Vinkki: Pillu näkyy polvet koukussa

Vinkistä vaari

Monet naiset ja tytöt eivät selvästikään tajua, että heidän pillunsa näkyy paljon paremmin, kun he istuvat jalat koukussa kuin jos he istuisivat normaalisti. Minulla on käynyt elämässäni useammankin kerran, että tyttö/nainen on selvästi hieman ujostellut olla miesseurassa pikkareissa tai alasti (saunassa) ja silti he nostavat jalat koukkuun istuessaan. Kun nostat ne jalat penkille ja puristat polvia yhteen, niin se pillu ei näy sinulle, mutta kaikille muille se näkyy tosi irstaasti sieltä jalkojen alapuolelta. Jos siis tarkoituksella et halua esitellä pilluasi, niin istu silloin normaalisti. Ei se haittaa, jos ne pikkarit tai pieni karvatupsu näkyy verrattuna siihen, että polvet koukussa näkyy koko pilluvako tai pillu painautuneena pikkareita vasten paljastaen kaikki sen muodot.

11

5420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet pussy

Junalauta sä oot nero.

• sdfdfgbtrdh

Tai sitten ne nimenomaan tajuavat, ja tekevät sen tahallaan. Monet naiset nauttivat miehiltä saamastaan huomiosta. Siksi niin monet julkkiksetkin "vilauttelevat" muka vahingossa, jotta saisivat huomiota.

• juujoo2

sinäkin olet nero

• Vinkistä vaari

Osa varmaan tekee tahallaankin, mutta kyllä sen melkein huomaa, jos on vahinko. Opiskeluaikana muistan, kuinka meillä oli sekasauna, jossa oli myös eräs ujommanpuoleinen tyttö, jota selvästi nolotti olla alasti. Nosti jalat koukkuun saunan lauteilla. Sai toki siten hyvin rinnat piiloon jalkojen taakse, mutta samalla avautui näkymä pilluvakoon. Vielä kun istui saunan ovea vastapäätä, niin näkyi hyvin kaikille saunaan tulijoille.

• Junalauta sä oot ner

Junalauta sä oot nero.

• samaa mieltä

NIIN SE KYLLÄ ON-

• minä en ole

No jumalauta te kaikki ootte neroja.

• kynttilänjalka69

Onhan se pimeessä savusaunassa hyvä paikka tökätä kynttilä valaisemaan...tai useampikin,jos näitä koukkujalkaisia on useampia......

• Anonyymi

Jokohan sinne on tökätty muutakin?

• Anonyymi

Olette säälittäviä, ehkä joskus saatte vielä.

• Anonyymi

Laita pulmusta kuva

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1797
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1608
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      49
      1154
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1020
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      939
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      856
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      770
    Aihe