Asuuko Polvijärvellä edes yhtä kaunista,rikasta,mukavaa ja viisasta naista,itse olen vastaavanlainen mies.
Haluan rikkaan naisen
10
429
Vastaukset
- hauska tytteli
kyllä minä täällä asun.
- lähekkäinoltiin
Mie oun persesukanen sinnuun verrattuna
mutta mie en häppee jos vaikka siun rinnalla tuas istukin.
- rissaa
Nae miut, rahhoo on et ranteita pakottaa, kaaniskii oon...
- Toimitusjohtaja4
Jäi vain sanomatta.Viimeinen neljännesvuosisata,ruhtinaan tulot,mutta suuriruhtinaan menot...
- pösönraakile
Istuu taas ihan siun viressäs
- tavallinen nainen
Noilla ominaisuuksilla mies ei kuole sukupuuttoon...
- Aulikki allapäin
Rupinen rouva ei sinua huolikaan, joutunet etsiskelemään taas kaikki katuhokkarit läpi
muista joskus pestä se alakertasi, haisee ihan kuolleelle ketulle.
Ota toimari nää ohjeet opisksesi. - Toimitusjohtaja 4
Aulikki,toisitko minulle myötäjäisinä edes sata hehtaaria kirveenkoskematonta salometsää,että pääsisin pahimman kassakriisin yli.Teen heti pelin selväksi ennen seurustelumme aloitusta.Rakkaudella sinun Tj.
- Pertsaboy
Toimitusjohtajalle
Olen melko varakas ja siedettävän näköinen taustaltani. Jos olet henkilö ilman hammashajua niin olen valmis muuttamaan Polvijärvelle luoksesi.. Vasta nyt huomasin kaipuusi. - Mätimahainen
Poika Hukkalasta haluaa tutustua perseaukiseen tj:hin
Hän haluaa antaa ohjeistusta rikasta rouvaa etsivälle
Jätä Aulikki kaluamaan niitä ruotoja joissa vielä lihoja
Ei Aulikista enää sellaisiin hommiin. Eihän hällä edes mitään rahojakaan oo
Höyrähtännä vaikka mihin
Hukkalan poika löytää sulle persaukinen tj. Oikean naisen
Ruvaslahden suunta on Kinahmon ohella niitä paikkoja, joissa raha tekee pesää
Siellä kuolleelle ketulle haisevakin saa halauksia osakseen
Tosin alapesu aina puolivuosittain parantaisi imgoa, myös polvissa roikkuvat sontaset farkunkuvatukset saisi tj. Heti vaihtaa.
Leikkaisit edes kynnet aika ajoin
Mustat kynnealuset ja rikkinäiset hampaat eivät ole parhaita, kun naisseuraa haluaa
Vaikka persaukistakin
Ruvaslahti. Kinahmo. Siellä aina ystävä
Niin on kova miehenkiima noissa paikoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882