kummituksia on

niitä on

ja oliskin hyvä,kun joku onnistuisi niitä filmaamaan,ja ehdotanki,niille,joka kokee
kummittelua esim,kodissaan,nauhotus pyörimään,ja todistetta nauhalle.
kai joku,jossain,onnistuu filmaamaan,ja todistamaan puheensa.

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --l--

      Mutta kun niitä ei ole. Todisteita ei ole näkynyt ja koko ajatuskin kummituksista on tyhmä. Herkkäuskoisten hölmöjen kuvittelua kaikki.

      • kokenut2

        ei skeptikkojen tähden kannata todisteita kerätä. Nämä kokemukset hengistä on tarkoitettu jokaiselle yksilölle henkilökohtaisesti. Riittää, että itse uskot.
        Skeptikkojen vakuutteluun voidaan käyttää aika jos toinenkin ja se on täysin turhaa. Toki voit jakaa videoita ja valokuvia, mutta älä ryhdy väittelemään. Kun itse tiedät, mitä olet kuvannut se riittää.
        Käytä se kokemus itsesi rakentamiseen ja kehittymiseen. On etuoikeus jos saat kontaktin henkiin ja vielä hienompaa jos saat ne taltioitua. Se on lahja jota täytyy käyttää viisaasti.

        Jos et usko henkiin niin mikään kuva tai video ei saa sinua vakuuttumaan. Asianlaita on toinen, jos uskot ja haluat uskoa ja haluat saada kontaktin. Henkimaailma on valtavan halukas kommunikoimaan kanssasi mutta se ei tee niin ellet halua ja jos torjut sen mielestäsi.


      • Ilmestyskirjan Setä 696
        kokenut2 kirjoitti:

        ei skeptikkojen tähden kannata todisteita kerätä. Nämä kokemukset hengistä on tarkoitettu jokaiselle yksilölle henkilökohtaisesti. Riittää, että itse uskot.
        Skeptikkojen vakuutteluun voidaan käyttää aika jos toinenkin ja se on täysin turhaa. Toki voit jakaa videoita ja valokuvia, mutta älä ryhdy väittelemään. Kun itse tiedät, mitä olet kuvannut se riittää.
        Käytä se kokemus itsesi rakentamiseen ja kehittymiseen. On etuoikeus jos saat kontaktin henkiin ja vielä hienompaa jos saat ne taltioitua. Se on lahja jota täytyy käyttää viisaasti.

        Jos et usko henkiin niin mikään kuva tai video ei saa sinua vakuuttumaan. Asianlaita on toinen, jos uskot ja haluat uskoa ja haluat saada kontaktin. Henkimaailma on valtavan halukas kommunikoimaan kanssasi mutta se ei tee niin ellet halua ja jos torjut sen mielestäsi.

        Kummituksia on, verovapautuksia on, veronkerääjiä on, virkamiehiä on, lisäksi on pitkäaikaisia nimittelyjä joita kiusaajat joskus kirouksiksi kieroissansa kutsuvat. Mutta äkkiä moinen toiminta loppuu. Ja sitten tulee se kiire ja hoppu. Persoonani ylväänä mutten kohtaamattomana Ilmestyskirjan Setänä olen itse koonnut liimaten kummituksia kirjastoni kirjoihin ja kansioihin. Olen myöskin jo vuosituhannet ajanut asiaa kummituksien työssäkäyntilupien puolesta. Nyt nuo raukkaparat vain iäisyyksistä ilmestyvät mouruamaa, kolisemaan ja ilveilemään vailla sosiaaliturvaa ja -vakuuksia. Satunnaisesti olen itse jonkun kummituksen voinut työllistää, noin 1 taikka 2 vuosisadassa sanotaan. Viimeajat olen opettanut kummareita sähköpostin ja internötismin käytön vaaroilta. Innoissaan kuin pahalaiset luopiot tahtovat nuo vaeltavat sielut kaikkea uutta nähdä ja kokea. Mutta siltä varalta että tavattaisiin: paetkaa jo kauas ja pois, kiireellä. On kiire se ominaisuus joka minut on näinä vuosituhansina ihmisolennoista kadottanut. Ja kun minut näkevät joko kauhuun kavahtavat tai vain varjoiksi luulevat. Terveisin Tuomitsijanne ja Tarpeistonhoitajanne: Ilmestyskirjan Setä


      • pöpöjä joka nurkassa
        kokenut2 kirjoitti:

        ei skeptikkojen tähden kannata todisteita kerätä. Nämä kokemukset hengistä on tarkoitettu jokaiselle yksilölle henkilökohtaisesti. Riittää, että itse uskot.
        Skeptikkojen vakuutteluun voidaan käyttää aika jos toinenkin ja se on täysin turhaa. Toki voit jakaa videoita ja valokuvia, mutta älä ryhdy väittelemään. Kun itse tiedät, mitä olet kuvannut se riittää.
        Käytä se kokemus itsesi rakentamiseen ja kehittymiseen. On etuoikeus jos saat kontaktin henkiin ja vielä hienompaa jos saat ne taltioitua. Se on lahja jota täytyy käyttää viisaasti.

        Jos et usko henkiin niin mikään kuva tai video ei saa sinua vakuuttumaan. Asianlaita on toinen, jos uskot ja haluat uskoa ja haluat saada kontaktin. Henkimaailma on valtavan halukas kommunikoimaan kanssasi mutta se ei tee niin ellet halua ja jos torjut sen mielestäsi.

        "...Jos et usko henkiin niin mikään kuva tai video ei saa sinua vakuuttumaan. Asianlaita on toinen, jos uskot ja haluat uskoa ja haluat saada kontaktin...."

        Silloin jokainen kuva tai video, saa sinut vakuuttumaan.


      • tuupisti
        pöpöjä joka nurkassa kirjoitti:

        "...Jos et usko henkiin niin mikään kuva tai video ei saa sinua vakuuttumaan. Asianlaita on toinen, jos uskot ja haluat uskoa ja haluat saada kontaktin...."

        Silloin jokainen kuva tai video, saa sinut vakuuttumaan.

        Juutuupista niitä löytyy satamäärin !


    • Sen nähnyt

      Ohan niitä kummituksia ihmisiä ja eläimiä.

    • Ghost Files

      Olen ite justiinsa alkanu ottaa asiasta selvää tietokonelaitteilla ja näkyy toimivan...saanu wavePad sound editorille jtn, mutta en säästämisen arvoista. lyhyitä sanoja....jtn sellaista. Mulla on
      EVP record
      Wavepadsound Editor
      ....ainiin sun oliai hyvä saada jostain rätisevää ääntä, semmostä lumisade ääntä tv:stä. Eng.White Noise. Sillä saat äänet kuulumaan selvemmin, nauhotat istuntosi, kuuntelet ja editoit tarpeen mukaan. Itselläni on näitä kokemuksia aikalailla :D
      Oikeat laitteet hommaan sitten kun tulosta alkaa tulla....:)

      • Ghost Files

        Sori kirjotusvirheet.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe