hollannissa pahin ongelma

suomalainen

Siinä se sitten nähtiin taas.
Ensin maassa on muutama muslimi jotka kertovat uskontonsa erinomaisuudesta.
Kun heitä sitten valuu lisää niin huomataan että alkuperäisiä maan omia kansalaisia tapetaan ja yllättäin muslimeilla on jo oma ääriprikaattinsakin.

Kun niitä muslimeja sitten alkaa olla enemmistö niin onkin helppo aloittaa pieni sisällissota jolla alkuperäiset ihmiset voidaan eliminoida.

Niin siinä käy joka paikassa mihin muslimimaahanmuuttajia päästetään.

Suomesta saataisiin moiset "muslimiprikaati" -ongelmat vielä pois jos vaan ajoissa toimittaisiin. Mutta kun ei toimita niin odotellaan nyt sitten mielenkiinnolla montako vuotta menee että täälläkin alkaa räjähtelemään.

46

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannah

      TÄYSIN TOTTA!!!

      • yx vaan

        .....


      • yaa

        hinolla nimellaan....


      • suomalainen
        yaa kirjoitti:

        hinolla nimellaan....

        ...enkä koskaan aio mennä muslimimaahan muslimeja häiritsemään.

        En aio mennä sinne muslimi-elokuvaohjaajia tappamaan, enkä liittymään militantteihin jotka uhkaavat räjäyttää muslimien alueita.

        Hieno on nimeni ja siitä pidän kiinni.


      • yaa
        suomalainen kirjoitti:

        ...enkä koskaan aio mennä muslimimaahan muslimeja häiritsemään.

        En aio mennä sinne muslimi-elokuvaohjaajia tappamaan, enkä liittymään militantteihin jotka uhkaavat räjäyttää muslimien alueita.

        Hieno on nimeni ja siitä pidän kiinni.

        .....
        Miksi haluaisin...?
        Elokuvan ohjaaja teki oman työnsä, ja joku häirikkö tappoi häntä julmasti "omissa oloissa".
        Murhaaja tuhansista murhaajista.
        Hän rikkoi lain ja siitä tulee kantamaan vastuunsa teostaan.
        Tämä tapaus ei ole sitä surullisempaa kuin Anna Lindhin murha.
        Järkyttävä ja huolestuttava on siinä että murhaaja epäillään radikaali-muslimiksi, ei niin kuin se Milo...
        Ja maailmassa on suuri terrorismi, joka haluaa tehdä islamin-uskoiset terroisteiksi.
        Ja, ja muslimit ovat sen terrorismin alla ahdingossa.

        Toinen-mmaailmansodan alku-soitto olikin murha, ja millijoonia kuoli seurauksena.

        Olenkos huoleton?
        Valitettavasti juureutunutta vihaa vastaan, järjestelmällisesti kasvatettua valhetta vastaan, meillä, tavallisilla ihmisilla ei ole niitä kaatavia voimia.
        Minä vain toivon ja rukoilen ettei mielettömyys valtaa ihmis-sielujaan.


      • yaa
        suomalainen kirjoitti:

        ...enkä koskaan aio mennä muslimimaahan muslimeja häiritsemään.

        En aio mennä sinne muslimi-elokuvaohjaajia tappamaan, enkä liittymään militantteihin jotka uhkaavat räjäyttää muslimien alueita.

        Hieno on nimeni ja siitä pidän kiinni.

        olet Hannah ja suomalainen?
        Onnea!


      • suomalainen
        yaa kirjoitti:

        olet Hannah ja suomalainen?
        Onnea!

        En oo mikään Hannah.

        Jos viestisi oli häneen eikä minuun kohdistettu niin sitten vastasin väärässä paikassa. SORRY !!!


    • yaa

      "jolla alkuperäiset ihmiset voidaan eliminoida."
      muka muslimit tekisivät sen, vaikka lähi-historia kertoo jotain aivan muuta....

      • yaa

        maailmassa...mielipuoli tappaa elokuvan ohjaajan ja mielipuolet ryhtivät samaan tapaan....
        alueella, josta uskottiin sivistyneiksi...


      • yaa
        yaa kirjoitti:

        maailmassa...mielipuoli tappaa elokuvan ohjaajan ja mielipuolet ryhtivät samaan tapaan....
        alueella, josta uskottiin sivistyneiksi...

        vastaus on "laki".


      • suomalainen

        Kyse on tässä Hollannin tapahtumasta. Tajuatko.
        Siinä Täysin maahan kuulumaton henkilö tuli ja ELIMINOI. Vai väitätkö sitä roskapuheeksi?

        Jos keskustelemme lähi-Idästä tai Tsetseniasta tai Norsunluurannikosta tai ihan mistä tahansa muusta paikasta johon länsimaalaiset änkeävät niin se on täysin eri asia.

        Miksi niitä tähän sekoitat?


    • Näinhän taas kerran vanha ja kulunut tarina juutalaisten kansainvälisestä salaliitosta ja maailmanvalloituspyrkimyksesstä herätetään henkiin ja sovelletaan tällä kertaa muslimeihin.

      Pläääh.

      • Teppo1

        minua, kun minä sivistymätön en muista lukeneeni tai kuulleeni äärijuutalaisista, jotka olisivat terrorisoineet tai murhanneet Euroopan valtaväestöä. Jos et pysty vastaamaan niin sanon vaan että pläääh.


      • Teppo1 kirjoitti:

        minua, kun minä sivistymätön en muista lukeneeni tai kuulleeni äärijuutalaisista, jotka olisivat terrorisoineet tai murhanneet Euroopan valtaväestöä. Jos et pysty vastaamaan niin sanon vaan että pläääh.

        rikollisia mahtui. Ja heitä kyllä hyödynnettiin leimattaessa juutalaisväestöä - aivan kuten nykyään jotkut hyödyntävät Hollannin fanaattista murhaajaa leimattaessa toistsa kansanryhmää.

        Joten sano vain rauhassa "pläääh".


      • en oo Teppo
        Teppo1 kirjoitti:

        minua, kun minä sivistymätön en muista lukeneeni tai kuulleeni äärijuutalaisista, jotka olisivat terrorisoineet tai murhanneet Euroopan valtaväestöä. Jos et pysty vastaamaan niin sanon vaan että pläääh.

        Mutta oletko lukenut kansallissosialisteista jotka päättivät että saksan talousvaikeudet johtuivat siitä että juutalais vähemmistö teki kovasti töitä ja vaurastui.

        Oletko luekenut kuinka ko. valtion harhautetut kansalaiset antoivat sairaalle ihmiselle, ensin yksinvaltiuden yhdeksi vuodeksi. Harmi tuo HULLU ensi töikseen muutti demokraattisen päätöksen ja poisti yhden vuoden toiminta ajan. Jolloin hänen piti postaa muuten työttömyys ja järjestää kaikille saksalaisille kunnon koti ja isänmaa.
        Tuo sota kesti aika kauan.

        Että ei äärijuutalaisa ,,, vaan ääri saksalaisia.
        Joskus uhri ja uhka on vaikea nähdä ja eroittaa.
        Ei siis leikitä tulella.


      • Teppo1
        en oo Teppo kirjoitti:

        Mutta oletko lukenut kansallissosialisteista jotka päättivät että saksan talousvaikeudet johtuivat siitä että juutalais vähemmistö teki kovasti töitä ja vaurastui.

        Oletko luekenut kuinka ko. valtion harhautetut kansalaiset antoivat sairaalle ihmiselle, ensin yksinvaltiuden yhdeksi vuodeksi. Harmi tuo HULLU ensi töikseen muutti demokraattisen päätöksen ja poisti yhden vuoden toiminta ajan. Jolloin hänen piti postaa muuten työttömyys ja järjestää kaikille saksalaisille kunnon koti ja isänmaa.
        Tuo sota kesti aika kauan.

        Että ei äärijuutalaisa ,,, vaan ääri saksalaisia.
        Joskus uhri ja uhka on vaikea nähdä ja eroittaa.
        Ei siis leikitä tulella.

        Olen siinä uskossa, ettei juutalaisilla ollut samanlaista näkyvää ja agressiivista siipeä kuten tämän päivän muslimeilla. Kyselin lisätietoa Aabrahamilta, mutta sieltä tuli niin lattean ylimalkainen vastaus, että sanon nyt vaan että pläääh.


      • yaa
        Teppo1 kirjoitti:

        Olen siinä uskossa, ettei juutalaisilla ollut samanlaista näkyvää ja agressiivista siipeä kuten tämän päivän muslimeilla. Kyselin lisätietoa Aabrahamilta, mutta sieltä tuli niin lattean ylimalkainen vastaus, että sanon nyt vaan että pläääh.

        Irak hyökkäsi Amerikkaa, koska Amerikka valmistui ydinaseita ja joukkotuhoaseita, kemikaaliaseita.
        Irak halusi öljy-tuotantoa itselleen Amerikalta pois.????

        Tsetsenia tunkeutui Venäjälle ja määrää venäläisiä miten ja mitä saa tehdä??

        Ja minä olen terroristi koska olen muslimi.?

        Agressivisuuden uhrit ovat britannia, Amerikka ...ja venäjä!!


      • suomalainen

        Uutisissa kerrotaan että ovat Hollannin muslimimilitantit luvanneet aloittaa paikkojen räjäyttelyn.

        Siinä sulle salaliittoteoriaa.


      • suomalainen
        yaa kirjoitti:

        Irak hyökkäsi Amerikkaa, koska Amerikka valmistui ydinaseita ja joukkotuhoaseita, kemikaaliaseita.
        Irak halusi öljy-tuotantoa itselleen Amerikalta pois.????

        Tsetsenia tunkeutui Venäjälle ja määrää venäläisiä miten ja mitä saa tehdä??

        Ja minä olen terroristi koska olen muslimi.?

        Agressivisuuden uhrit ovat britannia, Amerikka ...ja venäjä!!

        Täällä käsitellään nyt Hollannin ongelmaa.

        Bush ja Putin ovat täysiä terroristeja. Se tiedetään kyllä. Heillä vaan on liikaa valtaa jotta heitä ei voida terroristeiksi julkisesti kutsua.

        Mielestäni Putin on jopa Bushia rankasti pahempi terroristi. No, sellaista kutsutaankin diktaattoriksi.

        Kaikki sympatiani ovat Tsetsenialaisten puolella.
        TIEDÄTKÖ MIKSI ???
        SIKSI että se on Tsetsenien OMA MAA. Eikä Terroristi Putinilla ole sinne MITÄÄN ASIAA mennä.


      • en oo teppo
        Teppo1 kirjoitti:

        Olen siinä uskossa, ettei juutalaisilla ollut samanlaista näkyvää ja agressiivista siipeä kuten tämän päivän muslimeilla. Kyselin lisätietoa Aabrahamilta, mutta sieltä tuli niin lattean ylimalkainen vastaus, että sanon nyt vaan että pläääh.

        ...Saksalaisilla oli ..kun he kansanryhmää alkoivat teurastaa...

        ja siihen höynäytettävien joukkoon sinäkin nukut...kun et tajua että joskus uhri onkin se joka toimii..

        Saksan kansa on saanut maksaa kovasti siitä että antoivat Aatun heilua miten lystäs.


      • Teppo1
        en oo teppo kirjoitti:

        ...Saksalaisilla oli ..kun he kansanryhmää alkoivat teurastaa...

        ja siihen höynäytettävien joukkoon sinäkin nukut...kun et tajua että joskus uhri onkin se joka toimii..

        Saksan kansa on saanut maksaa kovasti siitä että antoivat Aatun heilua miten lystäs.

        että olen samaa mieltä kanssasi.


      • Anonyymi
        Teppo1 kirjoitti:

        Olen siinä uskossa, ettei juutalaisilla ollut samanlaista näkyvää ja agressiivista siipeä kuten tämän päivän muslimeilla. Kyselin lisätietoa Aabrahamilta, mutta sieltä tuli niin lattean ylimalkainen vastaus, että sanon nyt vaan että pläääh.

        Natsit ja arabit olivat yhtä.


    • Ömer (herzamanki Ömer)

      Monen sadan vuoden...valtaus!
      Ketkä ovat "Alkuperäisiä ihmisiä" ja mitä
      tapahtunut!?

      >>>"
      huomataan että alkuperäisiä maan omia kansalaisia tapetaan">"
      Ranska on tänään laittanut Norsunluurannikon kapinalliset kuriin voimakeinoin"

      • suomalainen

        Onko sulla Hollannin aiheen aiheuttanut tapahtuma kokonaan hukassa???


        >>>Ketkä ovat "Alkuperäisiä ihmisiä" ja mitä
        tapahtunut!? >>>

        Etkö tosiaan tiedä mitä Hollannissa tapahtui ???
        Maahan täysin kuulumaton Muslimitulokas tuli ja tappoi. Ja tiedätkö edes kenet ?

        Menisivät Afrikan muslimit takaisin omaan maahansa tappamaan jos Eurooppa on niin paha paikka olla.


      • yaa
        suomalainen kirjoitti:

        Onko sulla Hollannin aiheen aiheuttanut tapahtuma kokonaan hukassa???


        >>>Ketkä ovat "Alkuperäisiä ihmisiä" ja mitä
        tapahtunut!? >>>

        Etkö tosiaan tiedä mitä Hollannissa tapahtui ???
        Maahan täysin kuulumaton Muslimitulokas tuli ja tappoi. Ja tiedätkö edes kenet ?

        Menisivät Afrikan muslimit takaisin omaan maahansa tappamaan jos Eurooppa on niin paha paikka olla.

        "Käytä loppuun tarpeen mukaan ja sitten heitä pois"
        Tulen vähän hahmottamaan miksi muslimi-"säkissä"
        on niitä, jotka toimivat viimeisen huudon väkivalloin...
        Hienostunut Ranska menikin kuukoistamaan sitä vastaan nousutta kansaa heidän maahansa, aivan äsken...


      • suomalainen
        yaa kirjoitti:

        "Käytä loppuun tarpeen mukaan ja sitten heitä pois"
        Tulen vähän hahmottamaan miksi muslimi-"säkissä"
        on niitä, jotka toimivat viimeisen huudon väkivalloin...
        Hienostunut Ranska menikin kuukoistamaan sitä vastaan nousutta kansaa heidän maahansa, aivan äsken...

        Voi herranjestas !!! Taas asiaan sekoitetaan jotain norsunluurannikkoa tai muuta vastaavaa asiaankuulumatonta.

        Kyse on HOLLANNIN tapahtumista !!!!!!!!!

        Kyse siitä että maahan tullut asiaton henkilö tappoi paikallisen ja nyt muslimimilitantit lupaavat räjäyttää paikkoja kun heistä ei enää pidetä.

        vain TÄSTÄ on tässä nyt kyse.


    • usmizeed

      aika ristiriitainen tieto...tai pikemminkin iltasatuilua.

      >>>Kun heitä sitten valuu lisää niin huomataan että alkuperäisiä maan omia kansalaisia tapetaan ja yllättäin muslimeilla on jo oma ääriprikaattinsakin.

      • suomalainen

        Sähän puhut ihan täyttä paskaa.

        Onko Hollannin elokuvaohjaajan tappo joku iltasatu vai??? Eikö sulla ole tiedotusvälineitä ollenkaan vai etkö osaa käyttää niitä?

        No, ihan sama mitä muslimien erinomaisuudesta puhut, riittää kun katsomme mitä Hollannissa nyt tapahtuu.

        Tervetuloa vaan Hollannin äärimuslimiprikaatit tännekin sitten räjäyttelemään.

        Teidän muslimien uskonto on varmaan todella hyvä asia, paras rauhan uskonto koko mailmassa. Miksi muslimit itse ovat sellaista jätesakkia jos se uskonto kerran on niin hyvä ja erinomainen?


      • usmizeed
        suomalainen kirjoitti:

        Sähän puhut ihan täyttä paskaa.

        Onko Hollannin elokuvaohjaajan tappo joku iltasatu vai??? Eikö sulla ole tiedotusvälineitä ollenkaan vai etkö osaa käyttää niitä?

        No, ihan sama mitä muslimien erinomaisuudesta puhut, riittää kun katsomme mitä Hollannissa nyt tapahtuu.

        Tervetuloa vaan Hollannin äärimuslimiprikaatit tännekin sitten räjäyttelemään.

        Teidän muslimien uskonto on varmaan todella hyvä asia, paras rauhan uskonto koko mailmassa. Miksi muslimit itse ovat sellaista jätesakkia jos se uskonto kerran on niin hyvä ja erinomainen?

        >>>riittää kun katsomme mitä Hollannissa nyt tapahtuu.>Teidän muslimien uskonto on varmaan todella hyvä asia, paras rauhan uskonto koko mailmassa. Miksi muslimit itse ovat sellaista jätesakkia jos se uskonto kerran on niin hyvä ja erinomainen?>Sähän puhut ihan täyttä paskaa.


      • suomalainen
        usmizeed kirjoitti:

        >>>riittää kun katsomme mitä Hollannissa nyt tapahtuu.>Teidän muslimien uskonto on varmaan todella hyvä asia, paras rauhan uskonto koko mailmassa. Miksi muslimit itse ovat sellaista jätesakkia jos se uskonto kerran on niin hyvä ja erinomainen?>Sähän puhut ihan täyttä paskaa.

        Juuri itse sanoin että ON SE rauhan uskonto se ISLAM. Mitä sä nyt enää sitä mulle todistelet vai oletko sokea.

        Sanoin että MUSLIMIT näyttävät olevan roskasakkia vaikka se USKONTO onkin TÄYDELLINEN rauhan uskonto. Siis älä enää kerro mulle että Islam on rauhan uskonto kun mä itsekin sanon sen tässä jälleen kerran. ...herranjestas sentään...


        Kerro mulle mitä Arabien uutiskanavat ovat kertoneet Hollannin taposta. Onko uutisoitu eri tavalla?

        Onko Arabiviestimien mukaan käynyt niin että Hollantilainen elokuvaohjaaja tappoi muslimin vai ??? No miten se totuus asiassa nyt sitten menee ?????



        edelleen jauhat sita samaa ...no olkoon...


      • yaa
        suomalainen kirjoitti:

        Sähän puhut ihan täyttä paskaa.

        Onko Hollannin elokuvaohjaajan tappo joku iltasatu vai??? Eikö sulla ole tiedotusvälineitä ollenkaan vai etkö osaa käyttää niitä?

        No, ihan sama mitä muslimien erinomaisuudesta puhut, riittää kun katsomme mitä Hollannissa nyt tapahtuu.

        Tervetuloa vaan Hollannin äärimuslimiprikaatit tännekin sitten räjäyttelemään.

        Teidän muslimien uskonto on varmaan todella hyvä asia, paras rauhan uskonto koko mailmassa. Miksi muslimit itse ovat sellaista jätesakkia jos se uskonto kerran on niin hyvä ja erinomainen?

        sun viestistäsi tuoksuu...


      • suomalainen
        yaa kirjoitti:

        sun viestistäsi tuoksuu...

        jos ei ole asiaa enää niin miksi edes vastaat?

        Mulla asiaa on ja painavaakin tuntuu olevan


      • usmizeed
        suomalainen kirjoitti:

        Juuri itse sanoin että ON SE rauhan uskonto se ISLAM. Mitä sä nyt enää sitä mulle todistelet vai oletko sokea.

        Sanoin että MUSLIMIT näyttävät olevan roskasakkia vaikka se USKONTO onkin TÄYDELLINEN rauhan uskonto. Siis älä enää kerro mulle että Islam on rauhan uskonto kun mä itsekin sanon sen tässä jälleen kerran. ...herranjestas sentään...


        Kerro mulle mitä Arabien uutiskanavat ovat kertoneet Hollannin taposta. Onko uutisoitu eri tavalla?

        Onko Arabiviestimien mukaan käynyt niin että Hollantilainen elokuvaohjaaja tappoi muslimin vai ??? No miten se totuus asiassa nyt sitten menee ?????



        edelleen jauhat sita samaa ...no olkoon...

        että islamin uskontoon käännytään eniten ihmisiä ja islam on nopeiten leviävä uskonto. Se jo todistaa, että ihmiset etsivät ahkerasti tietoa ja totuutta ja mitä täällä vedetään islamista on aika kaukaa haettu tieto.

        >>>Kerro mulle mitä Arabien uutiskanavat ovat kertoneet Hollannin taposta. Onko uutisoitu eri tavalla?


      • ?????
        usmizeed kirjoitti:

        että islamin uskontoon käännytään eniten ihmisiä ja islam on nopeiten leviävä uskonto. Se jo todistaa, että ihmiset etsivät ahkerasti tietoa ja totuutta ja mitä täällä vedetään islamista on aika kaukaa haettu tieto.

        >>>Kerro mulle mitä Arabien uutiskanavat ovat kertoneet Hollannin taposta. Onko uutisoitu eri tavalla?

        Hollannissa on avaramielinen hallitus ja sananvapaus. Muslimitko yhtäkkiä määrittelevät satoja vuosia Hollannissa olleen sananvapauden toleranssin.

        Mikä oikeus heillä siihen on ja vielä tappaa. Saako kaikki tappaa jotka vähän ärsyttävät.

        Voi hellan duudelis sentään...


      • suomalainen
        usmizeed kirjoitti:

        että islamin uskontoon käännytään eniten ihmisiä ja islam on nopeiten leviävä uskonto. Se jo todistaa, että ihmiset etsivät ahkerasti tietoa ja totuutta ja mitä täällä vedetään islamista on aika kaukaa haettu tieto.

        >>>Kerro mulle mitä Arabien uutiskanavat ovat kertoneet Hollannin taposta. Onko uutisoitu eri tavalla?

        Ihmettelin kun katsoin tänään uutisia. Ovat näemmä muslimit Hollannissa osoitelleet mieltä kyseistä tappoa ja ääriryhmien uhkailuja ja toimintaa vastaan.
        Jos muslimit siellä pistävät vielä itse nämä ääriryhmät kuriin ja järjestykseen eivätkä anna suojaa moskeijoistaan, niin lupaan perua loputkin pahat puheeni muslimeista kokonaisuutena yleistäen.


        Sanot että Islam on nopeiten leviävä uskonto.
        Sen uskon kyllä mutta en näe siinä mitään positiivista enkä VARSINKAAN tavassa jolla se leviää. Juuri se leviäminen on ongelma josta en pidä. Miksei Islam ja islamilaiset vaikutteet pysy siellä missä ovat.

        Minua ei yhtään häiritse Afrikan maiden Sharia ja aviottomien lasten äitien kivittäjät, mutta en halua sellaisen uskonsuunnan edustajien valuvan TÄNNE. Olivat he sitten koraanin mukaan todellisia muslimeja tai eivät.

        Valitettavasti nyt vaan olen sellaista vastaan enkä sellaisten asioiden halua tänne leviävän.

        Kerrotko vielä, siis tiedätkö millaisia vääriä tietoja ohjaaja oli kertonut?
        Itse en ole niistä kuullut ainakaan vielä.


      • yaa
        suomalainen kirjoitti:

        jos ei ole asiaa enää niin miksi edes vastaat?

        Mulla asiaa on ja painavaakin tuntuu olevan

        myös silloinkin, kun kommentoin viestisi tuksuvan...
        Myönnettävä olisi vain se ettet saanut tyydyttäviä vastauksia painavaan asiaan.
        Olen vain maailmassa ohikulkija, joka ihmettelee epätodellisen kauheista asioista koko matkanvarrellaan.
        Ihminen vihaa toista ihmistä, sehän on jo ihmeellinen.


      • to hell in a handbag

        Jos murhaa on kielletty paitsi silloin kun 'meidän henkeämme uhataan todenteolla tai uskoamme sorretaan ja pyritään tuhoamaan todenteolla' niin voisitko selitä minulle missä raja kulkee? Onko Van Gogh 'syylistynyt' tähän, eikö hän on vaan kritisoinut avoimesti ja voimakasti? Sananvapaus on hieno asia ja ihmisille pitäis olla oikeus sanoa mikä tahansa. Job Cohen, Amsterdammin pormestari oli sanonut Van Goghista että hän ole erimieltä lähes kaikkissa asioissa Van Goghin kanssa ja että Van Gogh oli myös kritisoinut häntä avoimesti ( Van Goghin lehtipalstalla) muttä että se on sallittu.


    • Cino (K.Akkaya)

      AL-INSHIKAAK (Ratkeamisen suura)


      Aloitan JUMALAN, laupiaan Armahtajan, nimeen.

      1. Kun taivas ratkeaa

      2. kuullessaan Herransa äänen ja totellen sitä,

      3. kun maan ääret tasoittuvat

      4. ja se suistaa ulos sisuksensa ja tyhjentyy,

      5. kuullessaan Herransa äänen ja totellen sitä,

      6. silloin, oi ihminen, on sinun ponnisteltava Herraasi kohti, ja se on kova ponnistelu, kunnes kohtaat Hänet.

      7. Kenelle kirja annetaan oikeaan käteen,

      8. hänen tilintekonsa on oleva helppo,

      9. ja hän palaa omiensa luo iloiten;

      10. mutta toisin on sen, jolle kirja annetaan takaapäin,

      11. hän pyytää itselleen kuolemaa,

      12. mutta hän on astuva helvetin tuleen.

      13. Hän eli kyllä iloisena omiensa keskuudessa,

      14. hän totisesti uskoi, ettei koskaan enää palaisi (haudasta).

      15. Mutta hän olikin alati Herransa näköpiirissä.

      16. Vannon iltaruskon nimessä,

      17. yön nimessä ja sen, mitä yössä liikkuu,

      18. ja kuun nimessä, kun se täydeksi kasvaa:

      19. »Teidän on totisesti siirryttävä olotilasta toiseen.»

      20. Mutta miksi he eivät usko?

      21. Eivätkä kumarra, kun Koraania luetaan heille.

      22. Niin, epäuskoiset pitävät totuutta valheena,

      23. mutta Jumala tuntee parhaiten heidän sydäntensä kätköt.

      24. Julista siis heille sanomaa tuskallisesta kurituksesta!

      25. Mutta ei niille, jotka uskovat ja tekevät hyviä töitä; heitä odottaa ehtymätön palkka.

    • Anonyymi

      Olen asunut Tunisiassa 1994-95 ja minua kohdeltiin kuin kukkaa kämmenellä.
      En kuulu luterilaisenn kirkkoon enkä mihinkään seurakuntaan.Rasisteja vihaan.
      Turha yleistää muslimeja, joka maassa islamia sovelletaan eri tavoin.
      Al Gaida ja fundamentalistit eivät ole muslimeja.He käyttävät koraania valtavälineenä.
      Kristinusko tuhosi Suomen kansan,josta tuli tuomitsijoita, moralisteja, tekopyhiä ym.

      Terv. maailmankansalainen,jota on pidetty paremmin muissa maissa.

      • Anonyymi

        Ei onnistu huiputukset, oos asunu misä tykkäät, valeshan on teitin näytelmää
        - työkaveri kertoi juuri tunisian reissuistaan päinvastaista, on muuten hyvin rajoitettu maa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu huiputukset, oos asunu misä tykkäät, valeshan on teitin näytelmää
        - työkaveri kertoi juuri tunisian reissuistaan päinvastaista, on muuten hyvin rajoitettu maa

        Se riippuu onko mie4s tai nainen ja miten käyttäytyy.Itse elin koko vuoden Tunisiassa köyhien paikallisten kanssa.Turistit on eri asia ja sitä puolta en tunne.


      • Anonyymi

        Monet imaamit loukkaavat homoja mutta myös islaminuskoa.
        Hätkähdyttävintä ei ole imaamien ajattelu vaan se, että sellaiset mielipiteet edustavat edelleen islamuskoisten valtavirtaa. Vähintä mitä me muslimit voimme tehdä on puolustaa islamiinuskovia homoja ja lesboja ja passittaa nämä imaamit vankilaan. Älä puhu pahaa muslimi seksuaalivähemmistöistä.


    • Anonyymi

      Kyläh netistä löytyy vielä kaikkea vaikka islamistien taholta tätäkin ovat vaatineet puhistetavaksi jälistään, näihin on juurtunut se 600v sitten laadittu lähtö mailman valloituksiin mitään kaihtamatta siinä touhussa, miksei mailma asetu kokonaisuutena noita vasten jos alueiltaa rupeava vielä leviämään, nämähän ovat jo paljon tuhoa saaneet aikaseksi mihin ovat jo levitäytyneet.

      • Anonyymi

        Et taida tuntea Suomen punaisia ja valkoisia.Tai 1600-1700-luvun kahakoita Suomessa.Ei ole kehumista.Äidinkielesi ei ole suomi eli et tiedä Suomen historiaa,paljon pahaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tuntea Suomen punaisia ja valkoisia.Tai 1600-1700-luvun kahakoita Suomessa.Ei ole kehumista.Äidinkielesi ei ole suomi eli et tiedä Suomen historiaa,paljon pahaa.....

        Siitä ei olekkaan kysymyt vaan noitten 600-v sitten annetu valtaus käsky
        - mitähän käskyn antaja luulee tuolla saavuttavansa mihin nämä nyt pyrkivät
        - koska jokaiselle ihmis hengelle on omat reittisä ja maalinen matka lihassa on toellisuudessa vain käylähdystä luhyydessään matkasta, voi sano että tyhjän saapi pyytämättäkin mitä lihasta jää
        -joka maasta nousee se maahan palajaa, jot mitäs tällä matkanteossa tekisi maan tomusta


    • Anonyymi

      On se jo järestelmiin eletty täs mailmas muitten kansa, mutta näitten kanssa täysin taaksepäin
      - näähän kulkevat valtioitten läpi ns, postikortia heilutellen ja mumisten hihaasa
      - ketä nämä siis ovat ja mistä planeetalta joilla tämmöset oikeudet on
      - ja kaikki touhut täysin ilmaista, vissiin mailman tappiin vielä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe