että mä oisin kovasti kirjoitellu hänelle täällä! Voit jo lopettaa vihjailusi
Joku taas kuvittelee...
49
318
Vastaukset
- ....................
Kaikki on harhaa (delirium?mielisairaus?rakkaus?).
- kuvitella..
juu on helpompi odottaa kun voi joskus
- ap.
Enpä tiedä, mutta Ihmeen paljon vaivaa on nähty!! En ymmärrä mihin hän pyrkii, mut en myöskään pidä siitä, että hän luulee "joka toista" viestiä minun kirjoittamaksi...
- En luule joka
ap. kirjoitti:
Enpä tiedä, mutta Ihmeen paljon vaivaa on nähty!! En ymmärrä mihin hän pyrkii, mut en myöskään pidä siitä, että hän luulee "joka toista" viestiä minun kirjoittamaksi...
toista, vain sinun itsesi kirjoittamiin viesteihin vastaan
http://www.youtube.com/watch?v=TnfHdZrmMAw - kuvitella..
ap. kirjoitti:
Täällä nyt voi luulla ja kuvitella mitä tahansa ja kuka tahansa milloin tahansa. Minä kun olen viime päivinä ollut täällä kovin vähän, enkä tiedä onko hän täällä, se on tietysti ajatuksena mieluinen ja vielä mieluisempi jos vieläpä takiani mutta en tahdo antaa liikaa luuloille valtaa, koska kohtaamisetkaan ole kovin putkeen menneet.
- ap.
En luule joka kirjoitti:
toista, vain sinun itsesi kirjoittamiin viesteihin vastaan
http://www.youtube.com/watch?v=TnfHdZrmMAwSun "tutka" ei sitten toimi ihan kunnolla. Oli vihjailua vähän muuallakin
- hulluja puhut
Älä ole pöljö, ei kukaan järkevä ihminen kuvittele mitään sellaista.
- ap.
Näkyy kuvittelevan...
- Eivoikuinihmetellä
ap. kirjoitti:
Näkyy kuvittelevan...
No niinpä tosiaan.
- ei näkyjä mulla
ap. kirjoitti:
Näkyy kuvittelevan...
Kerro meille näkysi, onko liikaa pyydetty, jotta muutkin näkisi mitä sinä näet. Tää ei ole ilkeä viesti, vaan ihan oikeesti mielenkiinnosta kysyn. Mistä noita näkyjä tippuu.. sitä mä vaan mietin :)
- ap.
ei näkyjä mulla kirjoitti:
Kerro meille näkysi, onko liikaa pyydetty, jotta muutkin näkisi mitä sinä näet. Tää ei ole ilkeä viesti, vaan ihan oikeesti mielenkiinnosta kysyn. Mistä noita näkyjä tippuu.. sitä mä vaan mietin :)
Sanotaanko, että vihjailua on ilmassa...
- Vihjailuako vain?
ap. kirjoitti:
Eli sinun oman mielikuvan tuotetta kaikki!
- ap.
Vihjailuako vain? kirjoitti:
Eli sinun oman mielikuvan tuotetta kaikki!
Ei todellakaan ole
- .............
ap. kirjoitti:
miksi anonyymipalstalla tarvitsee kenekään vihjailla
- ap.
............. kirjoitti:
miksi anonyymipalstalla tarvitsee kenekään vihjailla
Niin...no sitä varmaan kannattaa kysyä siltä vihjailijalta! En tiä mihin pyrkii ja miks vihjailee
- Sulla kun on
aika vilkas mielikuvitus, niin noinhan siinä tuppaa käymään.
Vai haluatko olla se tunnistamaton palstasuosikki? - Miehen provo taas.
Haluaa esiintyä topakkana vähän yksinkertaisena naisena.
- ap.
Joo, kylläpä sä oot terävä :)
- kuka ostaa herneitä?
Topakkuus tuosta on kaukana!
- E.D.M
Tuntuu etteivät tänne itsensä parkkeeranneet ihmiset tiedä, ymmärrä rakkaudesta mitään. Mäkään en.
- vihjaileva el'ä :D
Vihjailu on voi olla ihan kivaa, se vaan ei johda mihinkään
- kun miettii
miettii rauhassa , edes samat nimet ei tarkoita juuri sinua siellä jossain, joten rauha ny tämäkin maailma on vihaan kyllästynyt.
trollejakin täällä ihan tarpeeks. m ies sanoo rauhallista unta ja parempaa huomenta- ap.
Ei ole mun nimestä kyse, mut ei siitä sen enempää...
- Joku.
etkös muka ookaan kirjoitellu? no mikäs tääkin alotus sitte oli?
- ap.
En juuri mitään enää...enkä varsinkaan mitään kaipausviestejä! Se juna meni jo...
- ap vastailee
ap. kirjoitti:
En juuri mitään enää...enkä varsinkaan mitään kaipausviestejä! Se juna meni jo...
itselleen ?
- ap.
ap vastailee kirjoitti:
itselleen ?
Joo, eihän mulla parempaa tekemistä tietenkään ole :)
- Palstaharhaa kaikki
ap. kirjoitti:
Joo, eihän mulla parempaa tekemistä tietenkään ole :)
Toivon ap, että sä löydät sen sinun hänesi palstan ulkopuolelta. Ei oikeasti kannata uskoa näihin vaikka kuinka osuu ja uppoa. Pakko tunnustaa, että et ole ainoa joka luullut ties mitä.
Luulot täällä on harhaa, minusta olisi ikävä jos jotakin puhuttavaa olisi, eikä edes yrittäisi ottaa kontaktia irl. Jos se ei onnistu, niin miten se täällä muka onnistuisi, mieti sitä - ap.
Palstaharhaa kaikki kirjoitti:
Toivon ap, että sä löydät sen sinun hänesi palstan ulkopuolelta. Ei oikeasti kannata uskoa näihin vaikka kuinka osuu ja uppoa. Pakko tunnustaa, että et ole ainoa joka luullut ties mitä.
Luulot täällä on harhaa, minusta olisi ikävä jos jotakin puhuttavaa olisi, eikä edes yrittäisi ottaa kontaktia irl. Jos se ei onnistu, niin miten se täällä muka onnistuisi, mieti sitäMä luulen kyllä, että tämä jää selvittämättä irl, tässä kun on ollu kaikenlaista...
ja jos tarkemmin ajattelee niin eipä meille oikeastaan mitään selvitettävää edes ole... - 2+2
ap. kirjoitti:
Mä luulen kyllä, että tämä jää selvittämättä irl, tässä kun on ollu kaikenlaista...
ja jos tarkemmin ajattelee niin eipä meille oikeastaan mitään selvitettävää edes ole...Nytkö vasta olet sen ymmärtäny,olen tienny sen jo kauan !
- ap.
2+2 kirjoitti:
Nytkö vasta olet sen ymmärtäny,olen tienny sen jo kauan !
Olen sen tiennyt alusta asti...ainut asia minkä olisin halunnut korjata on väärinkäsitysten oikominen, mut eipä silläkään ole oikeasti mitään merkitystä...
- ollaan ihmisiksi :)
ap. kirjoitti:
Mä luulen kyllä, että tämä jää selvittämättä irl, tässä kun on ollu kaikenlaista...
ja jos tarkemmin ajattelee niin eipä meille oikeastaan mitään selvitettävää edes ole...Jos näin on, niin sittenhän asiat on tiedän kohdalla hyvin. Moni täällä miettii elämän mysteeriä ja kaikenlaisia tapahtumia, jotkut ei välttämättä osaa irrottautua, jos tuntuu että jokin jää kesken.
Hyvä jos koet ettei teillä selvitettävää. Omalta osaltani olen tyytynyt olemassa olevaan, vaikka joskus toivoin edes jonkinlaisia puhevälejä, nyt joudun kulkemaan häntä koipien välissä seiniä tuijottaen. Ei sekään haittaa..kun sen taidon oppii. Häntä en koskaan moiti mistään, omaa syytäni on kaikki. Hänelle - ap.
ollaan ihmisiksi :) kirjoitti:
Jos näin on, niin sittenhän asiat on tiedän kohdalla hyvin. Moni täällä miettii elämän mysteeriä ja kaikenlaisia tapahtumia, jotkut ei välttämättä osaa irrottautua, jos tuntuu että jokin jää kesken.
Hyvä jos koet ettei teillä selvitettävää. Omalta osaltani olen tyytynyt olemassa olevaan, vaikka joskus toivoin edes jonkinlaisia puhevälejä, nyt joudun kulkemaan häntä koipien välissä seiniä tuijottaen. Ei sekään haittaa..kun sen taidon oppii. Häntä en koskaan moiti mistään, omaa syytäni on kaikki. HänelleNämä väärinkäsitykset olisin voinut vielä oikaista sen vuoksi ettei hänelle jäisi väärää mielikuvaa minusta, mutta ei silläkään oikeastaan väliä...hän ei ole kiinnostunut enkä ole edes velvollinen selittelemään elämääni tuntemattomille ihmisille :)
- kukavaanmistävaan
En mää ainaskaan kuvittele,kun en tiiä kuka alottaja on.
Eikä ihan kauheesti kiinnostakaan anomyymipalstalla. - Kerroppas
ap. missä muualla niitä vihjailuja on ollut? kovasti rupes kinnostaan.
- ap.
En nyt sen tarkemmin sano, mut parissa ketjussa oli kyllä melkosta vihjailua...ei voi olla enää sattumaa! Vihjailijalle siis tiedoks et ei ole multa mikään kaipausviesti täällä enää...
- kukas se nyt
ap. kirjoitti:
En nyt sen tarkemmin sano, mut parissa ketjussa oli kyllä melkosta vihjailua...ei voi olla enää sattumaa! Vihjailijalle siis tiedoks et ei ole multa mikään kaipausviesti täällä enää...
kuvittelee?
- pelkkää kuvitelmaa
kaikki ja kaikille tällä palstalla. jokaine kuvittelee mitä haluaa.
- tuhoavat voimat
Kaikki kuvittelee, mutta moni näkee täällä paljon vaivaa ja käyttää aikaansa. Mut kyllä ainakin asioiden selvittelylle pitäisi irl antaa aina mahdollisuus. Puhumattomuus olkoonkin suhteellisessa tai suhteettomassa tilassa on aina myrkkyä.
- 22+22
AP luulee tunnistaneensa jonkun :) täällä :) hihii...
Eli kuka täs kuvittelee ja mitä kuvittelee, voi hertsileijaa.
Koitas ap elää myös sitä oikeaa elämää ei pelkästään palstaelämää, jooko :) - ap.
Ei luule vaan on sata varmasti tunnistanut! Ei nämä voi olla enää sattumaa! Huolehdippas sinä vain siitä omasta elämästäs...
- this is me
Voi rakas kultsimussukka, tunnustit siis minut ;) Jäin siis kiinni just ja nyt.
Kuka siis olen? Kerroppas se kun kerran tunnistit :)
Odotan ilolla ja haluten että tosiaan tunnistat.
Odotan ... - Öitä...
sulle,,
- ap.
this is me kirjoitti:
Voi rakas kultsimussukka, tunnustit siis minut ;) Jäin siis kiinni just ja nyt.
Kuka siis olen? Kerroppas se kun kerran tunnistit :)
Odotan ilolla ja haluten että tosiaan tunnistat.
Odotan ...Ei hän mua kyllä kultsimussukaksi sanoisi :) mut epäilyksiä mulla on hänestä ollu jo jonkin aikaa ja nuo vihjailut varmisti asian! En sano ;)
- ap.
Öitä... kirjoitti:
sulle,,
Öitä
- No kenelles
kirjoitit? En väittanytkään itselleni. Kunhan sulla on hyvä.
- ap.
Ehkä hän tästä itsensä tunnistaa...
- parane pian!
Mä joku en kuvittele sellaista.. Kaikkea voin kuvitella, mutta sellaista en!
- Sihnelie
Ei tälle palstalle kirjoittaminen ei tee kenestäkään toisen ikävöijää. Minä en jaksa ikävöidä tänään ketään. En ole koskaan rakastunut enkä rakasta kai ketään. Kaikki mitä sanon on joidenkin mielestä valhetta. Vihaan monia ihmisiä, todella hyvästä syystä, esim. lähes kaikkia peruskoulun tuttaviani. Minulla ei ole yhtään empatiaa heitä kohtaan, kaiken sen kestäneeni ali-ihmismäisen kohtelun jälkeen. Minusta on laitettu inhottavia juoruja liikkeelle. Olisivat tulleet luokseni ja tutustuneet minuun, mutta ei kaukaa on helppo huudella. Heidän vuoksi en tule toimeen oikein kenenkään heidän ikäluokan edustajan kanssa. Gracias. Anteeksi en tule näillä näkymillä antamaan, kun ehkä vasta kiikkutuoli-ikäisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2463293
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362962Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342198Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari352105Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa741970Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh431653Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221537Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561434Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279