasti appelsiineilla ja vihaneksilla Vihreät omenat loistavat myös kutsuvasti joskin kirpeys heissä ei ole mielyttävän makuista Yleensä terveelinen ei maistu hyvältä :) joten jääköön tähän.


Aamuani kuuluvasti mutta hienostuneemalla tavalla tietenkin tunnelmoi radio suomesta kuuluva musikki ja vielä kun kerron että vaihdoin vaihteeksi kahvini nescafe kultaan perusteluina että entisen keittimen menessä mokasin ja ostin vääränlaisen ja halvan joka muuten jää varakeittimeksi koska oli huolimaton enkä tarkastanut sitä että siinä oli ikuinen suodatin sellainen härpäke että juhla mokkaa ja pirkkaa saa mitata monta mittaa ennen kun hieno kahvin tuoksu saatika makua saa. se siitä.


Tähän kun vielä hehkutan niitä kaikkia pihavaloja ja kynttilöitä millä asukkaat luovat tunnelmaa ja kohta vielä joku lämmitää puusaunansa niin melkein täydellinen aamu kaikesta huolimatta mistä minun ei tarvitse olla mitään mieltä Nyt kuitenkin velvollisuudet kutsuvat riisin kypsymisen johdosta pekeni valinnut täksi päiväksi cesar country jonka tarjoilen keitetyn riisin kera . Pekemme pitää miljonäärin kohtelua perusoikeutenaan joten minun täytyy rajoittaa hänen :) perusoikeuttaan muuten hänkään ei ole onnelinen vaan hänestä tulisi äksy vanha hampaaton tyranni.


Nyt hän odottaa tuolla ystävälistä tarjoilua joten vähäinen palvelijanne siirtuu muihin tehtäviin :) heissan

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvähyvämurinaa

      tästä onnekaasti voinkin siirtyä musikkiin, Radio suomen kun aamulla aukaiseen tietää olevansa suomessa enkä ole kiinostunut heidän polittisista näkemyksistää kuin myöskään olisin urautunut pelkäksi radio suomen kuuntelijaksi Taajuksilla liikun milloin milläkin Yhtään ei hävetä sanoa julkisesti miten paljon hyvää vanhaa musikkia tulee järvisuomesta ja esittäjiä joista en ole kuulutkaan Sanoitukset kohdallaan sen kuulin viime viikonvaihteessa Jos halusin mainostaa jotain vaikka tätä silkkishampoota jolla pesen kohta lemmikkin mainostaisin tuolla kanavalla :)


      Monenlaisen musikin kuuntelu vahvistaa kuin nuoremmat rokkaritkin tietävät että he eivät omista yhtä ja ainoaa musikkimakua josta ko suomi pitää Musikkikasvatus avaa mahdollisuuksia Laatuun ja klasikoiden ominaispiirteisiin miksi mm. Hopein kuu tai aikamiesten iltatuulen viesti ovat pitäneet nykyajassakin kiistattoman ykköspaikkansa mm. :)


      Nyt minua tönitään jalkaa kuuluvasti hyvähyvämurinalla joka tietää sitä että vähäinen palvelija alkaa valmistaa hyvähyvämurinalle silkkikylpyä joten toivotan jokaiselle mukavaa viikonvaihhetta iloisen kulkurin tahdissa hymiöillä.

    • http://www.listamedi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe