Vinkki: Pillu näkyy polvet koukussa

Vinkistä vaari

Monet naiset ja tytöt eivät selvästikään tajua, että heidän pillunsa näkyy paljon paremmin, kun he istuvat jalat koukussa kuin jos he istuisivat normaalisti. Minulla on käynyt elämässäni useammankin kerran, että tyttö/nainen on selvästi hieman ujostellut olla miesseurassa pikkareissa tai alasti (saunassa) ja silti he nostavat jalat koukkuun istuessaan. Kun nostat ne jalat penkille ja puristat polvia yhteen, niin se pillu ei näy sinulle, mutta kaikille muille se näkyy tosi irstaasti sieltä jalkojen alapuolelta. Jos siis tarkoituksella et halua esitellä pilluasi, niin istu silloin normaalisti. Ei se haittaa, jos ne pikkarit tai pieni karvatupsu näkyy verrattuna siihen, että polvet koukussa näkyy koko pilluvako tai pillu painautuneena pikkareita vasten paljastaen kaikki sen muodot.

11

5983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet pussy

Junalauta sä oot nero.

• sdfdfgbtrdh

Tai sitten ne nimenomaan tajuavat, ja tekevät sen tahallaan. Monet naiset nauttivat miehiltä saamastaan huomiosta. Siksi niin monet julkkiksetkin "vilauttelevat" muka vahingossa, jotta saisivat huomiota.

• juujoo2

sinäkin olet nero

• Vinkistä vaari

Osa varmaan tekee tahallaankin, mutta kyllä sen melkein huomaa, jos on vahinko. Opiskeluaikana muistan, kuinka meillä oli sekasauna, jossa oli myös eräs ujommanpuoleinen tyttö, jota selvästi nolotti olla alasti. Nosti jalat koukkuun saunan lauteilla. Sai toki siten hyvin rinnat piiloon jalkojen taakse, mutta samalla avautui näkymä pilluvakoon. Vielä kun istui saunan ovea vastapäätä, niin näkyi hyvin kaikille saunaan tulijoille.

• Junalauta sä oot ner

Junalauta sä oot nero.

• samaa mieltä

NIIN SE KYLLÄ ON-

• minä en ole

No jumalauta te kaikki ootte neroja.

• kynttilänjalka69

Onhan se pimeessä savusaunassa hyvä paikka tökätä kynttilä valaisemaan...tai useampikin,jos näitä koukkujalkaisia on useampia......

• Anonyymi

Jokohan sinne on tökätty muutakin?

• Anonyymi

Olette säälittäviä, ehkä joskus saatte vielä.

• Anonyymi

Laita pulmusta kuva

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22