Hei,martinniemestä oli ennen paljon poikia ja miehiä merta kyntämässä.
Onko enää nykypäivinä montakaan laivoissa töissä?
Ja minkälaisessa hommassa?
Kapteeneja ei varmaan yhtään?
Perämiehiä?
konemestareita?
kokkeja?
junkkeja?
puosuja?
Ps,
Vieläkö Kalevi S kirjoittaa rantapohjaan?
Olen nyt muualla asuva etten tiedä lehden juttuja.
martinniemi
entinen marttilainen
2
342
Vastaukset
- Markku Oja
entinen marttilainen
Hei,martinniemestä oli ennen paljon poikia ja miehiä merta kyntämässä.
Onko enää nykypäivinä montakaan laivoissa töissä?
Oikeassa olet, ei merimiehiä eikä laivatyttöjäkään siiloin. Saattaa joitakin merenkulkijoita Haukiputaalla olla, mutta laivatytöt on jo siinä ikäluokassa että vanhainkodilta voisi löytyä joitain, liikkuminenkin joilla rollaattorin avulla. Eikä merimiehiä taitaisi kiinnostaa enää vaikka olisivat olleet pitkällä reissulla, niin ajat muuttuu. - maajussiq
kyllä mua ainakin kiinnostaa
sua ei koska oot maakrapu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708