Tässä aiheen taustaa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12455878#comment-0
Havaitsin äsken akvaariossani tapahtuneen iloisen perhetapahtuman: siellä on kaksi pientä mötikkää, jotka esittävät platyn poikasia.
Terveisin hyvin, hyvin liikuttunut setä
Nassen kalat osa II
34
<50
Vastaukset
Onneksi olkoon, pääsenkö kummiksi? X)
Pääset. Suostuukohan Trotski toiseksi kummiksi?
Kaloja varmaan tulee lisääkin, joten tarvitaan myös lisää kummeja.nasse_seta kirjoitti:
Pääset. Suostuukohan Trotski toiseksi kummiksi?
Kaloja varmaan tulee lisääkin, joten tarvitaan myös lisää kummeja.Jee!
kurpizza kirjoitti:
Jee!
Minkähänlainen kummi JT olisi? Tosin hänen ei tarvitsisi tehdä mitään, koska se on vain kala.
Ne synnyttävät eläviä poikasia! http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=753
Mitä nyt teen, katsonko sivistyneesti muualle vai... Kun kai siellä on muutkin kalat paksuna?Voi helvetti! Ne saattavat myös syödä omia poikasiaan. Saakeli, rakennan niille suojan jonne ne voivat piiloutua.
kurpizza kirjoitti:
Eieieieieieiei! Ei saa syödä minun kummikalaani! Prkln kannibaalit!
Vaikuttaa siltä, että sadistiveljekset Tyyppi ja Siilimies olisivat sopineet erinomaisen hyvin kummeiksi.
Rakensin niille hyvän suojan, ne lymyävät kasviryteikössä juurakon luona. Tiivistin ryteikköä. Lisäksi näin tilanteen, jossa yksi poikanen (muutostöistäni hermostuneena) lähti tiheiköstä seikkailemaan, ja se ui samaan kulmaan, jossa oli muita isoja platyja. Yksikään ei vaikuttanut olevan aikeissa syödä sitä.
Se ei ole enää ihan poikanen, luulen, että isoin riski tulla syödyksi on se vaihe, kun poikanen on pelkkä silmä. Mutta pieniä ne ovatnasse_seta kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sadistiveljekset Tyyppi ja Siilimies olisivat sopineet erinomaisen hyvin kummeiksi.
Rakensin niille hyvän suojan, ne lymyävät kasviryteikössä juurakon luona. Tiivistin ryteikköä. Lisäksi näin tilanteen, jossa yksi poikanen (muutostöistäni hermostuneena) lähti tiheiköstä seikkailemaan, ja se ui samaan kulmaan, jossa oli muita isoja platyja. Yksikään ei vaikuttanut olevan aikeissa syödä sitä.
Se ei ole enää ihan poikanen, luulen, että isoin riski tulla syödyksi on se vaihe, kun poikanen on pelkkä silmä. Mutta pieniä ne ovatJT ja Siiliö voivat olla jonkun toisen kummeja!
Wuhuu! Ne eivät olekaan kannibaaleja! Hirveä lapsuus kaloilla, joutuu pelkäämään vanhempiansa syömisiä...nasse_seta kirjoitti:
Se ei ole enää ihan poikanen, luulen, että isoin riski tulla syödyksi on se vaihe, kun poikanen on pelkkä silmä. Mutta pieniä ne ovatMinä voin alkaa kummiksi. Olen itsekin suunnitellut akvaariota jo viiden vuoden ajan. Ehkä hankin kiekkokaloja.
Voinhan minä kummiksi alkaa.
Te saatte Siilimiehen kanssa seuraavat kummilapset. Eiköhän nuo ala taas porsia jossain vaiheessa.
nasse_seta kirjoitti:
Te saatte Siilimiehen kanssa seuraavat kummilapset. Eiköhän nuo ala taas porsia jossain vaiheessa.
Mutta ette sitten syö näitä.
nasse_seta kirjoitti:
Mutta ette sitten syö näitä.
En toki. Akvaariokaloja sorretaan muutenkin liikaa.
jokutyyppi19 kirjoitti:
En toki. Akvaariokaloja sorretaan muutenkin liikaa.
Pidän näistä hyvää huolta. Muuten olen aika kauhea ihminen, mutta huolehdin läheisistäni, lemmikeistäni ja kasveistani.
nasse_seta kirjoitti:
Pidän näistä hyvää huolta. Muuten olen aika kauhea ihminen, mutta huolehdin läheisistäni, lemmikeistäni ja kasveistani.
Puhuin akvaariokaloista yleisesti, en vain sinun kaloistasi.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Puhuin akvaariokaloista yleisesti, en vain sinun kaloistasi.
Toki, niin sen ymmärsinkin :)
Kannibalismi on niin ihanaa :33
jokutyyppi19 kirjoitti:
Maistaisin ihmislihaa, jos tulisi tilaisuus.
Kylmästi sanottuna; en jostain syystä usko sen maun kovin paljoa poikkeavan jostain siasta tms.
Ocean taas kuulosti eräältä psykolta kaveriltani.kurpizza kirjoitti:
Kylmästi sanottuna; en jostain syystä usko sen maun kovin paljoa poikkeavan jostain siasta tms.
Ocean taas kuulosti eräältä psykolta kaveriltani.Tiedätkö sen tapauksen 70-luvulta, jolloin lentokone putosi Andeilla ja henkiinjääneiden oli pakko syödä ihmisenlihaa?
nasse_seta kirjoitti:
Tiedätkö sen tapauksen 70-luvulta, jolloin lentokone putosi Andeilla ja henkiinjääneiden oli pakko syödä ihmisenlihaa?
Juu, katsoin joskus sen elokuvankin.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Maistaisin ihmislihaa, jos tulisi tilaisuus.
Ei kannata alkaa syömään sitä vakituisesti, vaikka se olisikin laillista, eikä kukaan kärsisi. Prionitautien riski kasvaa.
Kuulemma maistuu kanalta.icepicked kirjoitti:
Ei kannata alkaa syömään sitä vakituisesti, vaikka se olisikin laillista, eikä kukaan kärsisi. Prionitautien riski kasvaa.
Kuulemma maistuu kanalta.Epäilen, että olisi sitkeää.
nasse_seta kirjoitti:
Epäilen, että olisi sitkeää.
Eihän ihmisessä edes ole kovin hyviä kohtia syötäväksi.
icepicked kirjoitti:
Eihän ihmisessä edes ole kovin hyviä kohtia syötäväksi.
Riippuu ehkä ihmisestäkin. Onhan niitä 300-kiloisia, joiden kehonkoostumus on sitten aivan muuta kuin ihmisillä keskimäärin.
Perseessä ja reisissä jotain syötävää voisi olla. Ovatkoha lihakset vai läski parempia?icepicked kirjoitti:
Kuulemma maistuu kanalta.Tiedän riskit. Siksi jättäisinkin maistamiseen.
nasse_seta kirjoitti:
Riippuu ehkä ihmisestäkin. Onhan niitä 300-kiloisia, joiden kehonkoostumus on sitten aivan muuta kuin ihmisillä keskimäärin.
Perseessä ja reisissä jotain syötävää voisi olla. Ovatkoha lihakset vai läski parempia?Läski on vain pahaa. Ehkä elimet voisi syödä, ja perseestä voisi saada jotakin irti. Käsivarsissa harvoilla on mitään.
icepicked kirjoitti:
Läski on vain pahaa. Ehkä elimet voisi syödä, ja perseestä voisi saada jotakin irti. Käsivarsissa harvoilla on mitään.
Toisin sanoen, tässäpä aikamoinen makupala http://www.pinterest.com/pin/348254983655965116/
nasse_seta kirjoitti:
Toisin sanoen, tässäpä aikamoinen makupala http://www.pinterest.com/pin/348254983655965116/
Syötävä. //Muistan erään dokumentin saksalaisesta ihmissyöjästä, joka jäi kiinni, koska ei jaksanut syödä koko ruumista, joten ihmisessä lieneekin syötävää.
icepicked kirjoitti:
Syötävä. //Muistan erään dokumentin saksalaisesta ihmissyöjästä, joka jäi kiinni, koska ei jaksanut syödä koko ruumista, joten ihmisessä lieneekin syötävää.
Siinä löytyi Tyypille unelmatipu.
//Koominen tapa jäädä rikoksesta kiinni. Oliko hän muuten tappanut sen ihmisen itse? Tappamisessa ja murhaamisessahan on vaikeaa juuri se, että mihin sen ihmisen sitten laittaa.nasse_seta kirjoitti:
Siinä löytyi Tyypille unelmatipu.
//Koominen tapa jäädä rikoksesta kiinni. Oliko hän muuten tappanut sen ihmisen itse? Tappamisessa ja murhaamisessahan on vaikeaa juuri se, että mihin sen ihmisen sitten laittaa.Hän tappoi uhrinsa uhrin omalla suostumuksella. Siitä on elokuvakin, mutta voin kaivaa dokumentin esille.
icepicked kirjoitti:
Hän tappoi uhrinsa uhrin omalla suostumuksella. Siitä on elokuvakin, mutta voin kaivaa dokumentin esille.
:D
nasse_seta kirjoitti:
:D
Nyt taisin löytää sen: http://m.youtube.com/watch?v=2GKli-TBdi0
"Istu sinä vain siinä ammeessa ja vuoda kuiviin, niin minä valmistan peniksestäsi (sen hän leikkasi pois uhrin eläessä) aterian! Mm-mmm, herkullista!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v14268Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2531206- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729